wydarzenia handel internet sprawy społeczne ekonomia/biznes/finanse

MAKRO Polska na wirtualnych targach odpowiedzialnego biznesu

Odpowiedzialna konsumpcja i produkcja, ograniczanie negatywnego wpływu na ekosystem, poszanowanie zasad ochrony środowiska, zaangażowanie społeczne i rozwoju społeczności lokalnej… – to tylko nieliczne działania prowadzone przez MAKRO Polska w ramach strategii zrównoważonego rozwoju. Firma zaprezentuje swoje dobre praktyki podczas wirtualnych targów organizowanych przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

 

Tegoroczna edycja największego w Polsce wydarzenia poświęconego odpowiedzialnemu biznesowi i zrównoważonemu rozwojowi odbędzie się w dniach 5-9 października i przebiegnie w formule online. Prezentacji wirtualnych stoisk towarzyszyć będzie część konferencyjna oraz rozwiązania wspierające networking.

 

Uczestnictwo w 5-dniowych targach potwierdziło MAKRO Polska. Sieć hurtowni zaprezentuje swoje działania i najlepsze praktyki w obszarze CSR i zrównoważonego rozwoju, a także oferowane usługi i podejmowane w ich zakresie inicjatywy.

 

Wizja przyszłości MAKRO opiera się o ideę angażowania się w odpowiedzialne tworzenie wartości dla ludzi i naszej planety. Strategia zrównoważonego rozwoju sieci hurtowni skupia się natomiast na dopasowywaniu oferty firmy, wspieraniu jej profesjonalnych klientów z sektorów HoReCa i handlu tradycyjnego oraz na poprawianiu skuteczności operacyjnej w obszarze ochrony środowiska naturalnego. Działania prowadzone przez firmę od kilku lat doceniane są przez Stowarzyszenie Forum Odpowiedzialnego Biznesu. W raporcie dobrych praktyk za rok 2019 sieć hurtowni otrzymała aż dwanaście wyróżnień w sześciu ocienianych kategoriach. Wybrane z nich zostaną zaprezentowane podczas nadchodzących targów.

 

Targi CSR są największym wydarzeniem CSR-owym w Polsce, organizowanym od 2005 roku, co dwa lata, przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Celem wydarzenia jest prezentacja działań i praktyk firm społecznie odpowiedzialnych, a także oferowanych usług i podejmowanych w tym zakresie inicjatyw. Więcej informacji o wydarzeniu: odpowiedzialnybiznes.pl/targicsr

 

kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej , MAKRO Cash & Carry Polska
Magdalena Figurna

magdalena.figurna@makro.pl

informacje o firmie

załączniki

kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej , MAKRO Cash & Carry Polska
Magdalena Figurna

magdalena.figurna@makro.pl

informacje o firmie