handel ekonomia/biznes/finanse

Jak świętować, to tylko z Tobą

12 października odbędzie się już po raz szósty międzynarodowy Dzień Własnego Biznesu. Wydarzenie pod hasłem „Jak świętować, to tylko z Tobą. Bo wspólny biznes, to wspólna radość” ma na celu docenienie i wsparcie przedsiębiorców z sektora handlowo-usługowego oraz celebrowanie przedsiębiorczości. Z tej okazji  od końca września w centrach 4 polskich miast: Warszawy, Poznania, Krakowa i Katowic emitowany jest film, zachęcający do odwiedzenia lokalnych sklepów oraz lokali 12 października i wspólnego celebrowania Dnia Własnego Biznesu.

 

Już szósty rok z rzędu MAKRO świętuje międzynarodowy Dzień Własnego Biznesu wspólnie z sieciami hurtowni MAKRO i METRO w 22 krajach na całym świecie. W ten sposób firma chce podziękować niezależnym przedsiębiorcom i zwrócić uwagę na rolę, jaką odgrywają w codziennym życiu konsumentów, które trudno sobie wyobrazić bez sklepu za rogiem, kawy wypitej w lokalnej kawiarni czy obiadu rodzinnego w ulubionej restauracji. Motto tegorocznej edycji Dnia Własnego Biznesu – Jak świętować, to tylko z Tobą – ma na celu promowanie wśród konsumentów idei wspierania małych i średnich przedsiębiorców lokalnych poprzez zwiększanie częstotliwości swoich wizyt w ulubionych miejscach.

 

Kampania z okazji Dnia Własnego Biznesu, zaadresowana do przedsiębiorców, ruszyła 6 września i potrwa do 12 października. Z okazji święta na wielkoformatowych ekranach w centrach polskich miast emitowany jest film: przy Rotundzie oraz na Dworcu Centralnym w Warszawie, na dworcu kolejowym Poznań Główny, na budynku teatru Bagatela w okolicach Starego Miasta w Krakowie oraz na głównym dworcu kolejowym w Katowicach. MAKRO przygotowało też liczne promocje i oferty specjalne dla swoich klientów odwiedzających hale. W Dniu Własnego Biznesu 3000 kluczowych dla sieci klientów otrzyma zaś od jej przedstawicieli specjalne podziękowanie w formie zestawu upominkowego w barwach święta.

 

– W tym roku idea Dnia Własnego Biznesu, by docenić przedsiębiorców, prowadzących małe i średnie  lokalne biznesy, wydaje się bardziej adekwatna niż kiedykolwiek. Ostatni rok był dla nich szczególnie trudny z powodu pandemii. Jako sieć hurtowni wspieramy ich na co dzień, oferując zarówno produkty, jak i innowacyjne rozwiązania. Zachęcamy wszystkich, by 12 października odwiedzili swój ulubiony sklep, kawiarnię czy restaurację i podziękowali im za to, że są z nami każdego dnia. – mówi  Dominik Branny, prezes MAKRO Polska.

 

Małe i średnie firmy nie tylko wpływają pozytywnie na rozwój gospodarczy, ale stanowią niezwykle cenną i nieodłączną część lokalnych społeczności. Za to właśnie Polacy je doceniają. Bez względu na fakt, czy jest to przytulna włoska restauracja, mała kawiarnia za rogiem czy lokalny sklep otwarty 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu – niezależne biznesy odgrywają istotną rolę w życiu lokalnych społeczności i mają ogromne znaczenie jako dostawcy towarów i usług.

 

Dzień Własnego Biznesu obchodzony jest jednocześnie w 22 krajach na całym świecie, m.in. we Francji, Grecji, Turcji, Indiach oraz w Chinach. W Polsce organizatorem tego wydarzenia jest sieć hurtowni MAKRO Polska, która długofalowo realizuje swoją misję partnerstwa z firmami sektora MSP. MAKRO stale pokazuje swoje wsparcie niezależnym właścicielom firm, oferując im produkty, narzędzia i usługi, aby zwiększyć ich widoczność, pomagając zwrócić uwagę polityków i liderów społeczności na ich zmagania i w każdy możliwy sposób opowiadając się za niezależnymi firmami.

 

Więcej informacji nt. Dnia Własnego Biznesu można znaleźć na stronach www.dzien-wlasnego-biznesu.pl i www.loveownbusinessday.com.

 

 

kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej , MAKRO Cash & Carry Polska
Magdalena Figurna

magdalena.figurna@makro.pl

informacje o firmie

--

MAKRO Cash and Carry Polska S.A.  jest wiodącą na polskim rynku siecią  hurtowni, która oferuje asortyment artykułów spożywczych i biurowych dla przedsiębiorców. Specjalizuje się zarówno w obsłudze hoteli, restauracji i firm cateringowych (HoReCa),  sektora tradycyjnego handlu jak i biur i usług. MAKRO obsługuje  klientów profesjonalnych w modelu wielokanałowym – zakupy w halach wielkoformatowych, online lub w modelu dostaw. MAKRO wspiera również konkurencyjność przedsiębiorców dzięki rozwiązaniom cyfrowym, programom CR i innym narzędziom. Strategia Zrównoważonego Rozwoju jest istotnym filarem działalności MAKRO. METRO, globalna sieć, do której należy MAKRO, jest liderem europejskiego sektora w Dow Jones Sustainability Index. METRO działa w 34 krajach i zatrudnia ponad 100 000 osób na całym świecie. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź www.makro.pl

załączniki

kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej , MAKRO Cash & Carry Polska
Magdalena Figurna

magdalena.figurna@makro.pl

informacje o firmie

--

MAKRO Cash and Carry Polska S.A.  jest wiodącą na polskim rynku siecią  hurtowni, która oferuje asortyment artykułów spożywczych i biurowych dla przedsiębiorców. Specjalizuje się zarówno w obsłudze hoteli, restauracji i firm cateringowych (HoReCa),  sektora tradycyjnego handlu jak i biur i usług. MAKRO obsługuje  klientów profesjonalnych w modelu wielokanałowym – zakupy w halach wielkoformatowych, online lub w modelu dostaw. MAKRO wspiera również konkurencyjność przedsiębiorców dzięki rozwiązaniom cyfrowym, programom CR i innym narzędziom. Strategia Zrównoważonego Rozwoju jest istotnym filarem działalności MAKRO. METRO, globalna sieć, do której należy MAKRO, jest liderem europejskiego sektora w Dow Jones Sustainability Index. METRO działa w 34 krajach i zatrudnia ponad 100 000 osób na całym świecie. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź www.makro.pl