wydarzenia handel sport

Tour de Pologne dojechał do mety razem z Carrefour

19.07.2016 | Carrefour Polska

18 lipca 2016 roku zakończył się szósty i ostatni etap 73. Tour de Pologne. Zwycięzcą wyścigu został Tim Wellens. Carrefour Polska był Oficjalnym Partnerem tego wydarzenia.

Przez siedem dni kibice z Polski i Europy mogli dopingować najlepszych kolarzy, mierzących się z trasą Tour de Pologne o długości prawie 1 200 kilometrów. Przez ten czas sportowcy dostarczyli emocji na najwyższym poziomie. Zaangażowanie Carrefour w wyścig to element realizowanej od 2015 roku kampanii „Z miłości do Zdrowia”. Jej głównymi założeniami są zapewnienie szerokiej i różnorodnej oferty produktów prozdrowotnych w sklepach oraz edukacja Polaków w zakresie zasad zdrowego odżywiania i zachęcanie ich do aktywności fizycznej.

W czasie trwania wyścigu Carrefour Polska był Oficjalnym Partnerem klasyfikacji „Zwycięzca etapu Tour de Pologne UCI World”. Firma uhonorowała zwycięzców każdego z sześciu etapów wyścigu. Na etapach w Warszawie, Katowicach, Nowym Sączu oraz Krakowie obecne było także miasteczko namiotowe Carrefour, w którym kibice mogli m.in. spędzić czas wolny i poznać zasady zdrowego trybu życia, w tym żywienia i aktywności fizycznej.

W wyścigu tryumfowali:

  1. Etap (Radzymin – Warszawa): Davide Martinelli
  2. Etap (Tarnowskie Góry – Katowice): Fernando Gaviria Rendon
  3. Etap (Zawiercie – Nowy Sącz): Nicollo Bonifazio
  4. Etap (Nowy Sącz – Rzeszów / Podkarpackie): Fernando Gaviria Rendon
  5. Etap (Wieliczka – Zakopane): Tim Wellens
  6. Etap (Kraków): Alex Dowsett

W związku ze zmaganiami kolarskimi, Carrefour Polska przygotował specjalną ofertę promocyjną „Tour de Carrefour”. Obejmuje ona zarówno zdrowe produkty spożywcze, jak i asortyment rowerowy. Promocja obowiązuje w sklepach Carrefour i potrwa do 25 lipca.

Carrefour koncentruje się w Polsce na zapewnieniu klientom najbardziej satysfakcjonujących zakupów w 5 strategicznych obszarach, jakimi są: jakość, wybór, niskie ceny, zdrowie oraz bliskość. Sieć odpowiada na potrzeby Polaków, którzy przywiązują coraz większą wagę do zdrowego odżywiania, i ułatwia im dokonywanie odpowiednich wyborów żywieniowych, oferując w swoich sklepach specjalny dział „Świat Zdrowia”. Obejmuje on obecnie ponad 700 artykułów, w tym produkty bezglutenowe, dietetyczne, dla diabetyków, sojowe i ekologiczne.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.