handel technologie towary konsumpcyjne
Technologiczne hity prezentowe 2025 z hipermarketów Carrefour - Polacy nie chcą przepłacać za znane marki
Sezon świątecznych zakupów w pełni, a klienci coraz intensywniej rozglądają się za elektroniką i sprzętami, które poprawią komfort codziennego życia. Carrefour Polska przygotował właśnie zestawienie najchętniej wybieranych produktów z kategorii RTV i AGD, które przed świętami trafiły już do koszyków klientów. W tym roku Polacy robiący zakupy w tej sieci stawiają przede wszystkim na nowoczesne telewizory, konsole, smartfony z obsługą 5G oraz kompaktowe urządzenia AGD ułatwiające przygotowania świąteczne. W TOP10 najczęściej wybieranych produktów w hipermarketach Carrefour znalazły się takie marki jak Samsung, SONY Playstation 5 czy Dyson.
Hipermarkety od lat znane są z szerokiej oferty produktów - od spożywczych po przemysłowe, w tym elektronikę i artykuły gospodarstwa domowego. Asortyment ten ewoluuje wraz z rozwojem rynku i dzisiaj sieci hipermarketów mają na swoich półkach ofertę, która jakościowo i cenowo konkuruje nie tylko ze sklepami specjalistycznymi, ale coraz częściej również internetowymi. Najnowsze zestawienie technologicznych hitów prezentów przygotowane przez Carrefour Polska pokazuje, że Polacy, coraz chętniej kupują wysokiej klasy sprzęt RTV i AGD, również w hipermarketach. Kusi ich nie tylko atrakcyjna cena, ale też łatwość i dostępność obsługi około serwisowej.
Na czele zestawienia TOP10 najczęściej kupowanych w Carrefour Polska prezentów technologicznych znalazły się przede wszystkim telewizory, a wśród nich THOMSON 50UF4S35 i 55UG5C14 oraz SAMSUNG 50DU7172 i 55DU7172, oraz kompaktowe 32-calowe modele OPTICUM TRIVO 32Z3 i KIANO Slim HD. W TOP sprzedaży nie zabrakło również sprzętów z kategorii mobilnej i gamingowej — jednym z bestsellerów pozostaje smartfon Samsung A56 5G 8/128, a wśród konsol pierwsze miejsca zajmuje PlayStation 5 Slim z napędem Blu-ray i dyskiem 1 TB. Klienci hipermarketów Carrefour chętnie sięgają także po urządzenia poprawiające komfort codziennego życia, takie jak frytkownica beztłuszczowa NNAF51400-24 Black oraz odkurzacz Dyson V8 Advanced, które utrzymują się w czołówce najlepiej sprzedających się produktów.
Szczegółowa lista TOP10 hitów sprzedaży w kategorii RTV i AGD w Carrefour Polska:
- TV50 50UF4S35 UHD STV THOMSON
- Smartfon A56 5G 8/128 SAMSUNG
- Konsola PS5 Slim Bluray 1TB SONY
- Airfryer NNAF51400-24 black
- TV 32 32Z3 RED TRIVO HD OPTICUM
- TV 55 55DU7172 UHD STV SAMSUNG
- TV 32 SLIM HD KIANO
- TV 50 50DU7172 UHD STV SAMSUNG
- TV 55 55UG5C14 UHD STV THOMSON
- Odkurzacz V8 ADVANCED DYSON
Przed tegorocznymi Świętami Bożego Narodzenia Carrefour znacznie powiększył również swoją ofertę zabawek. Obecnie w tej sieci można kupić, aż 5000 produktów z tej kategorii, co czyni ją jedną z najszerszych ofert stacjonarnych na polskim rynku handlowym. Klienci znajdą w Carrefour zabawki dla dzieci w każdym wieku, a także wiele zabawek i zestawów dostępnych w tej sieci na wyłączność.
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.
Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.
Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.