wydarzenia nowe produkty/usługi handel sport styl życia kultura/sztuka/rozrywka transport media/marketing/reklama

Odjechana sobota w centrach handlowych Carrefour

17.07.2020 | Carrefour Polska

Już w najbliższą sobotę w wybranych centrach handlowych Carrefour odbędzie się akcja dla klientów „Odjechana sobota”. Podczas wydarzenia będzie można skorzystać z darmowego serwisu rowerowego, a także wziąć udział w konkursach i aktywnościach sportowych. Wydarzenie, mające na celu zachęcenie klientów do aktywnego stylu życia, zostanie zorganizowane zgodnie z obowiązującymi zasadami bezpieczeństwa sanitarnego.

Carrefour w ramach strategii transformacji żywieniowej wychodzi naprzeciw potrzebom konsumentów, którzy chcą żyć bardziej zdrowo, i angażuje się w wiele lokalnych oraz ogólnopolskich wydarzeń, których celem jest promocja zdrowia, zdrowego odżywiania oraz aktywności fizycznej.

Tym razem, klienci galerii handlowych w ośmiu miastach: Gdańsku, Szczecinie, Chorzowie, Zgorzelcu, Białymstoku, Grudziądzu, Rybniku i Jastrzębiu-Zdroju będą mogli skorzystać z profesjonalnego serwisu rowerowego. Wystarczy jedynie zrobić zakupy w jednej z tych galerii i pokazać paragon.

Podczas „Odjazdowej soboty”, będzie można bezpłatnie skorzystać z ważnych usług serwisowych, takich jak czyszczenie i smarowanie łańcucha, kontrola zużycia napędu, regulacja hamulców i przerzutek, czyszczenie roweru, sprawdzenie wszystkich mechanizmów łożyskowych, dokręcenie nakrętek piast, sterów i korbowodu, regulacja ciśnienia w kołach – te wszystkie czynności nie są już problemem, jeśli powierzy się je specjaliście, a także otrzymać informacje o ogólnym stanie technicznym roweru, wyjaśnić wątpliwości i dowiedzieć się, jak samemu prawidłowo konserwować rower.

Dodatkowo, w wybranych galeriach Carrefour będzie można sprawdzić swoją wiedzę i umiejętności w zakresie kolarstwa i jazdy na rowerze. Na uczestników czekają atrakcyjne nagrody.

Wydarzenie splata się z wakacyjną akcją Carrefour „Ceny dla każdego, lato na całego”, w ramach której sieć przygotowała dla swoich klientów wyjątkowo szeroką ofertę wydarzeń odbywających się w sklepach Carrefour w całej Polsce, a także szereg atrakcyjnych promocji cenowych. Carrefour jest także sponsorem głównym wyścigu Tour de Pologne, który wystartuje 5 sierpnia już po raz 77.

Bezpieczeństwo podczas eventu

W trosce o bezpieczeństwo uczestników „Odjechanej soboty”, z uwagi na pandemię, strefa zostanie ogrodzona. Przy wejściu do strefy uczestnik będzie mógł zdezynfekować ręce. Uczestnicy będą liczeni, żeby nie przekroczyć liczby 150 osób w strefie. Przy wejściu oraz w strefie zostaną ustawione tabliczki z infografiką zachęcającą do noszenia maseczki oraz przestrzegania zasad dystansu społecznego. Przy wejściu oraz wyjściu ustawiony zostanie regulamin strefy.

„Odjechana sobota” odbędzie się 18 lipca 2020 r. w godzinach 11.00-19.00, na parkingach galerii handlowych:

  • Galeria Morena - ul. Schuberta 102A - 80-172 Gdańsk
  • Galeria Gryf - ul. Wiosenna 32 - 70-807 Szczecin
  • Galeria AKS Chorzów - ul. Parkowa 20 - 41-500 Chorzów
  • Galeria Słowiańska - ul. Jeleniogórska 42 - 59-900 Zgorzelec
  • Galeria Zielone Wzgórze - ul. Wrocławska 20 - 15-660 Białystok
  • Galeria Grudziądzka - ul. Konarskiego 45 - 86-300 Grudziądz
  • Galeria Śląska - ul. Gliwicka 45 - 44-200 Rybnik
  • Galeria Zdrój - ul. Podhalańska 26 - 44-335 Jastrzębie-Zdrój
kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2019 roku sprzedaż w wysokości 80,7 miliarda euro. Grupa liczy ponad 325 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2019 roku sprzedaż w wysokości 80,7 miliarda euro. Grupa liczy ponad 325 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.