handel sport

Carrefour murem za kibicami!

02.06.2021 | Carrefour Polska

Carrefour Polska wspiera sportowe pasje swoich klientów. Już od dziś w zamian za zakupy specjalnie oznaczonych produktów klienci będą otrzymywać wirtualne naklejki w aplikacji Mój Carrefour, a po zebraniu pełniej jedenastki (11 naklejek), odbiorą wyjątkową piłkę nożną za 1 grosz.

Jako lider transformacji żywieniowej, Carrefour stawia na zdrowy tryb życia stale rozbudowując asortyment zdrowej żywności. Równie ważny, jak zdrowe nawyki żywieniowe, jest ruch i aktywność sportowa. W tym roku, po długim okresie zamknięcia w domach, aktywność fizyczna, wspólne i aktywne spędzanie czasu na świeżym powietrzu są jeszcze ważniejsze niż zwykle. Dlatego zachęcamy by nie tylko kibicować przy okazji wielkich imprez sportowych, ale również grać w piłkę czy jeździć na rowerze.

Od 2 czerwca do 10 lipca w hipermarketach i supermarketach, w zamian za zakupy specjalnie oznaczonych produktów, można dostać wirtualne naklejki w aplikacji Mój Carrefour. Każde 25 złotych wydane na produkty biorące udział w akcji to 1 naklejka. Po zebraniu „pełnej drużyny”, czyli 11 naklejek, klient otrzyma kupon w aplikacji Mój Carrefour, który następnie wymieni w punkcie obsługi klienta na jeden z dwóch modeli piłki nożnej. Na klientów czeka aż 50 000 piłek. A po zakupach w Carrefour warto znaleźć czas i zagrać nową piłką mecz z dziećmi lub kolegami.

Można zebrać dowolną liczbę jedenastek i wymieniać je na piłki. Będzie je można odbierać w punktach obsługi klienta od 17 czerwca do 31 lipca lub do wyczerpania zapasów. Wśród grupy ok. 1500 specjalnie oznaczonych produktów, za które klienci otrzymują naklejki, znalazły się m.in. piwa, napoje, przekąski, słodycze, orzechy, gotowe dania, kosmetyki a nawet zabawki.

A już w sierpniu kibiców czekają sportowe emocje, tym razem kolarskie. Carrefour Polska już po raz piąty z rzędu będzie sponsorem głównym 78. edycji wyścigu Tour de Pologne UCI World Tour.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada około 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2020 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 78,6 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada około 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2020 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 78,6 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.