handel sport

Carrefour wspiera 11. Półmaraton Bytomski

12.09.2019 | Carrefour Polska

Już w najbliższą sobotę (14 września) wystartuje 11. PKO Półmaraton Bytomski. To największa impreza biegowa w mieście i jedna z największych w południowej Polsce. Z myślą o promocji aktywnego stylu życia, półmaraton wspiera Carrefour Polska.

Zawodnicy na koronnym dystansie 21 km rozpoczną zmagania o godz. 11:00. Głównemu biegowi będą towarzyszyły też zawody na krótszych dystansach – 10,5 km pętla połączona z Nordic Walking oraz bieg na 5 km.

Imprezę aktywnie wspiera Carrefour, który w ramach strategii transformacji żywieniowej, promuje jakość produktów spożywczych, zdrowe odżywianie i aktywny styl życia. Sieć już po raz piąty została partnerem Półmaratonu Bytomskiego. Hipermarket Carrefour Bytom w ramach współpracy przy organizacji wydarzenia dostarczy biegaczom wodę oraz energetyczne przekąski m.in. batony. Sklep ufundował również bony podarunkowe oraz kosze prezentowe dla zwycięzców sportowych zmagań.

Carrefour od kilku lat angażuje się w organizację maratonów oraz mniejszych imprez biegowych w różnych miastach w Polsce. Poprzez wydarzenia sportowe, sieć zachęca klientów, pracowników oraz wszystkich Polaków do aktywności fizycznej i zdrowego trybu życia. Obok wspierania imprez biegowych, Carrefour Polska jest też głównym partnerem Tour de Pologne – największego wyścigu kolarskiego w Polsce.

Ponadto, dążąc do bycia liderem transformacji żywieniowej, Carrefour rozwija ofertę produktów ze „Zdrowej Półki” i nie ustaje w działaniach, by zagwarantować klientom dostęp do szerokiej oferty produktów bio w przystępnych cenach, produktów pochodzących od lokalnych i regionalnych producentów oraz gamy „Jakość z Natury”, pochodzącej z ekologicznie czystych terenów i wytworzonych z poszanowaniem środowiska naturalnego, zgodnie z zasadami zrównoważonego rolnictwa.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour    

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2018 roku sprzedaż w wysokości 84,9 miliarda euro. Grupa liczy ponad 360 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour    

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2018 roku sprzedaż w wysokości 84,9 miliarda euro. Grupa liczy ponad 360 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.