handel transport ekonomia/biznes/finanse
Szybka dostawa zakupów pod same drzwi - Carrefour Polska nawiązuje współpracę z Bolt Food
Carrefour Polska ogłasza rozpoczęcie ogólnopolskiej współpracy z Bolt Food, jedną z największych europejskich aplikacji, oferujących usługi mobilności miejskiej i szybkie dostawy jedzenia oraz zakupów. Dzięki nowemu partnerstwu klienci sieci będą mogli zamawiać dowolne produkty ze sklepów Carrefour z dostawą prosto pod same drzwi. Nawiązanie współpracy to kolejny krok w rozwoju strategii sprzedaży internetowej Carrefour Polska, której celem jest zapewnienie klientom jak najwygodniejszego dostępu do zakupów online.
Z okazji startu współpracy klienci mogą skorzystać w aplikacji Bolt Food z darmowej dostawy i atrakcyjnych promocji na wybrane produkty.
W ramach współpracy, obejmującej ponad 50 sklepów Carrefour w Polsce, m.in. w Warszawie, Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu czy Wrocławiu, użytkownicy aplikacji Bolt Food zyskają dostęp do szerokiej oferty obejmującej nawet 16 000 produktów. W aplikacji dostępne będą zarówno produkty spożywcze, jak i chemia gospodarcza, kosmetyki oraz artykuły z kategorii non-food, w tym produkty sezonowe.
Współpracę Carrefour i Bolt wyróżnia automatyczne zarządzanie asortymentem, które zapewnia klientom dostęp do pełnej i zawsze aktualnej oferty produktów w wybranym sklepie. Podobnie jak w pozostałych kanałach sprzedaży online Carrefour, dostępność towarów jest powiązana z lokalizacją sklepu i aktualizowana w czasie rzeczywistym, również o nowości i produkty sezonowe.
- Rozpoczęcie współpracy z Bolt to kolejny ważny krok w rozwoju naszej sprzedaży internetowej. Dzięki temu partnerstwu możemy dotrzeć do nowych grup klientów i zaoferować im wygodę zakupów z szybką dostawą pod drzwi. Widzimy, że Polacy coraz chętniej korzystają z nowoczesnych rozwiązań zakupowych, a my chcemy odpowiadać na te potrzeby w sposób kompleksowy i elastyczny – mówi Marek Garus, Dyrektor e-commerce w Carrefour Polska.
Zamówienie produktów z oferty Carrefour jest proste i intuicyjne. Klienci, którzy nie mają jeszcze aplikacji Bolt Food, powinni ją pobrać i założyć konto, a następnie przejść do sekcji Sklepy na stronie głównej aplikacji. Tam, wybierając markę Carrefour lub wyszukując ją w pasku wyszukiwania, mogą złożyć zamówienie. Zamówienia można składać i opłacać w standardowy sposób, tj. środkami z Salda Bolt, kartą kredytową / debetową lub BLIKiem. Warto pamiętać, że z okazji startu współpracy, klienci mogą skorzystać w aplikacji Bolt Food z darmowej dostawy oraz zniżek sięgających nawet do 50% na wybrane produkty z oferty.
- Dołączenie Carrefour do aplikacji Bolt Food w Polsce pozwala zapewnić naszym klientom jeszcze większą różnorodność dostępnych towarów. Użytkownicy Bolt Food mogą od teraz zamówić produkty spożywcze ze sklepu, który już doskonale znają i lubią, z wygodną dostawą pod same drzwi w 30 minut. Jednocześnie Carrefour zyskuje dostęp do naszej aplikacji, co pozwoli sieci poszerzyć ich grupę odbiorców. Cieszymy się, że możemy wspierać szerszy ekosystem usług związanych z zakupami i artykułami codziennego użytku, oszczędzając cenny czas członków lokalnej społeczności - mówi Łukasz Turczyński, Senior General Manager, Bolt Food w Polsce.
Carrefour Polska, inwestując w rozwój swojej sprzedaży internetowej, konsekwentnie rozszerza sieć sklepów działających online oraz nawiązuje współpracę z wiodącymi platformami dostaw. Partnerstwo z Bolt to kolejny krok w budowaniu nowoczesnego, dostępnego dla każdego ekosystemu zakupów online.
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
O Bolt
Bolt to europejska aplikacja, której misją jest uczynienie mobilności miejskiej bardziej przystępną, bezpieczną i zrównoważoną. Bolt ma ponad 200 milionów klientek i klientów w 50 krajach w Europie i Afryce. Celem firmy jest przyspieszyć rezygnację z prywatnych aut na rzecz współdzielonej mobilności, oferując lepsze rozwiązania dla różnych potrzeb, w tym przewozy, carsharing i wypożyczalnię hulajnóg oraz dostawy jedzenia i artykułów spożywczych.
Więcej informacji: www.bolt.eu
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.
Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
O Bolt
Bolt to europejska aplikacja, której misją jest uczynienie mobilności miejskiej bardziej przystępną, bezpieczną i zrównoważoną. Bolt ma ponad 200 milionów klientek i klientów w 50 krajach w Europie i Afryce. Celem firmy jest przyspieszyć rezygnację z prywatnych aut na rzecz współdzielonej mobilności, oferując lepsze rozwiązania dla różnych potrzeb, w tym przewozy, carsharing i wypożyczalnię hulajnóg oraz dostawy jedzenia i artykułów spożywczych.
Więcej informacji: www.bolt.eu
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.
Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.