Carrefour znów to zrobił - w tym roku na zakupach świątecznych zaoszczędzisz nawet ponad 10%
Na ostatni, przedświąteczny tydzień zakupowy Carrefour Polska przygotował dla swoich klientów akcję promocyjną , która pomoże znacznie obniżyć wydatki związane z przygotowaniami do Świąt Bożego Narodzenia. Wszyscy, którzy w dniach 15–18 grudnia zrobią zakupy w sklepach stacjonarnych sieci za minimum 300 zł, otrzymają e-bon o wartości 40 zł do wykorzystania na kolejne zakupy. Z akcji można korzystać wielokrotnie.
Święta Bożego Narodzenia coraz bliżej, a wraz z nimi rosną wydatki świąteczne Polaków. Dla wszystkich, którzy wybiorą się na zakupy w dniach 15-18 grudnia do sklepów Carrefour, sieć przygotowała akcję, w której nagradza klientów e-bonami o wartości 40 zł na kolejne zakupy. Jedynym warunkiem skorzystania z promocji jest wypełnienie koszyka produktami o wartości min. 300 zł. W ciągu czterech dni trwania akcji, można z niej korzystać wielokrotnie, bowiem sieć nie limituje liczby wydanych e-bonów na kolejne zakupy.
Wszystkie przyznane e-bony można będzie zrealizować w tej sieci przy kolejnych zakupach w dniach 20–23 grudnia 2025 r. To idealna okazja, by uzupełnić świąteczne zapasy tuż przed Wigilią, korzystając z dodatkowej zniżki. Bon obowiązuje na zakup wszystkich produktów w ofercie sklepów Carrefour.
Carrefour w tym sezonie świątecznym przygotował dla klientów bogatą ofertę promocyjną. Już na początku grudnia sieć zorganizowała specjalne akcje z promocjami na zabawki - w dniach 4 i 5 grudnia klienci mogli zaoszczędzić nawet do 30% na zakupie zabawek, co przy dużych prezentach mogło dać oszczędności rzędu nawet 120 zł. W sklepach sieci dostępnych jest nawet około 5000 produktów z tej kategorii.
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.
Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.
Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.