Informacje fundacja internetPR.pl

Rok po RODO z punktu widzenia dziennikarza. Testujemy największe agencje PR oraz firmy w Polsce – raport z badania

23.05.2019 11:41 fundacja internetPR.pl

Po niemal roku od wprowadzenia RODO sprawdziliśmy, jak największe agencje PR i firmy w Polsce reagują na dziennikarzy mających chęć otrzymywania od nich informacji i nawiązania z nimi kontaktu. Interesowało nas to, w jaki sposób odpowiadają na prośbę o przesyłanie informacji, jak nawiązują relację oraz czy są przygotowane na pytania o szczegóły przetwarzania danych i usunięcie z bazy. ...

Sukces Revoluta. Czy to zasługa tylko dobrego PR-u? [wideo]

17.04.2019 14:30 fundacja internetPR.pl

Stawianie na public relations to kluczowa strategia dla wielu nowoczesnych firm. Początkujący na rynku gracze powinni kłaść nacisk na transparentną komunikację i budowanie dobrych relacji z kluczowymi grupami odbiorców. ...

Jak współczesne media relations mogą zwiększyć wiarygodność twojej firmy – to powie ci tylko dziennikarz [wideo]

28.03.2019 15:00 fundacja internetPR.pl

Zmęczeni szumem informacyjnym, z którym nie radzi sobie sztuczna inteligencja, w tradycyjnym dziennikarstwie i mediach szukamy wartościowych informacji. Dlatego dla firmy współczesne media relations to już nie tylko szansa na zwiększenie zasięgu komunikacji, ale – co równie istotne – na jej uwiarygodnienie. ...

Już w piątek wchodzi RODO. Czy wiesz, że…

23.05.2018 06:00 fundacja internetPR.pl

Aby pomóc przygotować się na wejście RODO, Fundacja internetPR.pl przez ponad miesiąc publikowała rozmowy z ekspertami dotyczące jego tematyki. Przegapiłeś? Zobacz wideokompilację rozmów i zapoznaj się z odpowiedziami na ciekawsze pytania. ...

RODO: Firmy, które chcą utrzymać kontakt z dziennikarzami, muszą umożliwić im łatwe wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych

14.05.2018 15:00 fundacja internetPR.pl

Rozmowa Piotra Ślusarczyka, eksperta netPR.pl, z dziennikarzem Piotrem Wardziakiem, autorem bloga GospodarkaPoProstu.pl, na temat RODO w kontekście pracy dziennikarzy.   Piotr Ślusarczyk: RODO dotyczy również danych osobowych dziennikarzy. ...

RODO: Modele współpracy z agencją public relations. Czy RODO wymusi aneksy do umów z agencjami PR?

02.05.2018 14:00 fundacja internetPR.pl

Rozmowa Piotra Ślusarczyka, eksperta netPR.pl, z Pawłem Soproniukiem, partnerem w agencji PR Neuron, na temat współpracy agencji PR z klientami w kontekście RODO oraz przetwarzania i ochrony danych osobowych. ...

RODO: Zgoda bezpieczniejsza niż prawnie uzasadniony interes administratora. Oprogramowanie dobrym rozwiązaniem

19.04.2018 15:00 fundacja internetPR.pl

Rozmowa Piotra Ślusarczyka, eksperta netPR.pl, z dr. Maciejem Kaweckim, koordynatorem prac nad reformą ochrony danych osobowych, dyrektorem Departamentu Zarządzania Danymi w Ministerstwie Cyfryzacji, na temat stosowania przepisów RODO. ...

RODO: Zgody nie można domniemywać. Jedna zgoda – jeden cel

17.04.2018 13:00 fundacja internetPR.pl

Rozmowa Agnieszki Studzińskiej, redaktor prowadzącej Fundacji internetPR.pl, z dr. Maciejem Kaweckim, koordynatorem prac nad reformą ochrony danych osobowych, dyrektorem Departamentu Zarządzania Danymi w Ministerstwie Cyfryzacji, na temat stosowania przepisów RODO. ...

RODO: Kto odpowie za błędy w ochronie danych? Klient czy agencja PR?

10.04.2018 14:00 fundacja internetPR.pl

Rozmowa Aliny Stahl, rzecznika prasowego Biura Informacji Kredytowej, z dr. Maciejem Kaweckim, koordynatorem prac nad reformą ochrony danych osobowych, dyrektorem Departamentu Zarządzania Danymi w Ministerstwie Cyfryzacji, na temat stosowania przepisów RODO. ...

