handel ekonomia/biznes/finanse
Pieniądze wracają do klientów Carrefour. Ruszyła kolejna odsłona Akcji Antyinflacja
Carrefour uruchamia kolejną odsłonę Akcji Antyinflacja. Klienci, którzy w czerwcu, od poniedziałku do czwartku, zrobią zakupy z aplikacją “Mój Carrefour” za min. 100 zł, otrzymają e-bon o wartości 10 zł do wykorzystania podczas kolejnej wizyty w tej sieci.
Polacy są rozważnymi konsumentami, co potwierdzają wyniki badania ARC Rynek i Opinia. Zdaniem 81% ankietowanych, planowanie wydatków jest dla nich istotne, a 97% Polaków porównuje ceny przed zakupem. Wyjątkowo ważne dla nich są także obniżki cen i promocje, na które czeka aż 98% badanych. I choć 28% respondentów przyznaje, że sięga wyłącznie po tanie produkty, to dla niemal 67% cena nie jest jedynym kryterium wyboru. Wyniki tego badania pokazują, że Polacy podejmują świadome decyzje zakupowe, analizując różne aspekty produktów i starając się znaleźć najlepsze oferty na rynku.
To tylko kilka z powodów, dla których Carrefour prezentuje szóstą już odsłonę Akcji Antyinflacja pod nazwą "Promocja w dychę", czyli sposób na dodatkowe 10 złotych do wydania w Carrefour. Aby z niej skorzystać, należy dokonać zakupów od poniedziałku do czwartku za minimum 100 złotych. Po zeskanowaniu kuponu z aplikacji Mój Carrefour, do konta zostanie przypisany e-bon o wartości 10 złotych, który będzie można wykorzystać podczas kolejnych zakupów w ciągu 14 dni. Szczegóły regulaminu promocji dostępne są na stronie www.carrefour.pl/lp-10-za-100. Akcja potrwa do 30 czerwca.
- Widzimy wyraźne zmiany w postawach konsumenckich. Kolejna odsłona Akcji Antyinflacja w Carrefour to nasza odpowiedź na coraz bardziej racjonalne i przemyślane decyzje zakupowe klientów, którzy intensywnie poszukują okazji cenowych i chętnie korzystają z programów lojalnościowych. W połączeniu z szeroką gamą naszych marek własnych, pozwalającymi oszczędzić nawet kilkaset złotych miesięcznie, Akcja Antyinflacja staje się kompleksowym rozwiązaniem dla wszystkich poszukujących produktów w korzystnych cenach, przy zachowaniu wysokiej jakości - mówi Marta Baran, Customer Relationship Management Director w Carrefour Polska.
Korzyści z aplikacją Mój Carrefour
Aplikacja Mój Carrefour to nowoczesne narzędzie, które ułatwia zakupy i oferuje wiele korzyści. Klienci mogą korzystać z atrakcyjnych zniżek, a w piątek i sobotę otrzymują 10% rabatu na zakupy. Aplikacja umożliwia także płatność smartfonem, sprawdzanie cen produktów, tworzenie listy zakupów, przeglądanie gazetek i kuponów oraz zapisywanie paragonów.
5 filarów Akcji Antyinflacja
Akcja Antyinflacja w Carrefour to inicjatywa odpowiadająca na rosnące ceny i wywołany tym wzrost zainteresowania sprytnym kupowaniem. Jej pierwszym filarem są atrakcyjne cenowo produkty marek własnych Carrefour, tańsze nawet o 30% od swoich markowych odpowiedników przy porównywalnej jakości, oraz aplikacja Mój Carrefour, która zapewnia codzienne zniżki na wybrane artykuły i 10% rabatu w weekendy. Dodatkowo, marka Simpl oferuje najtańsze produkty w swojej kategorii. Wtorki, to 10% rabatu dla seniorów, a cotygodniowe gazetki promocyjne Carrefour prezentują również Super Oferty, z produktami tańszymi nawet o połowę. Dzięki temu Carrefour staje się atrakcyjnym miejscem zakupów dla coraz większej liczby Polaków, wspierając oszczędzanie w niełatwych ekonomicznie czasach.
Akcja "Zgarnij gadżety do swojego grilla" jeszcze przez miesiąc
Carrefour ma także dobrą wiadomość dla wszystkich miłośników grillowania. Akcja "Zgarnij gadżety do swojego grilla" została przedłużona do 30 czerwca. To oznacza więcej czasu na zbieranie naklejek i wymianę ich na gadżet pomocny w letnim grillowaniu. Co ważne, gadżety można odbierać do 15 lipca 2023 roku lub do wyczerpania zapasów.
Za każde wydane 100 zł, posiadacz aplikacji Mój Carrefour otrzymuje naklejkę. Aby odebrać gadżet grillowy za 1 zł, wystarczy zgromadzić 5 takich naklejek, a następnie aktywować kupon i okazać go w kasie sklepu.
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.
Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.
Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.