handel ekonomia/biznes/finanse

Carrefour rusza z ogólnopolską kampanią cenową „Zyskoteka”

16.02.2022 | Carrefour Polska

Carrefour rozszerza zakres działań, które mają ograniczyć skutki inflacji odczuwalne przez klientów. Do końca lutego we wszystkich hiper- i supermarketach sieci trwa akcja cenowa „Zyskoteka” oferująca znaczące rabaty na najpopularniejszy asortyment. Dodatkowo każdego dnia dwa wybrane produkty zostaną objęte ekstra zniżką, sięgającą nawet kilkudziesięciu procent. Część rabatów łączy się z programami zniżkowymi Carrefoura, jak -15% z e-Kuponem Senior czy -10% z aplikacją Mój Carrefour, a także obowiązującymi w Carrefour obniżkami, m.in. VAT na ponad 18 000 produktów.

Lutowa akcja „Zyskoteka” została dostosowana specjalnie do okoliczności rosnącej inflacji. W celu zapewnienia klientom jak największej różnorodności produktów w niskich cenach Carrefour realizuje jednocześnie dwa rodzaje akcji obniżkowych - tygodniowe akcje rabatowe oraz specjalny mechanizm ekstra ofert jednodniowych. Każdego dnia inne dwa produkty podlegają szczególnej zniżce, sięgającej nieraz kilkudziesięciu procent. Dokładny harmonogram promocji na produkty znajduje się w gazetkach promocyjnych oraz na stronach www.carrefour.pl/lp-zyskoteka i carrefour.pl/lp-zyskoferty.

Akcja trwająca do 28 lutego obejmuje szeroki zakres najpotrzebniejszych produktów spożywczych oraz oferty non-food. Wśród przecenionych produktów znalazł się asortyment od m.in. cukru białego (5 opakowań w cenie 4), łopatki wieprzowej (40% taniej) i jajek bio (27% taniej) po komplety naczyń obiadowych (drugi komplet za 1 zł), pieluchy Pampers (od 86,99 zł za 74-152 sztuki, z aplikacją Mój Carrefour dodatkowo 5 zł taniej) czy małe AGD (rabat do 20% w postacie e-bonu płatniczego na kolejne zakupy).

Kumulacja ofert

Lutowa akcja promocyjna wpisuje się w działania sieci Carrefour na rzecz ograniczenia odczuwalnych skutków inflacji. W lutym wszyscy klienci posiadający Kartę Seniora Carrefour skorzystają z wyższego rabatu na zakupy. Zniżka sięgająca 15% dotyczy zakupów robionych we wtorek w dowolnym hiper- lub supermarkecie Carrefour w całej Polsce. W zależności od całościowej kwoty zakupów seniorzy otrzymają e-Kupon Senior o wartości nawet 45 złotych, który mogą wykorzystać przy kolejnych zakupach. Posiadacze aplikacji Mój Carrefour niezmiennie mogą także korzystać z 10% zniżki na weekendowe zakupy, a rodziny wielodzietne z podobnej zniżki z Kartą Dużej Rodziny obowiązującej w każdy dzień tygodnia. Część produktów biorących udział w lutowej akcji z ekstra ofertami łączy się ze zniżkami na Kartę Seniora, Kartę Dużej Rodziny lub aplikację Mój Carrefour.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada około 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2020 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 78,6 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada około 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2020 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 78,6 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.