wydarzenia handel sport styl życia zdrowie kultura/sztuka/rozrywka sprawy społeczne towary konsumpcyjne media/marketing/reklama ekonomia/biznes/finanse nauka/edukacja/szkolenia
Startuje 77. wyścig Tour de Pologne - Carrefour Polska tradycyjnie Sponsorem Głównym
Carrefour Polska po raz czwarty z rzędu został Sponsorem Głównym Tour de Pologne. Wsparcie wydarzenia stanowi wyraz aktywnego zaangażowania sieci w długoterminową strategię transformacji żywieniowej, promującą zdrowy styl życia i realizowaną w Polsce od 2018 roku. 77. edycja wyścigu odbywa się w dniach 5-9 sierpnia pod patronatem Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej - Andrzeja Dudy.
Prestiżowy Tour de Pologne jest jednym z najważniejszych wyścigów kolarskich na świecie. Posiada długoletnią tradycję, międzynarodową markę oraz światowy poziom. Jest najchętniej oglądanym wydarzeniem sportowym w Polsce. Podczas 77. wyścigu kolarze z całego świata zmierzą się z wyjątkową, bo podzieloną tylko na 5 etapów trasą, liczącą blisko 900 km. Patronat nad tegorocznym Tour de Pologne objął Prezydent Polski, Andrzej Duda, a wyścig ma na celu upamiętnienie setnej rocznicy urodzin Jana Pawła II – Papieża-Polaka, który przywiązywał wielką wagę do sportu i aktywnie go uprawiał.
- Ponad 90 proc. Polaków postrzega wyścig Tour de Pologne jako wydarzenie propagujące zdrowy styl życia. Zdrowie oraz wspierająca je aktywność fizyczna stanowią istotne elementy strategii transformacji żywieniowej Carrefour, realizowanej poprzez odejście od masowej dystrybucji na rzecz oferowania wysokojakościowej i przystępnej cenowo żywności dla wszystkich – mówi Michał Sacha, Dyrektor Marketingu, Digital, IT, E-commerce i Usług Finansowych Carrefour Polska. Cieszymy się, że również w tym roku możemy aktywnie promować wśród Polaków najcenniejsze wartości związane ze zdrowiem oraz wspieraniem tego co lokalne i bliskie naszym sercom. Z pewnością takim wyścigiem jest Tour de Pologne - dodaje Sacha.
Od momentu zaangażowania się Carrefour we wsparcie wydarzenia, w wyścigu dla amatorów czynny udział biorą pracownicy sieci, którzy stworzyli ponad 20-osobowy zespół Carrefour Cycling Team. W tym roku najsłynniejszy wyścig kolarski w Polsce odbywa się w odmiennej rzeczywistości. Pandemia koronawirusa wymusiła skrócenie wyścigu do 5 etapów oraz brak możliwości zorganizowania m.in. miasteczek kibica czy właśnie Tour de Pologne Amatorów. Niemniej wsparcie pracowników Sponsora Głównego nie słabnie. W nowych okolicznościach zdecydowali się oni wziąć udział w wyścigu - tym razem wirtualnie, poprzez aplikację dla kolarzy, mierzącą aktywność fizyczną.
- Nasi pracownicy jadą aktywnie w wirtualnym wyścigu w aplikacja Strava. Jako zespół nakręciliśmy już wspólnie prawie 2 tys. km. Nasze zaangażowanie i determinacja pokazuje, jak ważne dla naszych koleżanek i kolegów z Carrefour, są wartością związane ze zdrowiem i aktywnością fizyczną oraz, że pracując w Carrefour, wszyscy podzielamy te same wartości. To bardzo motywujące – mówi Grzegorz Wazowicz, Dyrektor Działu Usług Finansowych i Handlowych Carrefour Polska, kapitan zespołu Carrefour Cycling Team.
Angażując się Tour de Pologne firma konsekwentnie realizuje założenia kampanii „Wyścig po zdrowie”. W jej ramach Carrefour aktywnie promuje wśród klientów aktywność fizyczną oraz prowadzi edukację na temat zasad zdrowego odżywiania. Kampania jest elementem strategii transformacji żywieniowej, której Carrefour chce się stać światowym liderem, oferując klientom zdrową i bezpieczną żywność wysokiej jakości w przystępnych cenach. Strategia firmy opiera się na filozofii jeść mniej, ale lepiej. Badania naukowe potwierdzają bowiem, że wysokiej jakości żywność, wytworzona w sposób zrównoważony lub ekologiczny, z wysokiej jakości składników oraz pozbawiona sztucznych dodatków, ma pozytywny wpływ na nasze zdrowie. Dlatego Carrefour inwestuje w Polsce w rozwój i promocję oferty produktów ekologicznych i lokalnych, poprawia skład produktów marki własnej oraz zachęca klientów do prowadzenia zdrowego stylu życia. W niełatwym czasie pandemii, działania firmy nakierowane są również na zapewnienie maksymalnego bezpieczeństwa i troskę o zdrowie klientów, pracowników i partnerów sieci.
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.
Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2019 roku sprzedaż w wysokości 80,7 miliarda euro. Grupa liczy ponad 325 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.
Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2019 roku sprzedaż w wysokości 80,7 miliarda euro. Grupa liczy ponad 325 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.