handel ekonomia/biznes/finanse

Carrefour rozdaje klientom pieniądze w aplikacji. Ruszyła kolejna odsłona Akcji Antyinflacja

08.02.2023 | Carrefour Polska

Carrefour wystartował z kolejną akcją, której celem jest pomoc Polakom w zaoszczędzeniu pieniędzy na codziennych zakupach. Do końca lutego klienci korzystający z aplikacji mobilnej “Mój Carrefour” mogą otrzymać od sieci 50 złotych w e-bonach, jeśli tylko zrobią 5 razy zakupy za minimum 99 zł.  Promocja jest częścią uruchomionego przez firmę na początku roku pakietu antyinflacyjnego pod nazwą “Akcja Antyinflacja”.

Inflacja, która w znacznym stopniu wpłynęła na zmianę postaw konsumenckich, sprawia, że coraz więcej osób poszukuje okazji cenowych i sposobów na oszczędzanie. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, Carrefour Polska poszerza rozwiązania mające wspierać Polaków w walce z trudną sytuacją na rynku. 

E-bony za zakupy z aplikacją

Carrefour Polska ogłasza nową promocję dla klientów korzystających z aplikacji Mój Carrefour. Osoby, które w lutym dokonają co najmniej 5 zakupów za minimum 99 zł, otrzymają e-bon o wartości 50 zł. Aby z niej skorzystać, wystarczy pobrać aplikację Mój Carrefour i zarejestrować konto, a w trakcie dokonywania zakupów zeskanować wirtualną kartę klienta przy kasie. E-bon będzie generowany automatycznie na koncie i będzie można go wykorzystać w kasach tradycyjnych w ciągu 14 dni od jego otrzymania.

Klienci mogą wielokrotnie skorzystać z tej okazji. Im więcej zakupów zostanie zrealizowanych za pomocą aplikacji, tym więcej e-bonów można zdobyć. Po otrzymaniu jednego rabatu, kolejne zakupy zostaną wliczone do uzyskania kolejnego.

Inflacja sprawiła, że coraz więcej osób poszukuje okazji cenowych. Uruchomiona przez nas Akcja Antyinflacja to atrakcyjne promocje i sposób na tańsze zakupy każdego dnia. W styczniu wprowadziliśmy tzw. Koszyk Pełen Oszczędności, czyli zestaw 25 produktów marki własnej, które można kupić za mniej niż 100 złotych. W lutym, w kolejnej odsłonie akcji, oferujemy klientom e-bony w wysokości 50 zł za regularne zakupy w naszych sklepach. Wszystkie te działania, wraz z naszymi programami lojalnościowymi: stałymi zniżkami w aplikacji Mój Carrefour, Karcie Seniora i Karcie Dużej Rodziny, a także szeroką ofertą marek własnych powodują, że każdego miesiąca robiąc zakupy w Carrefour można zaoszczędzić łącznie nawet kilkaset złotych - mówi Marta Baran, Customer Relationship Management Director w Carrefour Polska

Carrefour stara się ograniczyć skutki inflacji odczuwalnej przez konsumentów. Trwająca we wszystkich hiper- i supermarketach Akcja Antyinflacja opiera się na pięciu zobowiązaniach. Warto o nich pamiętać podczas następnych zakupów.

Poznaj marki Carrefour, które są tańsze nawet o 30%

Jednym z filarów Akcji Antyinflacja są produkty marki własnej Carrefour. Są one oferowane w niższych cenach nawet o 30% w porównaniu do ich markowych odpowiedników, co stanowi atrakcyjne rozwiązanie dla klientów. Produkty te zostały starannie wyselekcjonowane i cechują się doskonałą jakością w stosunku do ceny. W ofercie hipermarketów Carrefour znajduje się już około 4000 produktów marek własnych, w tym świeże produkty Jakość z Natury, tradycyjne wędliny z Naszej Wędzarni Carrefour i codzienne produkty Carrefour Classic. Nieustannie rozszerzana oferta sprawia, że coraz więcej Polaków przekonuje się do produktów marki Carrefour.

Weekendowe zakupy tańsze z aplikacją Mój Carrefour

Kolejnym filarem składającym się na bieżącą akcję sieci jest aplikacja Mój Carrefour, dzięki której konsumenci otrzymują dostęp do codziennych zniżek na wybrane artykuły, sięgających nawet 50%, zaś w weekend płacą 10% mniej za całe zakupy. 

Simpl - najtańsze produkty w swojej kategorii

W Carrefour można znaleźć aż 200 produktów marki Simpl i Simpl Choice, które są najtańsze w swojej kategorii. Wśród nich przede wszystkim niezbędne w każdej kuchni produkty, które pozwalają sporo zaoszczędzić. Co więcej, Simpl Choice to szeroka gama kosmetyków i produktów z działu z chemią gospodarczą w świetnych cenach. Marka Simpl to kolejny filar Akcji Antyinflacja i doskonały sposób na zaoszczędzenie pieniędzy podczas zakupów.

Carrefour wspiera seniorów

W każdy wtorek, w hiper- i supermarketach sieci, seniorzy mają możliwość uzyskania do 10% zniżki na wszystkie swoje zakupy w postaci e-kuponu, który może być wykorzystany przy następnej wizycie. Maksymalna wartość zniżki wynosi 30 zł. Jest to kolejny krok Carrefour w kierunku ułatwiania klientom oszczędnych zakupów w czasie rosnącej inflacji. 

Co tydzień nowe Super Oferty

Warto na bieżąco śledzić cotygodniowe gazetki promocyjne Carrefour, które są dostępne stacjonarnie w super- i hipermarketach sieci, jak i w aplikacji Mój Carrefour, a także na stronie internetowej carrefour.pl. W każdym numerze klienci znajdą Super Oferty, czyli wyjątkowe okazje, w tym obniżki nawet do 50%. Jest to piąty i ostatni filar Akcji Antyinflacja.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 950 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw. Więcej informacji o naszej działalności pod adresem serwiskorporacyjny.carrefour.pl, na Twitterze (@CarrefourPolska) oraz LinkedInie (CarrefourPolska).

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2021 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 81,2 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 950 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw. Więcej informacji o naszej działalności pod adresem serwiskorporacyjny.carrefour.pl, na Twitterze (@CarrefourPolska) oraz LinkedInie (CarrefourPolska).

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2021 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 81,2 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.