wydarzenia handel ekonomia/biznes/finanse
Carrefour nagrodzony za New Retail Concept w konkursie SCF Retailer’s Awards
Carrefour Polska otrzymał nagrodę w kategorii „New Retail Concept”, w której konkurowało łącznie 5 marek. Sieć została doceniona przez środowisko branżowe za wdrożenie nowoczesnych konceptów handlowych w hipermarkecie Posnania oraz w supermarketach Premium, w tym na warszawskiej Białołęce.
Carrefour Polska został nagrodzony za nową strategię handlową, którą odzwierciedlają zmiany wizerunkowe i jakościowe wdrożone w sklepach sieci.
Wyrazistym przykładem realizacji nowej strategii jest m.in. hipermarket Carrefour w Galerii Posnania, gdzie zastosowany został szereg najnowocześniejszych rozwiązań. Sklep uzyskał nowatorski, butikowy układ. Do dyspozycji klientów są również liczne rozwiązania digitalowe - ekrany, na których wyświetlane są informacje o produktach, ich pochodzeniu i aktualnych promocjach, wirtualny sommelier, wirtualna przymierzalnia, czy specjalne kioski, przy których każdy może wyszukać i zamówić produkty z oferty sklepu internetowego eCarrefour.pl.
Uznanie jury plebiscytu zyskały też supermarkety zrealizowane w nowym - wdrożonym w 2016 roku - koncepcie Premium. Sklepy te charakteryzują się designerskim wystrojem, nowoczesnymi ekranami z informacjami o produktach oraz poszerzoną ofertą artykułów luksusowych, produktów świeżych i pochodzących od lokalnych dostawców.
Statuetki dla najlepszych najemców centrów handlowych zostały wręczone już po raz piąty. W tym roku w kategorii „New Retail Concept” obok Carrefour do rywalizacji stanęły takie marki, jak DUKA, Empik, Komfort czy CCC.
Gala wręczenia nagród odbyła się 5 kwietnia podczas wiosennej edycji targów Shopping Center Forum, w której udział wzięło ponad 900 uczestników. Wśród nich znaleźli się między innymi przedstawiciele zarządów sieci handlowych działających na polskim i europejskim rynku, a także właściciele i zarządcy centrów handlowych.
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.
Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, referencyjnej sieci spożywczej, która posiada blisko 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.
Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, referencyjnej sieci spożywczej, która posiada blisko 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.