handel styl życia zdrowie sprawy społeczne towary konsumpcyjne media/marketing/reklama ekonomia/biznes/finanse nauka/edukacja/szkolenia

MądrzeJEMY z Katarzyną Bosacką – transformacja żywieniowa Carrefour Polska w nowym programie TVN

12.10.2020 | Carrefour Polska

Nikt nie demaskuje żywieniowych mitów tak jak Katarzyna Bosacka. Nikt nie oferuje Polakom półek pełnych zdrowych produktów tak jak Carrefour. Teraz razem będą zachęcać Polaków do zdrowej diety w nowym programie TVN MądrzeJEMY z Katarzyną Bosacką.

Bohaterowie programu, zwykli Polacy, którzy codziennie popełniają grzeszki dietetyczne albo stoją przed dylematami żywieniowymi, chcieliby jeść lepiej i mądrze kupować. Dlatego przez 10 odcinków będą spotykać się z Katarzyną Bosacką, by przeprowadzać eksperymenty dietetyczne i tropić dobrą żywność u polskich rolników i hodowców. Pomoże im w tym Carrefour, od dawna współpracujący ze sprawdzonymi producentami wysokojakościowej żywności, którzy kochają naturę i dbają o dobrostan swoich zwierząt.

- Od dwóch lat realizujemy transformację żywieniową i naszą misją jest oferowanie dobrej żywności dla wszystkich - mówi Michał Sacha, dyrektor marketingu, digital, IT, e-commerce i usług finansowych Carrefour Polska. Zrobiliśmy już bardzo wiele, aby rozbudować ofertę artykułów naturalnych, bio i wegańskich, zmienić na lepsze składy produktów naszej marki własnej oraz zadbać o dobro kur, pszczół, karpi i innych zwierząt. Nadeszła pora, aby nasz entuzjazm na temat mądrego jedzenia udzielił się Polakom. Startujemy z programem z Katarzyną Bosacką i TVN, aby udowodnić, że każdy może zacząć odżywiać się świadomie i zdrowo, dbając o naszą planetę i świetnie się przy tym bawiąc w gronie rodziny i przyjaciółdodaje M. Sacha.

W nowym programie Katarzyna Bosacka poruszy takie tematy jak: jajko jako super food, ukryty w jedzeniu cukier i jego zamienniki, podróż naszego posiłku z pola na talerz oraz tajemnicze dodatki do żywności. Odwiedzi również producentów – pasjonatów, którzy do Carrefour dostarczają między innymi jajka od szczęśliwych kur oraz wytwarzane tradycyjnymi metodami miody, warzywa czy suszone owoce.  

Program startuje 24 października br. na głównej antenie TVN oraz dzień później w TTV i będzie gościć w polskich domach przez 10 kolejnych weekendów. Od 3 listopada br. produkty prezentowane w programie objęte zostaną specjalną ofertą handlową, dostępną w katalogach z Katarzyną Bosacką jako ambasadorką akcji na okładce. Dodatkowo artykuły ze Zdrowej Półki będzie można nabyć w sklepach Carrefour z gwarancją najniższej ceny, a markę Carrefour BIO z 10% zniżką w aplikacji Mój Carrefour. Natomiast na stronie konkurs.tvn.pl będą prowadzone zmagania widzów na najlepsze zdjęcia posiłków inspirujących do zmiany nawyków żywieniowych. W konkursie do wygrania jest 10 kart podarunkowych na zakupy w Carrefour o wartości 200 zł w każdym z 5 tygodni konkursu oraz 5 nagród głównych o wartości 500 zł.

 

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw. 

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2019 roku sprzedaż w wysokości 80,7 miliarda euro. Grupa liczy ponad 325 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw. 

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2019 roku sprzedaż w wysokości 80,7 miliarda euro. Grupa liczy ponad 325 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.