handel sport

Startuje „Wyścig Pokoleń” - 76. Tour de Pologne z Carrefour

31.07.2019 | Carrefour Polska

Ponad 1000 km trasy do przejechania, najlepsze kolarskie drużyny świata wraz z Rafałem Majką na czele, oraz 7 dni pełnych sportowych emocji. Tak w wielkim skrócie zapowiada się 76. Tour de Pologne, który wystartuje już w najbliższą sobotę (3 sierpnia). Ekipa Carrefour – sponsora głównego wyścigu – będzie wspierać zawodników i kibiców na wszystkich etapach zmagań oraz zaprosi ich do skorzystania z rowerowych atrakcji.

Tegoroczny Tour de Pologne, rozgrywany pod nazwą „Wyścig Pokoleń”, nawiązuje do stulecia Polskiego Komitetu Olimpijskiego i olimpijskich sukcesów polskich kolarzy na przestrzeni ostatnich dekad. Carrefour Polska, który od lat zachęca Polaków do aktywności fizycznej i dbania o zbilansowaną dietą, a także od 3 lat jest sponsorem głównym Tour de Pologne, będzie wspierał wyścig na wszystkich 7 etapach.

- Naszą ambicją jako sieci dużej dystrybucji jest stać się liderem transformacji żywieniowej dla wszystkich. W Polsce sukcesywnie pracujemy nad tym, aby Carrefour kojarzył się ze zdrowiem i dobrym samopoczuciem, a wsparcie największego wyścigu kolarskiego w naszym kraju jest spójne z naszymi priorytetami mówi Michał Sacha, Dyrektor Marketingu, Digital, IT, E-commerce i Usług Finansowych Carrefour Polska.W trakcie całego Tour de Pologne będziemy przybliżać nasze konkretne działania, które podejmujemy jako sieć, aby zachęcić Polaków do lepszego jedzenia i lepszego życia oraz wspólnie z kibicami będziemy gorąco dopingować zawodników – dodaje Michał Sacha.

Przedstawiciel Carrefour, po zakończeniu każdego z etapów wyścigu, przekaże aktualnemu liderowi żółtą koszulkę klasyfikacji generalnej Carrefour, a zwycięzca całej rywalizacji otrzyma od firmy nagrodę specjalną – 25 000 złotych.

Ponadto, przez cały czas trwania wyścigu, sieć będzie zachęcać fanów do wspólnego dopingu i aktywnego spędzenia czasu w Miasteczkach Kibica Carrefour, które będzie można znaleźć na startach i metach wszystkich etapów wyścigu, zaczynając od Krakowa, a kończąc na Bukowinie Tatrzańskiej. Na odwiedzających będą czekały nie tylko sportowe animacje, w tym m.in.: rozgrzewki na rowerkach spinningowych przed kibicowaniem, skatepark i rowerowa szkoła jazdy, quiz na wielkim kole rowerowym. Miłośnicy owocowych koktajli będą mogli sprawdzić się w blender bike challenge, a dzieci – wziąć udział w treningu na mini trampolinach. Carrefour zorganizuje też strefę relaksu, a także zabaw dla najmłodszych. Finiszowi każdego z etapów będzie towarzyszyła muzyczna fiesta w strefie mety i Miasteczkach Kibica Carrefour.

Zaangażowanie sieci w Tour de Pologne odbywa się pod hasłem „Wyścig po zdrowie”, które zachęca do aktywności fizycznej oraz promuje produkty ze „Zdrowej Półki” dostępne w sklepach Carrefour. Firma, dążąc do bycia liderem transformacji żywieniowej, nie ustaje w działaniach, by zagwarantować klientom dostęp do szerokiej oferty produktów bio w przystępnych cenach, produktów pochodzących od lokalnych i regionalnych producentów oraz gamy „Jakość z Natury”, pochodzącej z ekologicznie czystych terenów i wytworzonych z poszanowaniem środowiska naturalnego, zgodnie z zasadami zrównoważonego rolnictwa.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour              

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2018 roku sprzedaż w wysokości 84,9 miliarda euro. Grupa liczy ponad 360 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour              

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2018 roku sprzedaż w wysokości 84,9 miliarda euro. Grupa liczy ponad 360 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.