handel ekonomia/biznes/finanse

Carrefour rozszerza współpracę z MoneyGram - szybkie i tanie przekazy pieniężne w ponad 40 hipermarketach w Polsce

09.05.2024 | Carrefour Polska

Carrefour poszerza dostępność usługi szybkich przekazów pieniężnych MoneyGram, umożliwiając klientom łatwe i bezpieczne transakcje zarówno krajowe, jak i zagraniczne. Usługa dostępna jest już w ponad 40 sklepach sieci Carrefour, a do końca czerwca planowane jest uruchomienie usługi we wszystkich hipermarketach Carrefour w Polsce. 

MoneyGram to usługa łatwych transferów pieniędzy z Polski do 400 tysięcy punktów w 200 państwach i terytoriach na całym świecie. W listopadzie 2023 roku, Carrefour rozpoczął testy tej usługi w 6 wybranych sklepach na polskim rynku. Pozwala ona klientom wykonać szybkie i bezpieczne przelewy krajowe i zagraniczne, w tym przekazy gotówkowe oraz przekazy na konto bankowe w kraju odbioru, przy okazji zakupów w sklepach tej sieci. Dodatkowo, tylko w Carrefour dostępna będzie wysyłka pieniędzy ze sklepu do sklepu – niezależnie od kraju, w którym dany sklep Carrefour jest zlokalizowany, jednak pod warunkiem, że oferuje on usługę MoneyGram.

Rosnące zainteresowanie usługą przekazów pieniężnych MoneyGram przyczyniło się do rozszerzenia usługi na kolejne sklepy w Polsce. Klienci mogą obecnie skorzystać z usługi w ponad 40 hipermarketach Carrefour, a do końca czerwca będzie ona wdrożona we wszystkich hipermarketach sieci w naszym kraju. Następnym krokiem będzie ekspansja i wdrożenie Moneygram do supermarketów sieci. Dzięki tej ofercie klienci sklepów Carrefour będą mogli w dogodnej dla siebie lokalizacji wysłać lub odebrać przekazy pieniężne w szybki i bezpieczny sposób.

Korzystanie z usługi MoneyGram jest wyjątkowo proste. W Punkcie Obsługi Klienta hipermarketu Carrefour klient przedstawia dowód tożsamości, a następnie wypełniany jest elektroniczny formularz z jego danymi. Po zrealizowaniu transakcji klient otrzymuje potwierdzenie przelewu wraz z kodem odbioru. Pieniądze mogą być odebrane w ciągu 10 minut od ich przesłania w jednym z 400 tysięcy punktów MoneyGram na całym świecie. Po weryfikacji dokumentu i kodu przez pracownika klient może odebrać przelew, a cała transakcja nie trwa więcej niż kilka minut. Opłaty za usługę zależą od kwoty przekazu i kraju docelowego, przy czym najniższa opłata wynosi 8 zł dla przekazów krajowych i 9,50 zł dla zagranicznych. Na ten moment transakcje MoneyGram realizowane są tylko w polskiej walucie.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.