handel ekonomia/biznes/finanse
Galeria Zielone Wzgórze z nową restauracją
Do portfolio najemców centrów handlowych zarządzanych przez Carrefour Polska dołączyła sieć restauracji Silver Dragon. Swój pierwszy lokal marka otworzyła z początkiem kwietnia w białostockiej Galerii Zielone Wzgórze.
Do grona najemców Galerii Zielone Wzgórze dołączyła restauracja Silver Dragon. W jej ofercie klienci znajdą szeroki wybór dań z połączenia kuchni wietnamskiej, chińskiej i tajskiej, przygotowywanych przez kucharzy pochodzenia azjatyckiego. W lokalu o powierzchni ponad 83 mkw. klienci mają do dyspozycji także nowoczesną i komfortową strefę ze stolikami oraz fotelami.
Aranżacja lokalu koresponduje z wnętrzem galerii, która w 2017 roku przeszła gruntowną modernizację. W wyniku przeprowadzonych prac, obiekt zyskał prawie 2,5 tysiąca mkw. dodatkowej powierzchni handlowej, a także odnowioną fasadę i pasaże. Remodelingowi towarzyszył również proces rekomercjalizacji, dzięki któremu ofertę obiektu wzmocniło w zeszłym roku aż 10 nowych marek. Wśród nich znalazł się między innymi całodobowy klub fitness City Fit oraz centrum zabaw dla dzieci, które zbudowały ofertę rozrywkową obiektu, a także marka odzieżowa Szachownica czy salon z artykułami dekoracyjnymi Home&You. Z kolei na początku 2018 roku do grona najemców dołączyła księgarnia Mole Mole.
Nowa restauracja dopełniła ofertę gastronomiczną Galerii Zielone Wzgórze, którą obecnie budują - otwarty zeszłym roku - Doner Kebab Zefe oraz świeżo odnowiona kawiarnia Grycan. Debiut sieci Silver Dragon w portfolio Carrefour Polska jest jednocześnie debiutem marki na białostockim rynku.
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.
Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro. Grupa liczy ponad 380 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com, oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.
Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro. Grupa liczy ponad 380 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com, oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.