nowe produkty/usługi handel towary konsumpcyjne
Carrefour wychodzi z dostawcami lokalnymi ze swoich sklepów - sieć wdraża nowy koncept sprzedaży lokalnych produktów na Święta
Przed nadchodzącymi Świętami, Carrefour Polska uruchomił nowy koncept promocji i sprzedaży oferty produktów lokalnych. Wykorzystując coraz popularniejszy w Polsce trend organizowania kiermaszy bożonarodzeniowych, sieć przygotowała ze swoimi dostawcami Jarmarki Świąteczne Produktów Lokalnych. W grudniu br., w wybranych sklepach i na terenie własnych oraz zewnętrznych galerii handlowych, pojawiły się stoiska targowe Carrefour prezentujące ofertę małych polskich rzemieślników. Inicjatywa ta ma na celu umożliwienie najmniejszym dostawcom bezpośredniego dotarcia do szerokiego grona odbiorców, a także jest nowym modelem współpracy z centrami handlowymi.
Carrefour realizując w Polsce autorski program “Kupujemy Lokalnie” aktywnie wspiera i promuje w swoich sklepach małych polskich rolników, rzemieślników i mikroprzedsiębiorców, tworząc dla nich przestrzeń sprzedażową i oferując specjalne, uproszczone warunki współpracy. Dzięki temu w sieci dostępnych jest już ponad 7500 produktów lokalnych tworzonych w oparciu o tradycyjne receptury i najwyższą jakość składników. Obecnie Carrefour współpracuje bez pośredników z ponad 450 lokalnymi dostawcami, w tym piekarniami, masarniami czy browarami oferującymi swoje produkty nawet tylko w jednym sklepie Carrefour w swojej najbliższej okolicy. W tym modelu sieć pracuje w Polsce już, z co 8. swoim dostawcą.
Regionalne smaki i rzemiosło w nowej odsłonie na Święta
Dotychczas oferta lokalna Carrefour dostępna była tylko w sklepach stacjonarnych, jednak w tym roku sieć postanowiła uruchomić nowy kanał sprzedaży i promocji dostawców lokalnych. Korzystając z rosnącej popularności kiermaszy organizowanych przez miasta i gminy przed Świętami, sieć wystartowała z Jarmarkami Bożonarodzeniowymi Produktów Lokalnych. Wydarzenia odbywają się zarówno w ramach sali sprzedaży sklepów Carrefour, jak i poza nią, w zależności od lokalizacji - przed linią kas największych hipermarketów lub w innych lokalizacjach na terenie galerii handlowych, w których sieć jest operatorem spożywczym. Firma zapewniła dostawcom niezbędne meble, wyposażenie, media oraz działania promocyjne, a dostawcy zadbali o produkty oraz personel.
Carrefour wprowadza nowy model współpracy z galeriami handlowymi
Jarmarki Bożonarodzeniowe Produktów Lokalnych organizowane przez Carrefour to nie tylko dodatkowa oferta handlowa dla klientów, ale także test nowego modelu współpracy z centrami handlowymi. Poprzez organizację tego rodzaju wydarzeń, partnerzy zwiększają atrakcyjności całego obiektu, częstotliwość odwiedzin oraz wydłużają czas przebywania klientów w przestrzeni handlowej, co jest szczególnie ważne w okresie przedświątecznym. W tym modelu współpracy Carrefour dostarcza do galerii format handlowym łączący lokalność i emocję zakupową, a właściciel udostępnia powierzchnię oraz wspiera działania promocyjne.
– Jarmarki Bożonarodzeniowe Produktów Lokalnych to nasz nowy pomysł na dodatkowe wsparcie i wyeksponowanie lokalnych producentów w okresie świątecznym. To właśnie wtedy klienci najchętniej sięgają po domowe przysmaki, tradycyjne wypieki czy regionalne specjały, dlatego postanowiliśmy stworzyć przestrzeń, w której małe, lokalne manufaktury mogą zaprezentować swoje wyroby w bezpośrednim kontakcie z kupującymi – mówi Sylwester Mroczek, Manager Działu Rozwoju Formatów i Konceptów Handlowych w Carrefour Polska. Inicjatywa jest również naszym pierwszym krokiem w stronę nowego modelu współpracy sieci retail i centrów handlowych, w której operator spożywczy nie jest już tylko punktem sprzedaży, ale generatorem doświadczeń i ruchu zakupowego dla całego obiektu. Jarmarki Bożonarodzeniowe tworzą nowy rodzaj relacji handlowych z klientami – taki, w którym handel jest bliżej ludzi, lokalnych smaków i emocji, a galerie stają się miejscem doświadczeń, nie tylko zakupów - dodaje Sylwester Mroczek.
