handel towary konsumpcyjne ekonomia/biznes/finanse

Osiem nowych sklepów franczyzowych w sieci Carrefour

06.10.2020 | Carrefour Polska

We wrześniu Carrefour Polska kontynuował dynamiczną ekspansję sklepów franczyzowych. Powstało pięć nowych sklepów Carrefour Express Convenience w Chrzanowie, Gdańsku, Katowicach, Krakowie i Warszawie. Otwarto też dwa sklepy Carrefour Express Minimarket w Warszawie i na stacji paliw w Jeziorkach oraz supermarket Carrefour Market w Radomiu. To dzięki szerokiej gamie formatów sieć może elastycznie reagować na potrzeby partnerów i lokalne uwarunkowania.

 W każdym nowo otwieranym sklepie Carrefour wraz z franczyzobiorcą pracuje nad ciągłym doskonaleniem oferty i zaspokojeniem potrzeb klientów. Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom klienci mogą nie tylko łatwo i komfortowo dokonać zakupów, ale też kupić jedzenie na wynos czy wypić kawę. Coraz częściej, przy okazji zakupów mogą też odebrać przesyłkę czy opłacić rachunki. Z kolei dzięki aplikacji „Mój Carrefour” mogą skorzystać z licznych ofert rabatowych.

- Kolejne nowe sklepy to potwierdzenie zainteresowania franczyzobiorców współpracą z Carrefour. Naszym celem jest dalszy, dynamiczny rozwój sieci sklepów franczyzowych, oferowanie naszym partnerom sprawdzonych formatów, wspieranie ich biznesu naszym ponad 10-letnim doświadczeniem a klientom dostarczanie najlepszych doświadczeń zakupowych – mówi Krzysztof Łagowski, dyrektor Sklepów Convenience Carrefour Polska.

Nowe sklepy Carrefour Express Convenience oferują ponad 1500 artykułów, w tym wyselekcjonowaną ofertę produktów świeżych: warzyw, nabiału i dań gotowych. Ciekawym rozszerzeniem asortymentu są artykuły pochodzące z kuchni azjatyckiej, włoskiej i innych kuchni świata. W zróżnicowanej gamie napojów, słodyczy i słonych przekąsek klient znajdzie zarówno pozycje od znanych producentów, jak i artykuły pochodzące z szerokiego asortymentu marki własnej Carrefour. W sklepach dostępne są również pozycje dla sportowców: batoniki i napoje izotoniczne. Nowy sklep w Warszawie jest dodatkowo połączony ze sklepem Carrefour BIO oferującym ponad 90% certyfikowanych artykułów oraz produkty bezglutenowe, bez laktozy, bez cukru, dietetyczne, wegańskie i wegetariańskie.

Z kolei osiedlowe sklepy Carrefour Express Minimarket to miejsca, w których można zrobić kompleksowe zakupy blisko domu. W swojej ofercie posiadają szeroki wybór wędlin, mięs i serów oferowanych z lady tradycyjnej, świeże pieczywo oraz rozbudowaną ofertę produktów pakowanych, chemii domowej i kosmetyków, a także dań na wynos i zdrowej żywności. Nowy sklep na stacji paliw w Jeziorkach niedaleko Chojnic łączy te wszystkie zalety sklepu spożywczego z typową ofertą stacji paliw. Jest dostępny dla klientów przez całą dobę i siedem dni w tygodniu, co dodatkowo podnosi jego atrakcyjność dla klientów.

W radomskim supermarkecie Carrefour Market klienci znajdą ponad 200 rodzajów warzyw i owoców oraz soków i bakalii, w tym wiele nowości marki własnej Carrefour oraz bogaty wybór świeżych wędlin i serów, a także mięsa. Ponadto wyroby z Wędzarni Carrefour oraz świeże pieczywo. Ofertę uzupełniają popularne koncepty handlowe Carrefour: Zdrowa Półka, Kuchnie Świata czy Półka Regionalna oraz artykuły sezonowe i produkty przemysłowe.

Informacje o sklepach:

 

Adres sklepu

Powierzchnia

Format sklepu

Chrzanów ul. Trzebińska 40

216 m2

Carrefour Express Convenience

Gdańsk, ul. Krzysztofa Komedy 32

50 m2

Carrefour Express Convenience

Katowice, ul. Adama Mickiewicza 22

67 m2

Carrefour Express Convenience

Kraków, ul. Miodowa 9

57 m2

Carrefour Express Convenience

Warszawa, ul. Jana Kazimierza 50

72 m2

Carrefour Express Convenience

Jeziorki 33 (stacja paliw Shell)

167 m2

Carrefour Express Minimarket

Warszawa, ul. Radna 2/4

168 m2

Carrefour Express Minimarket

Radom, ul. Gagarina 9

788 m2

Carrefour Market

 

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2019 roku sprzedaż w wysokości 80,7 miliarda euro. Grupa liczy ponad 325 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2019 roku sprzedaż w wysokości 80,7 miliarda euro. Grupa liczy ponad 325 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.