handel

Carrefour odda 100 złotych za zakupy świąteczne - sieć rusza z finałową akcją rabatową roku

19.12.2025 | Carrefour Polska

Sieć sklepów Carrefour uruchomiła właśnie swoją finałową przedświąteczną akcję rabatową. Wszyscy klienci, którzy w dniach od 20 do 23 grudnia 2025 r. zrobią zakupy w jej sklepach stacjonarnych za minimum 500 zł, otrzymają e-kupony rabatowy o wartości 100 zł, które będzie można wykorzystać przy kolejnych zakupach w tym roku. 

W finałowej akcji rabatowej Carrefour na każdy jeden paragon klienta przysługuje jeden e-kupon rabatowy Carrefour, który nalicza się przy zakupach za minimum 500 zł po uwzględnieniu rabatów. Do tej kwoty nie są wliczane zakupy produktów wyłączonych z udziału w akcji, takich jak m.in. alkohol, wyroby tytoniowe, papierosy elektroniczne, lotto czy karty podarunkowe. E-kupony rabatowe o wartości 100 zł drukowane są bezpośrednio przy kasie i wydawane klientowi razem z paragonami.

Realizacja e-kuponów rabatowych możliwa jest w dniach 27–31 grudnia 2025 r. przy jednorazowych zakupach o wartości minimum 250 zł, przy czym do wymaganej kwoty nie są wliczane te same grupy produktów wyłączonych z promocji.

Akcja stanowi dobrą okazję do zaplanowania poświątecznych zakupów i uzupełnienia domowych zapasów jeszcze przed końcem roku. 

Szczegółowe informacje dotyczące zasad promocji, listy produktów wykluczonych oraz sklepów biorących udział w akcji dostępne są w Punktach Obsługi Klienta w sklepach Carrefour oraz na stronie: https://www.carrefour.pl/lp-odbierz-e-kupon.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.