Lokalni dostawcy poszukiwani
W związku z rosnącym zainteresowaniem Polaków asortymentem produktów lokalnych, Carrefour aktywnie poszukuje nowych partnerów lokalnych do współpracy. Sieć przygotowała specjalną ofertę dla wytwórców żywności i produktów rzemieślniczych powstających w krótkich łańcuchach dostaw, a także młodych przedsiębiorców oraz startupów działających w obszarze produkcji ekologicznej, naturalnej oraz produktów o specjalnych właściwościach żywieniowych. Zgłoszenia można przesyłać za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie www.carrefour.pl/formularz-dostawcy lub zgłosić się bezpośrednio do najbliższego sklepu Carrefour, prezentując swoje wyroby dyrektorowi lub kierownikowi placówki.
W ramach przygotowanej oferty Carrefour umożliwia m.in. sezonową współpracę nawet z tylko jednym sklepem sieci, gwarantuje odbiór dostaw oraz oferuje przejrzyste zasady rozliczeń oparte na uproszczonej umowie. Sieć regularnie wspiera lokalnych partnerów poprzez organizację lokalnych i ogólnopolskich akcji promocyjno-handlowych, takich jak Tydzień Dostawców Lokalnych, które pozwalają producentom zwiększyć swoją rozpoznawalność oraz dotrzeć do nowych klientów.
Jarmarki świąteczne w Carrefour potrwają do 23 grudnia. Szczegółowa lista lokalizacji poniżej:
|
Miasto |
Adres |
Daty |
Sklep/galeria |
|
Kraków |
Zakopiańska 62 |
20-23.12 |
PARK HANDLOWY ZAKOPIANKA |
|
Kalisz |
Poznańska 121-131 |
05-06.12 |
GALERIA KALISZ |
|
Olsztyn |
Krasickiego 1 b |
05-06.12 |
AURA CENTRUM |
|
Jaworzno |
Wojska Polskiego 2D |
12-14.12 |
CH JAWORZNO |
|
Warszawa |
Targowa 72 |
19-23.12 |
GALERIA WILEŃSKA |
|
Gdańsk |
Schuberta 102A |
19-21.12 |
GALERIA MORENA |
|
Łódź |
Kolumny 6/36 |
20-23.12 |
SKLEP |
|
Warszawa |
Głębocka 15 |
05-06.12 |
SKLEP |
|
Katowice |
Roździeńskiego 200 |
12-14.12 |
SKLEP |
|
Warszawa |
Powstańców Śląskich 126 |
12-14.12 |
SKLEP |
|
Bytom |
Jana Nowaka Jeziorańskiego 25 |
12-14.12 |
SKLEP |
|
Szczecin |
Bohaterów Warszawy 42 |
12-14.12 |
SKLEP |
|
Gdańsk |
Schuberta 102 A |
19-21.12 |
SKLEP |
|
Warszawa |
Targowa 72 |
12-14.12 |
SKLEP |
|
Kraków |
M.Medweckiego 2 |
12-14.12 |
SKLEP |
|
Toruń |
Olsztyńska 8 |
12-14.12 |
SKLEP |
|
Bydgoszcz |
Fordońska 141 |
12-14.12 |
SKLEP |
|
Sosnowiec |
Staszica 8B |
5-7.12 |
SKLEP |
|
Warszawa |
Jana Pawła II 82 |
12-14.12 |
SKLEP |
|
Zielona Góra |
Dąbrówki 5 |
20-23.12 |
SKLEP |
|
Kraków |
Witosa 7 |
12-14.12 |
