kultura/sztuka/rozrywka media/marketing/reklama
Rusza Kabaret TV – nowa stacja telewizyjna Wirtualnej Polski
2 kwietnia Wirtualna Polska uruchomiła Kabaret TV, kanał telewizyjny w pełni poświęcony rozrywce. To pierwsza tego typu stacja w Polsce, której widzowie będą mogli oglądać swoje ulubione kabarety 24 godziny na dobę.
W ramówce Kabaret TV są 3 główne cykle: „Mistrzowie Kabaretu”, „1,2,3…Kabaret!” oraz „Kabaret na żądanie”. Występują w nich znane i lubiane formacje: Kabaret Smile, Kabaret Chyba, Kabaret Hrabi, Nowaki, a także Ani Mru Mru, Kabaret Moralnego Niepokoju, Jurki, Czesuaf i Paranienormalni.
- Kanał Kabaret TV powstał w odpowiedzi na rosnącą potrzebę widzów dostępu do telewizyjnej rozrywki. Jako jedyni w Polsce gwarantujemy nieprzerwaną, 24-godzinną dawkę śmiechu, bo wiemy, że Polacy naprawdę kochają żarty i skecze w najlepszym wykonaniu - mówi Agnieszka Gajzler, Managing Director Telewizji WP oraz Content Business Growth Director w Wirtualnej Polsce.
Stacja Kabaret TV jest dostępna w dekoderach UPC na pozycji 44, dekoderach Play na pozycji 53 oraz dekoderach Toya na pozycji 47. Stworzono również specjalną stronę internetową - kabarettv.pl, na której można znaleźć m.in. szczegóły dotyczące ramówki i programów. Kabaret TV to druga, obok Telewizji WP, stacja należąca do Wirtualnej Polski Media. Start nowego kanału wspiera kampania marketingowa, prowadzona w social mediach (Facebook, Instagram, Tik tok), na platformie Youtube, w kinach i radiu oraz na nośnikach zewnętrznych, m.in. na dworcach i w siłowniach. Kampanię, we własnych zakresie, przygotował zespół marketingu WP.
kontakt dla mediów
Michał Siegieda
michal.siegieda@grupawp.pl
Agata Chaber
agata.chaber@grupawp.pl
informacje o firmie
Grupa Wirtualna Polska to holding technologiczny, prowadzi działalność mediową, reklamową oraz e-commerce. Jest właścicielem Strony Głównej WP, posiada również specjalistyczne serwisy tematyczne, takie jak money.pl, WP SportoweFakty, benchmark.pl oraz rozwija usługi subskrypcyjne m.in. poprzez spółki Audioteka i Patronite. W branży e-commerce WP działa głównie w obszarach turystyki (m.in. wakacje.pl, Szallas Group, nocowanie.pl) i finansów konsumenckich (superauto.pl i totalmoney.pl). Wirtualna Polska nadaje również Telewizję WP dostępną naziemnie, na platformie cyfrowej, w najlepszych sieciach kablowych oraz usłudze Pilot WP.
kontakt dla mediów
Michał Siegieda
michal.siegieda@grupawp.pl
Agata Chaber
agata.chaber@grupawp.pl
informacje o firmie
Grupa Wirtualna Polska to holding technologiczny, prowadzi działalność mediową, reklamową oraz e-commerce. Jest właścicielem Strony Głównej WP, posiada również specjalistyczne serwisy tematyczne, takie jak money.pl, WP SportoweFakty, benchmark.pl oraz rozwija usługi subskrypcyjne m.in. poprzez spółki Audioteka i Patronite. W branży e-commerce WP działa głównie w obszarach turystyki (m.in. wakacje.pl, Szallas Group, nocowanie.pl) i finansów konsumenckich (superauto.pl i totalmoney.pl). Wirtualna Polska nadaje również Telewizję WP dostępną naziemnie, na platformie cyfrowej, w najlepszych sieciach kablowych oraz usłudze Pilot WP.