handel ekonomia/biznes/finanse

Carrefour i MoneyGram rozszerzają współpracę na wszystkie hipermarkety sieci w Polsce

02.10.2024 | Carrefour Polska

Carrefour Polska kontynuuje rozwój współpracy z MoneyGram, umożliwiając swoim klientom realizację łatwych i bezpiecznych przekazów pieniężnych w kraju oraz za granicą. Usługa ta została już uruchomiona w 90 hipermarketach Carrefour, a w najbliższym czasie obejmie wszystkie duże sklepy tej sieci w naszym kraju.

Od uruchomienia usługi w listopadzie 2023 roku, Carrefour obserwuje rosnące zainteresowanie klientów ofertą MoneyGram. Coraz więcej osób wybiera tą sieć nie tylko na zakupy, ale również jako miejsce do realizacji swoich potrzeb finansowych w szybki i bezpieczny sposób.

MoneyGram umożliwia łatwe transfery pieniędzy z Polski do 400 tysięcy punktów w 200 państwach i terytoriach na całym świecie. Klienci Carrefour mogą korzystać z przekazów gotówkowych oraz przelewów na konto bankowe w kraju odbioru. Dodatkowo tylko w Carrefour dostępna jest wysyłka pieniędzy ze sklepu do sklepu, niezależnie od kraju, w którym dany sklep jest zlokalizowany, pod warunkiem że oferuje on usługę MoneyGram.

Korzystanie z usługi MoneyGram w Carrefour jest proste i intuicyjne. Klient przedstawia dokument tożsamości w Punkcie Obsługi Klienta hipermarketu, a następnie przekazuje pracownikowi informacje wymagane do wypełnienia elektronicznego formularza. Po zrealizowaniu transakcji klient otrzymuje potwierdzenie przekazu wraz z kodem odbioru. Pieniądze mogą być odebrane w ciągu 10 minut od ich przesłania w jednym z 400 tysięcy punktów MoneyGram na całym świecie. Po weryfikacji dokumentu i kodu przez pracownika klient może odebrać przekaz, a cała transakcja nie trwa więcej niż kilka minut. Opłaty za usługę zależą od kwoty przekazu i kraju docelowego, przy czym najniższa opłata wynosi 11,90 zł dla przekazów krajowych i 13,40 zł dla zagranicznych. W sklepach Carrefour w Polsce transakcje MoneyGram realizowane są tylko w polskiej walucie.

Rozszerzenie usługi MoneyGram na hipermarkety Carrefour zapewnia klientom jeszcze większy dostęp do szybkich i bezpiecznych przekazów pieniężnych. Sieć planuje dalszą ekspansję tej usługi, aby sprostać rosnącym oczekiwaniom klientów. Następnym krokiem będzie wdrożenie MoneyGram do supermarketów sieci, co zapewni jeszcze większą wygodę i dostępność.

Carrefour zachęca klientów do odwiedzania hipermarketów i korzystania z usługi MoneyGram, szczególnie jeśli mają bliskich za granicą. Dzięki tej usłudze, przekazy pieniężne mogą być realizowane szybko i bezpiecznie, co ułatwia wsparcie finansowe najbliższych niezależnie od miejsca ich pobytu.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.