handel transport ekonomia/biznes/finanse

Carrefour Polska i PAYBACK rozszerzają współpracę – tańsze tankowanie na stacjach paliw

03.02.2025 | Carrefour Polska

Od początku lutego, klienci tankujący na stacjach paliw Carrefour zyskają możliwość zbierania i wymieniania punktów w ramach programu PAYBACK. To nowa forma korzyści dla klientów stacji Carrefour i użytkowników programu lojalnościowego. W związku z wprowadzeniem nowej usługi, Carrefour i PAYBACK organizują akcję specjalną. W jej ramach klienci stacji paliw Carrefour dokonujący zakupów paliwa lub gazu za minimum 99 zł oraz wymieniający przynajmniej 1 punkt PAYBACK, otrzymają 20-złotowy e-bon na zakupy w sklepach.

Od początku lutego 2025, każda transakcja paliwowa na stacjach Carrefour umożliwia zbieranie punktów PAYBACK. Jest to element rozszerzenia współpracy Carrefour i PAYBACK, w ramach której klienci robiący zakupy w sklepach lub na stronie internetowej sieci, mogą korzystać ze wszystkich zalet tego największego w Polsce multipartnerskiego programu lojalnościowego.

Carrefour i PAYBACK inauguruje wprowadzenie nowej usługi specjalną akcją promocyjną, która potrwa do 28 lutego 2025 roku. Klienci, którzy dokonają zakupu paliwa lub gazu na stacjach paliw Carrefour za minimalną kwotę 99 zł i zeskanują zarejestrowaną kartę PAYBACK, aplikację PAYBACK lub aplikację Mój Carrefour z podłączoną kartą PAYBACK, podczas tankowania oraz wymienią przynajmniej 1 punkt PAYBACK, otrzymają e-bon o wartości 20 zł do wykorzystania na zakupy w sklepach Carrefour. Będzie on możliwy do zrealizowania w ciągu 8 dni od jego otrzymania. Jest to wyjątkowa okazja, zarówno dla stałych, jak i nowych klientów stacji Carrefour. Z akcji promocyjnej wykluczone są stacje paliw Carrefour przy ulicy Ćwiklińskiej 12 w Krakowie oraz przy ulicy Grabieniec 28 w Łodzi.

Współpraca Carrefour i PAYBACK rozpoczęła się w maju minionego roku. Dzięki integracji aplikacji obu partnerów korzystanie z PAYBACK w Carrefour jest bardzo proste. Aby zbierać ºpunkty PAYBACK, klienci muszą okazać przy kasie swoją plastikową kartę lub aplikację mobilną PAYBACK. Osoby, które preferują mieć wszystkie korzyści z zakupów w Carrefour w jednym miejscu, mogą przypisać PAYBACK w aplikacji mobilnej "Mój Carrefour" lub na carrefour.pl dla zakupów online. Rejestracja dokonana w ten sposób pozwala jednym odbiciem aplikacji korzystać z akcji promocyjnych i lojalnościowych organizowanych przez Carrefour i jednocześnie zbierać ºpunkty PAYBACK.

 

Więcej informacji

Dokładne regulaminy oraz lista stacji paliw Carrefour biorących udział w akcji są dostępne na dedykowanej stronie internetowej Carrefour - www.carrefour.pl/lp-stacje-paliw

Carrefour Polska i PAYBACK zapraszają do korzystania z nowych możliwości zbierania i wymiany punktów podczas tankowania.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.