nowe produkty/usługi handel towary konsumpcyjne

Carrefour wychodzi z dostawcami lokalnymi ze swoich sklepów - sieć wdraża nowy koncept sprzedaży lokalnych produktów na Święta

04.12.2025 | Carrefour Polska

Przed nadchodzącymi Świętami, Carrefour Polska uruchomił nowy koncept promocji i sprzedaży oferty produktów lokalnych. Wykorzystując coraz popularniejszy w Polsce trend organizowania kiermaszy bożonarodzeniowych, sieć przygotowała ze swoimi dostawcami Jarmarki Świąteczne Produktów Lokalnych. W grudniu br., w wybranych sklepach i na terenie własnych oraz zewnętrznych galerii handlowych, pojawiły się stoiska targowe Carrefour prezentujące ofertę małych polskich rzemieślników. Inicjatywa ta ma na celu umożliwienie najmniejszym dostawcom bezpośredniego dotarcia do szerokiego grona odbiorców, a także jest nowym modelem współpracy z centrami handlowymi.

Carrefour realizując w Polsce autorski program “Kupujemy Lokalnie” aktywnie wspiera i promuje w swoich sklepach małych polskich rolników, rzemieślników i mikroprzedsiębiorców, tworząc dla nich przestrzeń sprzedażową i oferując specjalne, uproszczone warunki współpracy. Dzięki temu w sieci dostępnych jest już ponad 7500 produktów lokalnych tworzonych w oparciu o tradycyjne receptury i najwyższą jakość składników. Obecnie Carrefour współpracuje bez pośredników z ponad 450 lokalnymi dostawcami, w tym piekarniami, masarniami czy browarami oferującymi swoje produkty nawet tylko w jednym sklepie Carrefour w swojej najbliższej okolicy. W tym modelu sieć pracuje w Polsce już, z co 8. swoim dostawcą.

Regionalne smaki i rzemiosło w nowej odsłonie na Święta

Dotychczas oferta lokalna Carrefour dostępna była tylko w sklepach stacjonarnych, jednak w tym roku sieć postanowiła uruchomić nowy kanał sprzedaży i promocji dostawców lokalnych. Korzystając z rosnącej popularności kiermaszy organizowanych przez miasta i gminy przed Świętami, sieć wystartowała z Jarmarkami Bożonarodzeniowymi Produktów Lokalnych. Wydarzenia odbywają się zarówno w ramach sali sprzedaży sklepów Carrefour, jak i poza nią, w zależności od lokalizacji - przed linią kas największych hipermarketów lub w innych lokalizacjach na terenie galerii handlowych, w których sieć jest operatorem spożywczym. Firma zapewniła dostawcom niezbędne meble, wyposażenie, media oraz działania promocyjne, a dostawcy zadbali o produkty oraz personel.

Carrefour wprowadza nowy model współpracy z galeriami handlowymi

Jarmarki Bożonarodzeniowe Produktów Lokalnych organizowane przez Carrefour to nie tylko dodatkowa oferta handlowa dla klientów, ale także test nowego modelu współpracy z centrami handlowymi. Poprzez organizację tego rodzaju wydarzeń, partnerzy zwiększają atrakcyjności całego obiektu, częstotliwość odwiedzin oraz wydłużają czas przebywania klientów w przestrzeni handlowej, co jest szczególnie ważne w okresie przedświątecznym. W tym modelu współpracy Carrefour dostarcza do galerii format handlowym łączący lokalność i emocję zakupową, a właściciel udostępnia powierzchnię oraz wspiera działania promocyjne. 

– Jarmarki Bożonarodzeniowe Produktów Lokalnych to nasz nowy pomysł na dodatkowe wsparcie i wyeksponowanie lokalnych producentów w okresie świątecznym. To właśnie wtedy klienci najchętniej sięgają po domowe przysmaki, tradycyjne wypieki czy regionalne specjały, dlatego postanowiliśmy stworzyć przestrzeń, w której małe, lokalne manufaktury mogą zaprezentować swoje wyroby w bezpośrednim kontakcie z kupującymi – mówi Sylwester Mroczek, Manager Działu Rozwoju Formatów i Konceptów Handlowych w Carrefour Polska. Inicjatywa jest również naszym pierwszym krokiem w stronę nowego modelu współpracy sieci retail i centrów handlowych, w której operator spożywczy nie jest już tylko punktem sprzedaży, ale generatorem doświadczeń i ruchu zakupowego dla całego obiektu. Jarmarki Bożonarodzeniowe tworzą nowy rodzaj relacji handlowych z klientami – taki, w którym handel jest bliżej ludzi, lokalnych smaków i emocji, a galerie stają się miejscem doświadczeń, nie tylko zakupów - dodaje Sylwester Mroczek.

