handel styl życia środowisko naturalne/ekologia towary konsumpcyjne ekonomia/biznes/finanse

Carrefour rozwija ofertę bio i wprowadza ofertę wege dla… zwierząt!

04.03.2019 | Carrefour Polska

Z myślą o konsumentach, którzy dbają o to, co jedzą ich pupile, Carrefour Polska – jako jedna z pierwszych sieci handlowych - rozwija ofertę ekologicznych karm dla zwierząt, wprowadzając nowe bio produkty dla czworonogów. W asortymencie wybranych sklepów Carrefour są również karmy pochodzenia roślinnego przeznaczone dla zwierząt z wrażliwością pokarmową lub alergiami.

Upowszechnianie produktów bio to jeden z kluczowych elementów strategii transformacji żywieniowej, realizowanej przez Carrefour Polska od początku zeszłego roku. Jest to odpowiedź na potrzeby współczesnych konsumentów, którzy są coraz bardziej świadomi i coraz częściej poszukują zdrowych, wytwarzanych z naturalnych składników produktów nie tylko dla siebie i swoich bliskich, lecz także dla swoich zwierząt. Dlatego Carrefour Polska – jako jedna z pierwszych sieci handlowych w kraju - rozwija w swoich sklepach ofertę ekologicznych karm dla psów i kotów. 

Dostępna do tej pory oferta bio karm mokrych dla psów i kotów została z początkiem lutego rozszerzona o nowe bio karmy mokre oraz bio karmę suchą, których składniki pochodzą z kontrolowanego rolnictwa ekologicznego. Produkty charakteryzuje wysoka zawartość mięsa (na poziomie ponad 60 procent) i prosty skład – certyfikowane bio karmy nie zawierają glutenu, barwników, cukrów, wzmacniaczy smaków czy zapachów. Produkty dostępne są w opakowaniach 85 i 100 g (karmy mokre dla kota), 150 i 400 g (karmy mokre dla psa) oraz 800 g (karmy suche dla psów i kotów).

Z myślą o zwierzętach z wrażliwością pokarmową lub alergiami, Carrefour Polska wprowadził do oferty wybranych sklepów także wegańskie karmy, które nie zawierają potencjalnie uczulających składników, takich jak pszenica, gluten, soja, mięso, ryby, jaja czy nabiał. W asortymencie znajdują się karmy suche i mokre dla psów i kotów, a także ciasteczka i gryzaki warzywne. Wszystkie produkty zawierają tylko naturalne składniki i są całkowicie wolne od GMO czy sztucznych aromatów i barwników. Wegańska karma wzbogacona jest witaminami i minerałami, a także niezbędnymi suplementami.

Bogatą ofertę karm ekologicznych oraz karm wegańskich znaleźć można na półkach 18 hipermarketów Carrefour w całej Polsce - w 8 warszawskich sklepach (m.in. w Galerii Mokotów, CH Arkadia, CH Promenada czy Galerii Wileńskiej), a także w Łodzi, Krakowie, Szczecinie, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku, Katowicach czy Toruniu.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour              

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro. Grupa liczy ponad 380 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim produkty spożywcze wysokiej jakości, dostępne wszędzie i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour              

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro. Grupa liczy ponad 380 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim produkty spożywcze wysokiej jakości, dostępne wszędzie i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.