handel media/marketing/reklama ekonomia/biznes/finanse

Galerie Carrefour premiują klientów kartami podarunkowymi

09.10.2020 | Carrefour Polska

W galeriach Carrefour rozpoczęła się jesienna akcja promująca zakupy w sklepach w poszczególnych centrach handlowych i zlokalizowanych w nich hipermarketach Carrefour. To przykład aktywnych działań marketingowych wspierających najemców sklepów w galeriach a jednocześnie atrakcyjna oferta dla odwiedzających je klientów.

Akcja obejmie łącznie 7 centrów handlowych Carrefour: Galerię Grudziądzką, Galerię Śląską w Rybniku, Galerię Gryf w Szczecinie, Galerię AKS w Chorzowie, Galerię Zdrój w Jastrzębiu Zdroju, Galerię Zielone Wzgórze w Białystoku oraz Galerię Słowiańską w Zgorzelcu. Promocje w poszczególnych centrach potrwają łącznie od 8 października do 7 listopada.

Klienci, którzy w czasie trwania akcji w danej galerii zrobią zakupy za minimum 150 lub 250 złotych i zarejestrują paragon u hostessy na specjalnym stoisku otrzymają w zamian karty przedpłacone, które mogą przeznaczyć na kolejne zakupy. Można łączyć kwoty z maksymalnie dwóch paragonów. Przy większej kwocie klient dostanie w prezencie kartą na 50 zł a przy mniejszej na 30 zł. W każdym z obiektów na klientów czeka po kilkaset kart.

Poza bonusem w postaci kart, na klientów galerii czekają też atrakcyjne promocje w sklepach i lokalach gastronomicznych. Ponadto, w hipermarketach Carrefour tradycyjnie mogą oni liczyć na atrakcyjne oferty rabatowe, zwłaszcza jeśli korzystają z aplikacji mobilnej „Mój Carrefour”. Mogą też zamówić zakupy online i gotowe odebrać w sklepie, np. na koniec wizyty w galerii. 

Lista centrów handlowych wraz z datami trwania akcji:

Lokalizacja

Data promocji

Galeria Grudziądzka

8-10.10

Galeria Śląska w Rybniku

8-10.10

Galeria Gryf w Szczecinie

15-17.10

Galeria AKS w Chorzowie

17-24.10

Galeria Zdrój w Jastrzębiu Zdroju

17-24.10

Galeria Zielone Wzgórze w Białystoku

31.10-7.11

Galeria Słowiańska w Zgorzelcu

31.10-7.11

 

We wszystkich centrach handlowych i sklepach priorytetem sieci Carrefour jest dbałość o bezpieczeństwo klientów i pracowników oraz najwyższe standardy higieny. Te działania, obecność dużego, doskonale zaopatrzonego sklepu spożywczego oraz kompaktowy i kameralny charakter Galerii Carrefour sprawia, że są one ulubionym miejscem codziennych zakupów. Ich optymalna wielkość pozwala na zrobienie szybkich i wygodnych zakupów. Co więcej, w czasie pandemii to właśnie małe i średnie galerie umożliwiają klientom bezpośredni dostęp do wielu sklepów i zachowanie bezpiecznych odległości.

Carrefour jest w Polsce właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA. To galerie w dużych i średnich miastach, które łączy doskonała lokalizacja oraz zróżnicowany i dopasowany do lokalnych potrzeb tenant mix. Obiekty te przeszły w ostatnich latach modernizacje i remodeling by zapewnić klientom bezpieczne i przyjemne zakupy, a najemcom nowe możliwości rozwoju.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2019 roku sprzedaż w wysokości 80,7 miliarda euro. Grupa liczy ponad 325 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2019 roku sprzedaż w wysokości 80,7 miliarda euro. Grupa liczy ponad 325 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.