handel towary konsumpcyjne ekonomia/biznes/finanse
Osiem nowych sklepów franczyzowych w sieci Carrefour
We wrześniu Carrefour Polska kontynuował dynamiczną ekspansję sklepów franczyzowych. Powstało pięć nowych sklepów Carrefour Express Convenience w Chrzanowie, Gdańsku, Katowicach, Krakowie i Warszawie. Otwarto też dwa sklepy Carrefour Express Minimarket w Warszawie i na stacji paliw w Jeziorkach oraz supermarket Carrefour Market w Radomiu. To dzięki szerokiej gamie formatów sieć może elastycznie reagować na potrzeby partnerów i lokalne uwarunkowania.
W każdym nowo otwieranym sklepie Carrefour wraz z franczyzobiorcą pracuje nad ciągłym doskonaleniem oferty i zaspokojeniem potrzeb klientów. Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom klienci mogą nie tylko łatwo i komfortowo dokonać zakupów, ale też kupić jedzenie na wynos czy wypić kawę. Coraz częściej, przy okazji zakupów mogą też odebrać przesyłkę czy opłacić rachunki. Z kolei dzięki aplikacji „Mój Carrefour” mogą skorzystać z licznych ofert rabatowych.
- Kolejne nowe sklepy to potwierdzenie zainteresowania franczyzobiorców współpracą z Carrefour. Naszym celem jest dalszy, dynamiczny rozwój sieci sklepów franczyzowych, oferowanie naszym partnerom sprawdzonych formatów, wspieranie ich biznesu naszym ponad 10-letnim doświadczeniem a klientom dostarczanie najlepszych doświadczeń zakupowych – mówi Krzysztof Łagowski, dyrektor Sklepów Convenience Carrefour Polska.
Nowe sklepy Carrefour Express Convenience oferują ponad 1500 artykułów, w tym wyselekcjonowaną ofertę produktów świeżych: warzyw, nabiału i dań gotowych. Ciekawym rozszerzeniem asortymentu są artykuły pochodzące z kuchni azjatyckiej, włoskiej i innych kuchni świata. W zróżnicowanej gamie napojów, słodyczy i słonych przekąsek klient znajdzie zarówno pozycje od znanych producentów, jak i artykuły pochodzące z szerokiego asortymentu marki własnej Carrefour. W sklepach dostępne są również pozycje dla sportowców: batoniki i napoje izotoniczne. Nowy sklep w Warszawie jest dodatkowo połączony ze sklepem Carrefour BIO oferującym ponad 90% certyfikowanych artykułów oraz produkty bezglutenowe, bez laktozy, bez cukru, dietetyczne, wegańskie i wegetariańskie.
Z kolei osiedlowe sklepy Carrefour Express Minimarket to miejsca, w których można zrobić kompleksowe zakupy blisko domu. W swojej ofercie posiadają szeroki wybór wędlin, mięs i serów oferowanych z lady tradycyjnej, świeże pieczywo oraz rozbudowaną ofertę produktów pakowanych, chemii domowej i kosmetyków, a także dań na wynos i zdrowej żywności. Nowy sklep na stacji paliw w Jeziorkach niedaleko Chojnic łączy te wszystkie zalety sklepu spożywczego z typową ofertą stacji paliw. Jest dostępny dla klientów przez całą dobę i siedem dni w tygodniu, co dodatkowo podnosi jego atrakcyjność dla klientów.
W radomskim supermarkecie Carrefour Market klienci znajdą ponad 200 rodzajów warzyw i owoców oraz soków i bakalii, w tym wiele nowości marki własnej Carrefour oraz bogaty wybór świeżych wędlin i serów, a także mięsa. Ponadto wyroby z Wędzarni Carrefour oraz świeże pieczywo. Ofertę uzupełniają popularne koncepty handlowe Carrefour: Zdrowa Półka, Kuchnie Świata czy Półka Regionalna oraz artykuły sezonowe i produkty przemysłowe.
Informacje o sklepach:
Adres sklepu |
Powierzchnia |
Format sklepu |
Chrzanów ul. Trzebińska 40 |
216 m2 |
Carrefour Express Convenience |
Gdańsk, ul. Krzysztofa Komedy 32 |
50 m2 |
Carrefour Express Convenience |
Katowice, ul. Adama Mickiewicza 22 |
67 m2 |
Carrefour Express Convenience |
Kraków, ul. Miodowa 9 |
57 m2 |
Carrefour Express Convenience |
Warszawa, ul. Jana Kazimierza 50 |
72 m2 |
Carrefour Express Convenience |
Jeziorki 33 (stacja paliw Shell) |
167 m2 |
Carrefour Express Minimarket |
Warszawa, ul. Radna 2/4 |
168 m2 |
Carrefour Express Minimarket |
Radom, ul. Gagarina 9 |
788 m2 |
Carrefour Market |
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.
Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2019 roku sprzedaż w wysokości 80,7 miliarda euro. Grupa liczy ponad 325 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.
Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2019 roku sprzedaż w wysokości 80,7 miliarda euro. Grupa liczy ponad 325 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.