handel sport ekonomia/biznes/finanse

Carrefour partnerem Cracovia Półmaratonu Królewskiego

08.10.2019 | Carrefour Polska

Już w najbliższą weekend - 13 października - wystartuje 6. PZU Cracovia Półmaraton Królewski. Bieg od lat cieszy się ogromną popularnością wśród mieszkańców Krakowa i Małopolski. Jest to też impreza, która zyskała ogólnopolską renomę. W niedzielę na starcie stanie blisko 10 000 półmaratończyków. Z myślą o promocji aktywnego stylu życia, imprezę wspiera Carrefour Polska.

Zawodnicy na koronnym dystansie 21 km rozpoczną zmagania o godz. 11:00. Głównemu biegowi towarzyszy „Olimpijska 5” – bieg na 5 km zorganizowany w ramach 100. rocznicy powstania Polskiego Komitetu Olimpijskiego, który 12 października 1919 roku powołano w Krakowie. Uczestnicy drugiego biegu wyruszą na trasę wspólnie z półmaratończykami i będą finiszować na płycie TAURON Areny Kraków.

6. PZU Cracovia Półmaraton Królewski aktywnie wspiera Carrefour, który w ramach strategii transformacji żywieniowej, promuje jakość produktów spożywczych, zdrowe odżywianie i aktywny styl życia. Sieć od 2015 roku jest partnerem imprez biegowych na różnych dystansach organizowanych przez Zarząd Infrastruktury Sportowej w Krakowie. W każdym wydarzeniu uczestniczą też pracownicy firmy, którzy i w tym roku wystartują w półmaratonie i biegu na 5 km.

Poprzez zaangażowanie w wydarzenia sportowe, Carrefour zachęca klientów, pracowników oraz wszystkich Polaków do aktywności fizycznej i zdrowego trybu życia. Obok wspierania imprez biegowych, Carrefour Polska jest też głównym partnerem Tour de Pologne – największego wyścigu kolarskiego w Polsce.

Ponadto, dążąc do bycia liderem transformacji żywieniowej dla wszystkich, Carrefour chce oferować żywność wysokiej jakości, by zagwarantować klientom dostęp do szerokiej oferty produktów bio w przystępnych cenach, produktów pochodzących od lokalnych i regionalnych producentów oraz gamy „Jakość z Natury”, pochodzącej z ekologicznie czystych terenów i wytworzonych z poszanowaniem środowiska naturalnego, zgodnie z zasadami zrównoważonego rolnictwa.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour    

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2018 roku sprzedaż w wysokości 84,9 miliarda euro. Grupa liczy ponad 360 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour    

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2018 roku sprzedaż w wysokości 84,9 miliarda euro. Grupa liczy ponad 360 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.