handel ekonomia/biznes/finanse
Tańsze zakupy przedświąteczne w Carrefour - sieć zwróci klientom do 100 zł w e-bonach i przekaże nawet 10 000 punktów PAYBACK.
Wszyscy klienci Carrefour korzystający z aplikacji mobilnej sieci, w której mają połączone konto Carrefour z kontem PAYBACK, mają szansę zaoszczędzenia na zakupach przedświątecznych nawet 100 złotych i otrzymania dodatkowo do 10.000 punktów PAYBACK. Wystarczy, że zrobią ośmiokrotnie zakupy za minimum 99 zł oraz zeskanują przy kasie aplikację “Mój Carrefour” z połączonym kontem PAYBACK.
W ramach najnowszej akcji oszczędnościowej Carrefour i PAYBACK zakupy o minimalnej wartości 99 zł mogą być zrealizowane tylko raz dziennie, a nagrody przyznawane są etapowo: po dwóch transakcjach klienci otrzymują e-bon o wartości 10 zł i 1000 punktów PAYBACK, po czterech e-bon o wartości 20 zł i 2000 punktów, po sześciu e-bon o wartości 30 zł i 3000 punktów, a po ośmiu e-bon o wartości 40 zł i 4000 punktów PAYBACK. W sumie klienci, którzy będą w ten sposób dokonywać zakupów, otrzymają łącznie 100 złotych w e-bonach oraz 10.000 punktów PAYBACK. Punkty można przeznaczyć na obniżenie swoich rachunków za zakupy w sklepach Carrefour. E-bony natomiast należy zrealizować w ciągu 14 dni od następnego dnia po ich otrzymaniu.
Dzięki integracji aplikacji Mój Carrefour i PAYBACK, korzystanie z tego multipartnerskiego programu lojalnościowego w Carrefour jest łatwe i wygodne. Klienci mogą skanować aplikację Mój Carrefour z połączonym kontem PAYBACK, aplikację PAYBACK lub tradycyjną kartę PAYBACK, aby automatycznie zbierać punkty PAYBACK oraz kupować wybrane produkty taniej.
Nowa akcja oszczędnościowa Carrefour i PAYBACK potrwa do 31 grudnia 2024 roku. Szczegółowe informacje na temat promocji są dostępne na carrefour.pl i PAYBACK.pl.
*Akcja PAYBACK z aplikacją Mój Carrefour działają również oddzielnie. Oznacza to, ze jeśli klient skanuje tylko aplikację Mój Carrefour otrzymuje e-bony, a jeśli skanuje tylko zarejestrowaną kartę PAYBACK otrzymuje tylko punkty. Klient, który ma dodaną kartę PAYBACK do app Mój Carrefour zyskuje podwójnie tj. e-bony i punkty PAYBACK.
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.
Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.
Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.