handel ekonomia/biznes/finanse

Carrefour otworzył kolejne sklepy Supeco

28.08.2020 | Carrefour Polska

Carrefour dynamicznie rozwija popularne połączenie dyskontu i hurtowni pod marką Supeco. W półtora miesiąca po debiucie czwartego sklepu Supeco w Polsce, Carrefour uruchamia dwie kolejne placówki w tym formacie. 27 sierpnia sieć otworzyła sklepy Supeco w Starogardzie Gdańskim oraz Zabrzu.

Rozwój konceptu Supeco na polskim rynku jest wynikiem realizowania przez Carrefour przyjętej strategii omnikanałowości. Sklepy pod szyldem Supeco łączą format dyskontu oraz hurtowni i dedykowane są zarówno klientom indywidualnym, jak również biznesowym, prowadzącym działalność gospodarczą w handlu oraz branży HORECA. To oferta dla poszukujących szerokiego wyboru produktów wysokiej jakości w atrakcyjnych cenach i możliwości dokonania zakupów hurtowych.

- Uniwersalność formatu Supeco została doceniona przez polskich konsumentów i sklepy w krótkim czasie zdobyły duże grono lojalnych klientów. Realizując przyjętą strategię omnikanałowości dbamy o dywersyfikację kanałów sprzedażowych. Rozwijamy markę Supeco i konsekwentnie poszerzamy portfolio sklepów tego formatu o kolejne lokalizacje – mówi Tareck Ouaibi, wiceprezes i dyrektor operacyjny Carrefour Polska. Starogard Gdański oraz Zabrze to kolejne po Jaworznie, Piekarach Śląskich, Tarnobrzegu i Gostyniu miasta, w których otworzyliśmy sklepy Supeco - dodaje Tareck Ouaibi.

W asortymencie sklepów Supeco znajdują się produkty świeże, jak również pakowane oraz kosmetyki, alkohol i chemia domowa. Większość towarów wyeksponowanych jest na paletach i regałach wysokiego składowania znanych z formatu cash&carry. Klienci mogą jednak również kupić produkty świeże z lad tradycyjnych, a także warzywa i owoce. Supeco kładzie bardzo duży nacisk na atrakcyjność cenową, którą zawdzięcza m.in. prostocie swoich aktywów. Ambicją nowego formatu jest oferowanie produktów w najbardziej atrakcyjnych cenach na lokalnym rynku, a także organizacja regularnych promocji typu multisaver (kup więcej za mniej).

Sklep Supeco w Starogardzie Gdańskim położony jest przy ul. Małgorzaty Hillar 1 i otwarty jest od poniedziałku do soboty w godzinach 07:00-21:00 oraz  10:00-17:00 w niedziele handlowe. Na powierzchni 1200 metrów kwadratowych oferuje klientom około 4500 produktów. Sklep powstał wyniku przebudowy i remodelingu istniejącego wcześniej supermarketu Carrefour. Przeprowadzone analizy profilu lokalnych klientów, jak również zapotrzebowanie lokalnych przedsiębiorców na podobną markę, przekonały sieć do wyboru tej konkretnej lokalizacji. W nowym sklepie Supeco w Starogardzie Gdańskim pracę znalazło 14 mieszkańców tego miasta.

Sklep Supeco w Zabrzu znajduje się przy ul. Gen. De Gaulle'a 75 i otwarty jest od poniedziałku do soboty w godzinach 07:00-21:00 oraz 10:00-18:00 w niedziele handlowe. Na powierzchni 1100 metrów kwadratowych oferuje klientom około 4500 produktów. Sklep powstał w wyniku rebrandingu istniejącego supermarketu Carrefour, a pracę znalazło w nim 16 osób.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw. Więcej: www.serwiskorporacyjny.carrefour.pl

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2019 roku sprzedaż w wysokości 80,7 miliarda euro. Grupa liczy ponad 325 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw. Więcej: www.serwiskorporacyjny.carrefour.pl

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2019 roku sprzedaż w wysokości 80,7 miliarda euro. Grupa liczy ponad 325 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.