handel budownictwo/nieruchomości ekonomia/biznes/finanse

Nowe marki w CH Carrefour w Olsztynie

21.12.2015 | Carrefour Polska

Carrefour kontynuuje proces rekomercjalizacji swojego centrum handlowego w Olsztynie. Do grona najemców tego zmodernizowanego w połowie roku obiektu, dołączyły właśnie kolejne nowe marki: Quiosque oraz Yves Le Grand.

Centrum Handlowe Carrefour w Olsztynie oferuje obecnie 18.000 m. kw. GLA w tym ponad 30 markowych sklepów
i punktów handlowo-usługowych oraz nowoczesny hipermarket Carrefour. Przeprowadzony w połowie roku remodeling obiektu pozwolił nie tylko na zmianę jego wizerunku na zewnątrz i wewnątrz, ale również na jego kompleksową rekomercjalizację. Do grona 8 nowych najemców pozyskanych przez Carrefour na etapie modernizacji, dołączyły właśnie dwie nowe marki: salon odzieżowy Quiosque oraz francuski sklep z biżuterią Yves Le Grand.

– Bardzo cieszę się z faktu, że zmodernizowane centra handlowe Carrefour stają się coraz bardziej popularne na lokalnych rynkach. Przykład naszej galerii w Olsztynie pokazuje, że istniejące obiekty w nowej odsłonie po remodelingu, potrafią skutecznie zabiegać o nowych klientów, a swoim nowym wizerunkiem i rosnącymi wskaźnikami foot fall, przyciągać również nowych najemców - mówi Ronan Martin, Wiceprezes Zarządu Carrefour ds. Ekspansji i Centrów Handlowych.

Carrefour kontynuje dynamiczne inwestycje w rozbudowy, modernizacje i rekomercjalizacje swoich galerii handlowych. Na przestrzeni ostatnich 12 miesięcy Spółka zakończyła modernizację łącznie 9 centrów handlowych. W najbliższych miesiącach Carrefour zaprezentuje kolejne obiekty ze swojego portfolio, które zostaną poddane modernizacji i rekomercjalizacji w 2016 roku.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod której szyldem działa obecnie ponad 800 sklepów w takich formatach jak: hipermarkety, supermarkety czy sklepy osiedlowe. Spółka jest właścicielem i zarządcą sieci centrów handlowych zlokalizowanych w dużych i średnich miastach o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz kilkudziesięciu stacji paliw.

 

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod której szyldem działa obecnie ponad 800 sklepów w takich formatach jak: hipermarkety, supermarkety czy sklepy osiedlowe. Spółka jest właścicielem i zarządcą sieci centrów handlowych zlokalizowanych w dużych i średnich miastach o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz kilkudziesięciu stacji paliw.