handel ekonomia/biznes/finanse

ODIDO dołącza do Polskiej Izby Handlu

Sieć franczyzowa ODIDO została członkiem Polskiej Izby Handlu, która stanowi najszerszą reprezentacją handlu detalicznego na polskim rynku.

 

Wierzymy, że działania podejmowane przez Polską Izbę Handlu oraz ODIDO wspólne wpłyną na rozwój handlu detalicznego w Polsce. Misją Polskiej Izby Handlu jest wpieranie różnorodności formatów w sektorze handlowym ze szczególnym uwzględnieniem modelu franczyzy poprzez działania na styku biznesu i legislacji. – mówi Maciej Ptaszyński, Prezes Polskiej Izby Handlu.

 

Cieszymy się z dołączenia do Polskiej Izby Handlu. Współpraca z tą organizacją - jako najszerszą reprezentacją handlu w Polsce - daje nam możliwość lepszego wglądu i aktywnego uczestnictwa w procesach legislacyjnych, szerokiego dotarcia do opinii publicznej, wymiany doświadczeń z innym uczestnikami i wypracowania wspólnych stanowisk – dodaje Krzysztof Burgieł, Dyrektor ds. Sprzedaży Detalicznej  w MAKRO Polska.

 

ODIDO jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych sieci sklepów spożywczo-przemysłowych. Marka z ponad 10-letnim doświadczeniem na polskim rynku zrzesza obecnie 1800 placówek. Misją ODIDO jest zapewnienie lokalnej społeczności szybkich, wygodnych i kompleksowych zakupów. W 2021 roku pojawiły się pierwsze sklepy ambasadorskie w formacie miejskim i familijnym, rozwijane w nowej formule Elevate. Koncept ten charakteryzuje się odświeżoną wizualizacją, czytelną nawigacją i większą ofertą produktów świeżych. Więcej informacji na temat sieci ODIDO znajduje się na stronie internetowej: https://www.sklepy-odido.pl/.

 

kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej , MAKRO Cash & Carry Polska
Magdalena Figurna

magdalena.figurna@makro.pl

informacje o firmie

--

MAKRO Polska jest wiodącą na polskim rynku siecią hurtowni, specjalizującą się w obsłudze hoteli, restauracji i firm cateringowych (HoReCa) oraz sektora handlu tradycyjnego (Traders). Klienci profesjonalni korzystają z unikalnego modelu wielokanałowego MAKRO – zakupów
w wielkoformatowych halach oraz rozbudowanej usługi dostaw (Food Service Distribution, FSD) – a wszystko to ze wsparciem cyfrowym. MAKRO wspiera również konkurencyjność przedsiębiorców, oferując innowacyjne rozwiązania, specjalnie dostosowane usługi, doradztwo biznesowe oraz programy ESG. Strategia Zrównoważonego Rozwoju jest istotnym filarem działalności firmy.

METRO,  globalna sieć, do której należy MAKRO, jest jednym z największych na świecie koncernów handlowych. METRO działa w ponad 30 krajach i zatrudnia ponad 89 000 osób na całym świecie.

Więcej informacji znaleźć można na stronie www.makro.pl

załączniki

kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej , MAKRO Cash & Carry Polska
Magdalena Figurna

magdalena.figurna@makro.pl

informacje o firmie

--

MAKRO Polska jest wiodącą na polskim rynku siecią hurtowni, specjalizującą się w obsłudze hoteli, restauracji i firm cateringowych (HoReCa) oraz sektora handlu tradycyjnego (Traders). Klienci profesjonalni korzystają z unikalnego modelu wielokanałowego MAKRO – zakupów
w wielkoformatowych halach oraz rozbudowanej usługi dostaw (Food Service Distribution, FSD) – a wszystko to ze wsparciem cyfrowym. MAKRO wspiera również konkurencyjność przedsiębiorców, oferując innowacyjne rozwiązania, specjalnie dostosowane usługi, doradztwo biznesowe oraz programy ESG. Strategia Zrównoważonego Rozwoju jest istotnym filarem działalności firmy.

METRO,  globalna sieć, do której należy MAKRO, jest jednym z największych na świecie koncernów handlowych. METRO działa w ponad 30 krajach i zatrudnia ponad 89 000 osób na całym świecie.

Więcej informacji znaleźć można na stronie www.makro.pl