handel ekonomia/biznes/finanse

Carrefour Polska zwycięzcą głównym konkursu Retailer of the Year 2019

19.06.2020 | Carrefour Polska

Carrefour Polska otrzymał aż dwie nagrody w tegorocznym konkursie „Retailer of the Year – Wybrany przez dostawców”. Sieć triumfowała w kategorii głównej Sieć Handlowa Roku zdobywając tytuł Retailer of the Year, a także okazała się zwycięzcą kategorii Sieci Multiformatowe.

Retailer of the Year jest wyróżnieniem przyznawanym sieciom detalicznym i hurtowym przez partnerów biznesowych. Wyboru dokonali przedstawiciele firm FMCG, którzy wzięli udział w zorganizowanym przez firmę Nielsen badaniu. Dostawcy wystawili najwyższą ocenę działaniom sieci Carrefour biorąc pod uwagę m.in. jej współpracę przy rozwoju biznesu, współpracę z zespołem kupieckim sieci, warunki handlowe, współpracę w łańcuchu dostaw, a także wizerunek i działania promocyjne sieci.

- Czujemy się zaszczyceni, że Carrefour otrzymał najwyższe wyróżnienie w plebiscycie Retailer of the Year. To dla nas nagroda szczególna i wyjątkowo wartościowa, bo przyznana głosami partnerów biznesowych. Ten sukces jest potwierdzeniem, że zarówno obrana przez nas strategia działań biznesowych, jak również współpracy z dostawcami i codziennego dbania o dobre relacje przynosi efekty i odpowiada na potrzeby wszystkich uczestników rynku – mówi Christophe Rabatel, Prezes Zarządu Carrefour Polska.

Carrefour kontynuuje zapoczątkowaną już w 2017 roku budowę omnikanałowego środowiska zakupowego łącząc ofertę sklepów stacjonarnych z usługami i rozwiązaniami z zakresu e-handlu. Sieć wykorzystuje okazje rynkowe, by dynamicznie rozwijać wszystkie swoje formaty: hipermarkety, supermarkety, sklepy hurtowo-dyskontowe oraz osiedlowe i specjalistyczne, a także e-commerce poprzez sojusze z wyspecjalizowanymi partnerami zewnętrznymi. Realizując globalną strategię Carrefour 2022 w zakresie transformacji cyfrowej i żywieniowej sieć stawia także na działania promujące zdrowie i lokalność, rozwijając markę własną oraz współpracę z lokalnymi dostawcami, a także działając na rzecz wsparcia rynku żywności ekologicznej.

 

 

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2019 roku sprzedaż w wysokości 80,7 miliarda euro. Grupa liczy ponad 325 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2019 roku sprzedaż w wysokości 80,7 miliarda euro. Grupa liczy ponad 325 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.