ekonomia/biznes/finanse

Oszczędzajmy na białą godzinę z ING

19.12.2025 | ING BANK ŚLĄSKI S.A.

ING Bank Śląski inspiruje Polaków do oszczędzania na białą godzinę, czyli na to, co chcemy, żeby się wydarzyło. Bank po raz kolejny przełamuje zachowawcze podejście do odkładania pieniędzy na czarną godzinę i motywuje aby oszczędzać z myślą o pozytywnych planach i marzeniach. Najnowszej odsłonie kampanii towarzyszy oferta do 5% na koncie oszczędnościowym.

Oszczędzanie na białą godzinę staje się coraz bardziej rozpoznawalne wśród Polaków. Wyniki naszych badań wskazują, że już blisko 40% osób w wieku 18-54 lata zna to pojęcie. Cieszymy się, że nasze działania przyczyniają  się do ukształtowania pozytywnej percepcji oszczędzania. Konsekwentnie pokazujemy, że oszczędzanie może być źródłem przyjemnych emocji i doświadczeń, zwłaszcza gdy prowadzi do realizacji wymarzonych białych godzin - własnych lub spędzonych z bliskimi osobami – powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.            

ING. Twój asystent w oszczędzaniu

ING. Twój asystent, wspiera klientów w oszczędzaniu, aby mogli skupić się na realizacji swoich planów.

Bank proponuje odkładanie na białą godzinę z kontem oszczędnościowym, które daje swobodny dostęp do pieniędzy i łatwą obsługę w aplikacji Moje ING. Pieniądze - jeżeli zajdzie taka potrzeba - można bezpłatnie przelać przez Internet na swoje konto osobiste w ING, bez ograniczeń w liczbie transakcji.  Znacznym ułatwieniem dla oszczędzających w aplikacji są również Cele oszczędnościowe – funkcjonalność, którą można włączyć w ramach konta oszczędnościowego. Pozwala ona oszczędzać według własnego, spersonalizowanego planu.

Teraz, dla aktywnych klientów indywidualnych, w ING dostępne są specjalne oferty oszczędnościowe z oprocentowaniem nawet do 5%. Więcej o ofertach oszczędnościowych tu: https://www.ing.pl/lp/bialagodzina

Link do spotu tu: https://youtu.be/S5dby9eaE9k

Kanały: TV, internet, OOH, placówki ING, komunikacja do klientów

Agencje: Brain, GONG, dom mediowy MullenLowe Media

O badaniu

Badanie przeprowadzono na Ogólnopolskim Panelu Badawczym Ariadna. Próba ogólnopolska użytkowników Internetu, losowo-kwotowa N=1114 osób, w wieku od 18 lat wzwyż. Kwoty dobrane dla płci, wieku i wielkości miejscowości zamieszkania. Termin realizacji: listopad 2025r. Metoda: CAWI.

kontakt dla mediów
Joanna Majer - Skorupa
Zastępca Rzecznika Prasowego, ING Bank Śląski S.A.
Joanna Majer - Skorupa

joanna.majer-skorupa@ing.pl

tel: +48 603-942-678

informacje o firmie

załączniki

kontakt dla mediów
Joanna Majer - Skorupa
Zastępca Rzecznika Prasowego, ING Bank Śląski S.A.
Joanna Majer - Skorupa

joanna.majer-skorupa@ing.pl

tel: +48 603-942-678

informacje o firmie