RODO: Agencje PR bez taryfy ulgowej dla małych firm

05.04.2018 15:00 fundacja internetPR.pl

Rozmowa Pawła Soproniuka, partnera w agencji PR Neuron, z dr. Maciejem Kaweckim, koordynatorem prac nad reformą ochrony danych osobowych, dyrektorem Departamentu Zarządzania Danymi w Ministerstwie Cyfryzacji, na temat stosowania przepisów RODO przez agencje PR. ...

X Poranek z PR-em już 1.03.2011

22.02.2011 13:24 fundacja internetPR.pl

Zapraszamy wszystkich studentów i absolwentów zainteresowanych dziedziną public relations oraz osoby rozpoczynające zawodową przygodę z PR, na kolejne spotkanie z cyklu Poranki z PR-em organizowane przez Fundację internetPR.pl pt.: Media społecznościowe a Internet w PR. ...

Banki w social media - różne oblicza działalności

11.01.2011 11:00 fundacja internetPR.pl

Na kolejnym spotkaniu Rewolucji w finansach mówić będziemy o działaniu instytucji finansowych w mediach społecznościowych. Skoncentrujemy się na funkcjonowaniu banków w społecznościach internetowych, ale powiemy również o różnicy w przekazach mediów tradycyjnych i mediów społecznościowych. ...

Opinia REPR w spr. ofeorwania wpisów na forach

17.11.2010 12:00 fundacja internetPR.pl

Rada Etyki Public Relations wydała opinię w sprawie oferowania fałszywych wpisów na forach internetowych i portalach społecznościowych lekarzom.W opinii Rady, proceder taki lamie kodeks etyki PR, podważa wiarygodność środowiska biznesowego i uderza w dobro odbiorców fałszywych komunikatów. ...

Nowy skład Rady Etyki Public Relations

09.07.2010 11:00 fundacja internetPR.pl

7 lipca, w siedzibie PKPP Lewiatan w Warszawie, odbyło się pierwsze oficjalne spotkanie nowego składu Rady Etyki Public Relations. W trakcie spotkania ustalono zasady pracy Rady. Opracowano również plan działań w sprawie MM Consultants zgłoszonej do rozpatrzenia przez ZFPR. ...

Zapowiedź spotkania: Nowe nośniki – rewolucja czy ewolucja?

10.06.2010 11:00 fundacja internetPR.pl

W drugiej połowie czerwca Gazeta.pl oraz Fundacja internetPR.pl zapraszają na XV seminarium z cyklu "Rewolucja w komunikacji". Temat przewodni spotkania to „Nowe nośniki – rewolucja czy ewolucja?”. Nasi prelegenci poruszą tematy związane z nowymi kanałami komunikacji, jak e-czytniki, tablety i inne. ...

Co Polacy myślą o pieniądzach po kryzysie? Główne wyzwania komunikacyjne instytucji finansowych

07.04.2010 12:00 fundacja internetPR.pl

Kryzys odcisnął piętno na branży finansowej. Nie może być inaczej, skoro mowa o kryzysie finansowym. Efekt? Z różnych badań wynika, że dramatycznie spadło zaufanie do banków we wszystkich krajach rozwiniętych. ...

PR-wydarzenie 2009 - konkurs dla studentów

24.03.2010 14:55 fundacja internetPR.pl

Podziel się swoją opinią i weź udział w konkursie "PR-wydarzenie 2009" zorganizowanym przez Fundację internetPR.pl ...

Połączeni/podłączeni - kolejna Rewolucja w Komunikacji

11.02.2010 12:00 fundacja internetPR.pl

Badanie "Młodzi i Media", poświęcone sposobom konsumpcji mediów przez młode pokolenie, to temat, któremu poświęcone będzie najbliższe seminarium z cyklu "Rewolucja w komunikacji". Spotkanie "Połączeni/podłączeni" będzie oficjalną premierą raportu projektu badawczego "Młodzi i media" i odbędzie się 24 lutego 2010 r. w siedzibie Gazeta.pl. ...

Kolejny PoRanek z PRem już 11 stycznia

07.01.2010 12:30 fundacja internetPR.pl

Serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych na najbliższy PoRanek z PRem, który odbędzie się na początku stycznia w siedzibie Agory. Temat spotkania to "PR polityczny a prawdziwy". ...

