handel towary konsumpcyjne ekonomia/biznes/finanse

Carrefour wprowadza gwarancję niezmiennych cen we wszystkich swoich sklepach w Polsce

26.03.2020 | Carrefour Polska

Carrefour Polska zdecydował o wprowadzeniu gwarancji niezmiennych cen na 150 produktów marki własnej. Działanie to daje klientom pewność, że w każdym sklepie z logo Carrefour w Polsce kupią oni popularne produkty codziennego użytku w stałej, niezmiennej cenie.

Carrefour Polska uważnie śledzi bieżącą sytuację związaną z epidemią wywołaną przez koronawirusa, a także dane dotyczące inflacji i niezwłocznie reaguje na bieżące potrzeby klientów. Aby zapewnić im poczucie bezpieczeństwa, sieć podjęła decyzję o objęciu 150 produktów marki Carrefour, gwarancją niezmiennych cen. Są wśród nich najbardziej potrzebne produkty spożywcze, takie jak kasze, mąka, cukier, nabiał, a także higieniczne, m.in. papier toaletowy czy ręczniki papierowe.

- Bezpieczeństwo oraz komfort zakupowy naszych klientów w tym trudnym okresie są dla nas najwyższym celem. Dlatego równolegle z wdrażaniem zaleceń służb sanitarnych i rządowych, uruchomiliśmy we wszystkich formatach naszych sklepów gwarancję stałych cen na najpotrzebniejszych produktów codziennego użytku - mówi Marek Lipka, Dyrektor Handlowy Carrefour Polska.

Gwarancja obejmuje wszystkie hipermarkety i supermarkety Carrefour, sklep internetowy, a także sklepy w formacie convenience 1.

 

1. W sklepach należących do partnerów franczyzowych Carrefour Polska, ceny te traktowane są jako maksymalne co oznacza, że mogą być niższe.  

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych, specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2019 roku sprzedaż w wysokości 80,7 miliarda euro. Grupa liczy ponad 325 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych, specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2019 roku sprzedaż w wysokości 80,7 miliarda euro. Grupa liczy ponad 325 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.