wydarzenia handel internet środowisko naturalne/ekologia sprawy społeczne ekonomia/biznes/finanse

Dobre praktyki Carrefour Polska na wirtualnych targach CSR Forum Odpowiedzialnego Biznesu

08.10.2020 | Carrefour Polska

Trwają Targi CSR Forum Odpowiedzialnego Biznesu, w których - realizując swoją strategię odpowiedzialnej firmy - aktywnie uczestniczy Carrefour Polska. W dniu dzisiejszym i jutrzejszym eksperci sieci poprowadzą dwie sesje networkingowe. Przez cały czas trwania targów on-line Carrefour Polska zaprasza do odwiedzenia swojego stoiska, na którym prezentuje dobre praktyki z obszaru CSR, realizowane przez sieć.

Misją w ramach strategii Carrefour jest społeczna odpowiedzialność w biznesie, w ramach której sieć stawia na prowadzenie dobrych praktyk biznesowych, skierowanych do klientów, partnerów biznesowych, pracowników sieci oraz osób najbardziej potrzebujących.

Dobre praktyki są realizowane przez Carrefour Polska w ramach strategii transformacji żywieniowej, zaliczają się do nich m.in.: program „Stop marnotrawstwu”, umożliwienie klientom sieci zakupów produktów na wagę do własnych opakowań we wszystkich sklepach w Polsce, oferowanie produktów „Jakość z Natury” Carrefour, powołanie Koalicji na Rzecz Rozwoju Rynku Bio oraz Koalicji 5 frakcji, kampania Act For Food, wycofanie ze sprzedaży karpia żywego oraz marki własnej jajek od kur z chowu klatkowego, prowadzenie konkursu pracowniczego Superbohaterowie, przystąpienie do Polskiego Paktu Plastikowego, a także zorganizowanie Kongresu Rolnictwa i Żywności Ekologicznej ECO FOOD 360 oraz realizacja projektu „BIO dla Mamy i Dziecka”.

W Carrefour podejmujemy wiele działań z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu, które mają na celu zarówno ochronę zasobów naturalnych, poprzez redukcję zużywanego plastiku jak i wsparcie polskich rolników. – mówi Barbara Kowalska, Dyrektor ds. Jakości i Zrównoważonego Rozwoju. Carrefour Polska stale podejmuje działania, aby wzmocnić pozycję lidera transformacji żywieniowej na polskim rynku. Obok demokratyzacji żywności ekologicznej, ważnym elementem globalnej strategii sieci jest redukcja wykorzystania plastiku oraz odpowiednie gospodarowanie odpadami z tworzyw sztucznych. – dodaje Barbara Kowalska.

Carrefour Polska zaprasza do odwiedzenia swojego wirtualnego stoiska pod linkiem: https://targicsr.webexpo.pl/wydarzenie/targicsr/hala-1/stoisko/carrefour-polska na którym prezentuje swoje praktyki, realizowane  w ramach społecznej odpowiedzialności w biznesie.  Odwiedzający stoisko mogą przeczytać Raport CSR Carrefour Polska, zapoznać się z ofertą sieci, obejrzeć materiały video oraz porozmawiać z wystawcą. 

W ramach sesji networkingowej eksperci Carrefour Polska poruszą tematy: "Wdrażanie polityki Biznesu Odpowiedzialnego Społecznie w Carrefour" oraz "Współpraca w obszarze CSR w całej organizacji – case study: Program Superbohater".

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

 

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw. Więcej: www.serwiskorporacyjny.carrefour.pl

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2019 roku sprzedaż w wysokości 80,7 miliarda euro. Grupa liczy ponad 325 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

 

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw. Więcej: www.serwiskorporacyjny.carrefour.pl

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2019 roku sprzedaż w wysokości 80,7 miliarda euro. Grupa liczy ponad 325 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.