handel sprawy społeczne ekonomia/biznes/finanse
Mapa miesiąca: Średnia wielkość obrotów w przeliczeniu na metr kwadratowy powierzchni w Europie
Warszawa, 11 sierpnia 2017 r. – Wzrost średniej wielkości obrotów w przeliczeniu na metr kwadratowy powierzchni to istotny wskaźnik kondycji rynku dla detalistów szukających możliwości rozwoju w nowych lokalizacjach.
W 2016 roku średnia wielkość obrotów w przeliczeniu na metr kwadratowy powierzchni wzrosła w Unii Europejskiej o 0,9 proc. W badaniu uwzględniono 27 krajów z wyłączeniem Wielkiej Brytanii ze względu na różnice w kursach walut.
Na czele rankingu znalazły się takie kraje, jak Luksemburg, Szwajcaria, Norwegia i Szwecja. Jednak detaliści mogą nadal prosperować w krajach, które osiągnęły niższe wartości, a które charakteryzują się mniejszym nasyceniem rynku.
Na wielkość obrotów w przeliczeniu na metr kwadratowy powierzchni mają wpływ różne czynniki, m.in. format handlu, siła marki, jakość lokalizacji, obecność konkurencji czy siła nabywcza.
>> Pobierz pełny raport i zapoznaj się z kompleksową analizą branży handlu detalicznego:
http://insights.gfk.com/handel-detaliczny-w-europie
informacje o firmie
GfK
GfK to jedna z największych firm badawczych na świecie, zatrudniająca ponad 11 000 ekspertów, którzy codziennie starają się odkryć nowy sposób patrzenia na to, jak żyją, myślą i kupują ludzie na ponad 100 rynkach.
Instytut GfK nieustannie wprowadza do swoich badań innowacje, stosuje zaawansowane technologie oraz precyzyjne metodologie, aby zapewnić swoim partnerom biznesowym jak najlepszą wiedzę o najważniejszych dla nich ludziach: ich klientach.
Więcej informacji znaleźć można na stronie www.gfk.com lub na koncie GfK na Twitterze: www.twitter.com/gfk_group
informacje o firmie
GfK
GfK to jedna z największych firm badawczych na świecie, zatrudniająca ponad 11 000 ekspertów, którzy codziennie starają się odkryć nowy sposób patrzenia na to, jak żyją, myślą i kupują ludzie na ponad 100 rynkach.
Instytut GfK nieustannie wprowadza do swoich badań innowacje, stosuje zaawansowane technologie oraz precyzyjne metodologie, aby zapewnić swoim partnerom biznesowym jak najlepszą wiedzę o najważniejszych dla nich ludziach: ich klientach.
Więcej informacji znaleźć można na stronie www.gfk.com lub na koncie GfK na Twitterze: www.twitter.com/gfk_group