handel towary konsumpcyjne ekonomia/biznes/finanse

“Kasa wraca” w Carrefour - sieć oddaje klientom pieniądze za zakupy

08.09.2025 | Carrefour Polska

Dzisiaj, we wszystkich sklepach Carrefour w Polsce, wystartowała wielka loteria pod hasłem “Kasa Wraca”. Przez dwa tygodnie klienci sieci będą mogli otrzymać zwrot wydanych na zakupy pieniędzy na e-kartę podarunkową o wartości do 300 zł. Każdego dnia co 10 minut, aż 72 osoby odzyskają wartość swoich zakupów.

Udział w loterii Carrefour „Kasa wraca” jest prosty, ale wymaga aktywnego korzystania z jednego z programów lojalnościowych sieci. Do zabawy mogą dołączyć posiadacze karty Mój Carrefour, Karty Seniora oraz zarejestrowanej karty PAYBACK. To właśnie one są kluczem do odbioru wydruku loteryjnego przy kasie, który umożliwia późniejszą rejestrację w loterii i szansę na wygraną. Wystarczy zrobić zakupy o wartości co najmniej 50 zł (bez dodatkowych wykluczeń, poza produktami wyłączonymi z mocy prawa), a system automatycznie przypisze transakcję do odpowiedniej karty. Po zakończeniu zakupów klient otrzymuje specjalny wydruk loteryjny, który wraz z paragonem należy wprowadzić na stronie kasawraca.carrefour.pl. Dopiero wtedy można sprawdzić, czy losowanie zakończyło się wygraną i czy środki zostaną przelane na e-kartę podarunkową Carrefour.

Na uczestników loterii Carrefour czeka w sumie ponad tysiąc zwrotów za zakupy. Każdego dnia aż 72 osoby co 10 minut odzyskają wartość swojego koszyka, nawet do 300 zł. Dzięki temu klienci, którzy zdecydują się dołączyć do zabawy, mogą liczyć na wiele okazji do wygranej w każdym dniu trwającej dwa tygodnie loterii.

W Carrefour staramy się, aby nasi klienci czuli, że codzienne zakupy mogą przynieść coś więcej niż tylko pełny koszyk. Loteria “Kasa Wraca” została zaprojektowana tak, aby dawała radość każdego dnia, ponieważ co 10 minut ktoś może wygrać zwrot pieniędzy za swoje zakupy. Dzięki temu zwykłe zakupy mogą przynieść dodatkową satysfakcję i realne oszczędności. Zależało nam, aby mechanizm był prosty i dostępny dla wszystkich klientów korzystających z naszych sklepów, a nagrody odczuwalne od razu. To właśnie połączenie codziennych zakupów i szansy na natychmiastową nagrodę sprawia, że loteria jest wyjątkowa – mówi Tomasz Głos, Manager ds. CRM i Lojalności w Carrefour Polska.

Loterii „Kasa wraca” towarzyszy szeroka kampania komunikacyjna obecna w mediach tradycyjnych i online. W telewizji emitowany jest spot reklamowy przygotowany specjalnie na tę okazję, który w zabawny i prosty sposób zachęca klientów do codziennych zakupów w Carrefour. Całość uzupełnia chwytliwa, wpadająca w ucho piosenka oparta na dobrze znanej melodii, która sprawia, że przekaz łatwo zapada w pamięć i budzi pozytywne emocje. Spoty i materiały towarzyszące będą emitowane w telewizji, a także udostępniane online i w mediach społecznościowych, co pozwoli na szerokie poinformowanie klientów o akcji.

Regulamin oraz wszystkie szczegóły loterii Kasa Wraca znajdują się na dedykowanej stronie kasawraca.carrefour.pl.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.