handel ekonomia/biznes/finanse
Dwóch nowych członków zarządu Carrefour Polska
Carrefour ogłosił zmiany w zarządzie swojego oddziału w Polsce. Z dniem 1 czerwca br., stanowisko Dyrektora Handlowego i Supply Chain Carrefour Polska objął Eric Yung. Jednocześnie firma powołała nowe stanowisko Dyrektora Operacyjnego (COO), które objął Tomasz Waligórski.
Z dniem 1 czerwca br. Eric Yung, były dyrektor Maison Johanès Boubée - winiarskiej spółki zależnej Carrefour, został powołany do zarządu Carrefour Polska na stanowisko Dyrektora Handlowego i Supply Chain. Eric Yung zastąpi na tym stanowisku Joëlle Bejjani, która objęła w Grupie Carrefour funkcję Multiformat Commercial Development Directorki.
Eric jest z wykształcenia inżynierem żywności. Rozpoczął karierę w 1996 roku w sklepie Comptoirs Modernes, a potem dołączył do zespołu zakupów w dwóch oddziałach regionalnych. Trzy lata później, w 1999 roku dołączył do Grupy Carrefour i zajmował kilka stanowisk w obszarze marketingu produktów mlecznych, a następnie zakupów różnych kategorii produktów świeżych i artykułów spożywczych. W 2012 roku został Dyrektorem ds. Rynku Dużego Sprzętu AGD. W 2016 roku dołączył do zespołów FMCG jako Organization and Method Merchandise Director, a od 2018 roku był dyrektorem Maison Johanès Boubée.
Do zarządu Carrefour Polska dołącza również Tomasz Waligórski, który obejmuje stanowisko Dyrektora Operacyjnego (COO). Tomasz Waligórski posiada bardzo duże doświadczenie w handlu detalicznym i hurtowym, które zdobywał zarówno na rynku polskim, jak i międzynarodowym. Rozpoczynał karierę w 1995 roku jako kupiec w sieci hurtowej Eurocash, a później w sieci sklepów Biedronka, gdzie pracował jako regionalny dyrektor operacyjny, a następnie dyrektor handlowy i członek zarządu. Ponad 7 lat spędził na kontrakcie w Portugalii, gdzie pracował jako dyrektor marek własnych dla Grupy Jeronimo Martins, a wcześniej jako kupiec senior w sieci supermarketów Pingo Doce. Następnie, po powrocie do Polski, piastował funkcję Prezesa Zarządu w sieci supermarketów Polomarket i ponownie w Eurocash, gdzie pracował jako Dyrektor Generalny Retail. Tomasz Waligórski niemal 2 lata spędził również w Afryce jako COO w sieci hipermarketów w Angoli, a przez ostatnie 3 lata był Dyrektorem Generalnym sieci Intermarche.
Obaj nowi dyrektorzy będą hierarchicznie raportować do Prezesa Carrefour Polska - Tarcka Ouaibi.
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.
Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.
Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.