"Bezpiecznie jak w banku?" - spotkanie w ramach cyklu "Rewolucja w Finansach"

12.11.2009 14:15 fundacja internetPR.pl

Bezpieczeństwo to słowo klucz w bankowości. To właśnie z przekonania, że instytucje finansowe są bezpieczne, może funkcjonować cała gospodarka. Efekty braku zaufania klientów do banków czy banków między sobą, poznaliśmy dość dobrze przez ostatnie dwanaście miesięcy. ...

„Mobile Internet. Always on.” - kolejna Rewolucja w Komunikacji

01.10.2009 12:00 fundacja internetPR.pl

"Mobile Internet. Always on." to temat kolejnego seminarium z cyklu "Rewolucja w komunikacji", które odbędzie się w czwartek, 15. października. Głównym partnerem spotkania jest Orange. Spotkanie rozpoczyna się o godzinie 10.00 w siedzibie Agory, ul. Czerska 8/10. ...

Siła e-commerce, czyli jak skutecznie zarabiać w sieci

17.07.2009 13:23 fundacja internetPR.pl

Pod koniec lipca w siedzibie Agory odbędzie się XII seminarium z cyklu "Rewolucja w komunikacji". Temat najnowszego spotkania to "Siła e-commerce, czyli jak skutecznie zarabiać w sieci". Projekt seminariów "Rewolucja w komunikacji" realizowany jest przez portal Gazeta.pl i Fundację InternetPR.pl od 2006 roku. ...

Jak instytucje finansowe mogą wykorzystać kryzys w działaniach komunikacyjnych? Kolejna „Rewolucja w Finansach”

18.05.2009 08:00 fundacja internetPR.pl

Tematem kolejnego spotkania z cyklu "Rewolucja w Finansach" będzie komunikacja instytucji finansowych w czasie kryzysu. Spotkanie rozpocznie się 27 maja o godzinie 10.00 w siedzibie Agory przy ul. Czerskiej 8/10 w Warszawie. ...

Zapowiedź spotkania "Inwestowanie w sztukę - moda czy konieczność" w ramach cyklu "Rewolucja w finansach"

16.10.2008 19:10 fundacja internetPR.pl

W dniu, kiedy media rozpisywały się o upadku jednego z największych banków inwestycyjnych na świecie, w Londynie odbywała się pierwsza z 3 sesji aukcji dzieł współczesnego artysty-skandalisty - Damiena Hirsta. Jeden z największych na świecie domów aukcyjnych, Sotheby’s, poświecił mu ekskluzywną aukcję, z której sprzedaż przerosła oczekiwania i była wyższa od przedaukcyjnych estymacji. Sytuacja ta skłania do zastanowienia się nad inwestowaniem, szczególnie inwestowaniem w sztukę. ...

InternetPR we współpracy z GazetaPraca.pl uruchomił Giełdę Pracy

11.09.2008 12:07 fundacja internetPR.pl

9 września InternetPR we współpracy z GazetaPraca.pl uruchomił na swojej stronie nowy serwis tematyczny - Giełdę Pracy. Ogłoszenia o pracę są automatycznie pobierane z portalu GazetaPraca.pl i udostępniane na InternetPR. Oferty są segregowane w dwóch branżach: Marketing oraz Media, Sztuka i Rozrywka. Zasięgiem obejmują wszystkie województwa. ...

Strona 1 następna

Dla mediów

Jesteś wydawcą, dziennikarzem, blogerem? Uzyskaj akredytację i ciesz się bezpłatną licencją na wykorzystanie informacji, zdjęć, MP3, a także wideo - nawet w jakości TV!

Dla firm

Odpowiadasz za komunikację? Zwiększ swoją widoczność w mediach!

Wideo od fundacja internetPR.pl
Milena Wilkowska dla fundacji internetPR.pl
Milena Wilkowska dla fundacji internetPR.pl
Sukces Revoluta. Czy to zasługa tylko dobrego PR-u?
Sukces Revoluta. Czy to zasługa tylko dobrego PR-u?
Jak współczesne media relations mogą zwiększyć wiarygodność 
                            ...
Jak współczesne media relations mogą zwiększyć wiarygodność ...
Już w piątek wchodzi RODO. Czy wiesz, że…
Już w piątek wchodzi RODO. Czy wiesz, że…
RODO: Firmy, które chcą utrzymać kontakt z dziennikarzami, m
                            ...
RODO: Firmy, które chcą utrzymać kontakt z dziennikarzami, m ...