SKLEP |
|
Łódź |
Szparagowa 7 |
19-21.12 |
SKLEP |
|
Poznań |
Solidarności 47 |
12-14.12 |
SKLEP |
|
Szczecin |
Mieszka I 73 |
12-14.12 |
SKLEP |
|
Chorzów |
Parkowa 20 |
12-14.12 |
SKLEP |
|
Zamość |
Lwowska 56 |
12-14.12 |
SKLEP |
|
Zgorzelec |
Jeleniogórska 42 |
20-23.12 |
SKLEP |
|
Gliwice |
Nowaka-Jeziorańskiego 1 |
12-14.12 |
SKLEP |
|
Rybnik |
Gliwicka 45 |
12-14.12 |
SKLEP |
|
Inowrocław |
Wojska Polskiego 10 |
12-14.12 |
SKLEP |
|
Mińsk Mazowiecki |
Warszawska 61 |
20-23.12 |
SKLEP |
|
Głogów |
Ks. Józefa Poniatowskiego 12 |
19-23.12 |
SKLEP |
|
Chojnice |
Bayeux 1 |
05-06.12 |
SKLEP |
|
Olkusz |
Rabsztyńska 2 |
20-23.12 |
SKLEP |
|
Tczew |
Braci Grimm 4 |
05-06.12 |
SKLEP |
|
Bolesławiec |
10-go Marca 1 |
19-23.12 |
SKLEP |
|
Bydgoszcz |
Skarżyńskiego 2 |
12-14.12 |
SKLEP |
|
Poznań |
Górecka 30 |
12-14.12 |
SKLEP |
|
Kraków |
Pawia 5 |
20-23.12 |
SKLEP |
|
Białystok |
Wrocławska 20 |
20-21.12 |
SKLEP |
|
Szczecin |
Wiosenna 32 |
12-14.12 |
SKLEP |
|
Białystok |
Wysockiego 67 |
12-14.12 |
SKLEP |
|
Wrocław |
Graniczna 2A |
15-21.12 |
SKLEP |
|
Mława |
Targowa 13 |
19-21.12 |
SKLEP |
|
Jastrzębie Zdrój |
Podhalańska 26 |
12-14.12 |
SKLEP |
|
Nowy Sącz |
Węgierska 170 |
19-21.12 |
SKLEP |
|
Opole-Zawada |
Dębowa 1 |
12-14.12 |
SKLEP |
|
Jaworzno |
ul. Grunwaldzka 59 |
12-14.12 |
SKLEP |
|
Poznań |
Pleszewska 1 |
12-14.12 |
SKLEP |
|
Wołomin |
Geodetów 2 |
12-14.12 |
SKLEP |
|
Warszawa |
Światowida 17 |
5-6.12 |
SKLEP |
|
Warszawa |
Ostrobramska 75c |
5-6.12 |
SKLEP |
|
Wrocław |
Legnicka 58 |
19-21.12 |
SKLEP |
|
Suwałki |
Tadeusza Kościuszki 103 |
12-14.12 |
SKLEP |
|
Tarnów |
Nowodąbrowska 127 |
12-14.12 |
SKLEP |
|
Wrocław |
Czekoladowa 7/9 |
12-14.12 |
SKLEP |
|
Gorzów Wielkopolski |
Górczyńska 19 |
12-14.12 |
SKLEP |
|
Bydgoszcz |
Wyzwolenia 66 |
12-14.12 |
SKLEP |
|
Kraków |
Podgórska 34 |
19-23.12 |
SKLEP |
|
Bydgoszcz |
Jagiellońska 39 |
12-14.12 |
SKLEP |
|
Szczecin |
Niepodległości 36 |
12-14.12 |
SKLEP |
|
Poznań |
Zamenhofa 133 |
12-14.12 |
SKLEP |
|
Poznań |
Półwiejska 42 |
12-14.12 |
SKLEP |
|
Inowrocław |
ul. 800-lecia Inowrocławia 27 |
12-14.12 |
SKLEP |
|
Kalisz |
ul. Górnośląska 82 |
20-22.12 |
SKLEP |
|
Gorzów Wielkopolski |
ul. Przemysłowa 2 |
12-14.12 |
SKLEP |
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.
Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.
Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.