Lokalni dostawcy poszukiwani

W związku z rosnącym zainteresowaniem Polaków asortymentem produktów lokalnych, Carrefour aktywnie poszukuje nowych partnerów lokalnych do współpracy. Sieć przygotowała specjalną ofertę dla wytwórców żywności i produktów rzemieślniczych powstających w krótkich łańcuchach dostaw, a także młodych przedsiębiorców oraz startupów działających w obszarze produkcji ekologicznej, naturalnej oraz produktów o specjalnych właściwościach żywieniowych. Zgłoszenia można przesyłać za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie www.carrefour.pl/formularz-dostawcy  lub zgłosić się bezpośrednio do najbliższego sklepu Carrefour, prezentując swoje wyroby dyrektorowi lub kierownikowi placówki.

W ramach przygotowanej oferty Carrefour umożliwia m.in. sezonową współpracę nawet z tylko jednym sklepem sieci, gwarantuje odbiór dostaw oraz oferuje przejrzyste zasady rozliczeń oparte na uproszczonej umowie. Sieć regularnie wspiera lokalnych partnerów poprzez organizację lokalnych i ogólnopolskich akcji promocyjno-handlowych, takich jak Tydzień Dostawców Lokalnych, które pozwalają producentom zwiększyć swoją rozpoznawalność oraz dotrzeć do nowych klientów.

Jarmarki świąteczne w Carrefour potrwają do 23 grudnia. Szczegółowa lista lokalizacji poniżej:

 

Miasto

Adres

Daty

Sklep/galeria

Kraków

Zakopiańska 62

20-23.12

PARK HANDLOWY ZAKOPIANKA

Kalisz

Poznańska 121-131

05-06.12

GALERIA KALISZ

Olsztyn

Krasickiego 1 b

05-06.12

AURA CENTRUM

Jaworzno

Wojska Polskiego 2D

12-14.12

CH JAWORZNO

Warszawa

Targowa 72

19-23.12

GALERIA WILEŃSKA

Gdańsk

Schuberta 102A

19-21.12

GALERIA MORENA

Łódź

Kolumny 6/36

20-23.12

SKLEP

Warszawa

Głębocka 15

05-06.12

SKLEP

Katowice

Roździeńskiego 200

12-14.12

SKLEP

Warszawa

Powstańców Śląskich 126

12-14.12

SKLEP

Bytom

Jana Nowaka Jeziorańskiego 25

12-14.12

SKLEP

Szczecin

Bohaterów Warszawy 42

12-14.12

SKLEP

Gdańsk

Schuberta 102 A

19-21.12

SKLEP

Warszawa

Targowa 72

12-14.12

SKLEP

Kraków

M.Medweckiego 2

12-14.12

SKLEP

Toruń

Olsztyńska 8

12-14.12

SKLEP

Bydgoszcz

Fordońska 141

12-14.12

SKLEP

Sosnowiec

Staszica 8B

5-7.12

SKLEP

Warszawa

Jana Pawła II 82

12-14.12

SKLEP

Zielona Góra

Dąbrówki 5

20-23.12

SKLEP

Kraków

Witosa 7

12-14.12

SKLEP

Łódź

Szparagowa 7

19-21.12

SKLEP

Poznań

Solidarności 47

12-14.12

SKLEP

Szczecin

Mieszka I 73

12-14.12

SKLEP

Chorzów

Parkowa 20

12-14.12

SKLEP

Zamość

Lwowska 56

12-14.12

SKLEP

Zgorzelec

Jeleniogórska 42

20-23.12

SKLEP

Gliwice

Nowaka-Jeziorańskiego 1

12-14.12

SKLEP

Rybnik

Gliwicka 45

12-14.12

SKLEP

Inowrocław

Wojska Polskiego 10

12-14.12

SKLEP

Mińsk Mazowiecki

Warszawska 61

20-23.12

SKLEP

Głogów

Ks. Józefa Poniatowskiego 12

19-23.12

SKLEP

Chojnice

Bayeux 1

05-06.12

SKLEP

Olkusz

Rabsztyńska 2

20-23.12

SKLEP

Tczew

Braci Grimm 4

05-06.12

SKLEP

Bolesławiec

10-go Marca 1

19-23.12

SKLEP

Bydgoszcz

Skarżyńskiego 2

12-14.12

SKLEP

Poznań

Górecka 30

12-14.12

SKLEP

Kraków

Pawia 5

20-23.12

SKLEP

Białystok

Wrocławska 20

20-21.12

SKLEP

Szczecin

Wiosenna 32

12-14.12

SKLEP

Białystok

Wysockiego 67

12-14.12

SKLEP

Wrocław

Graniczna 2A

15-21.12

SKLEP

Mława

Targowa 13

19-21.12

SKLEP

Jastrzębie Zdrój

Podhalańska 26

12-14.12

SKLEP

Nowy Sącz

Węgierska 170

19-21.12

SKLEP

Opole-Zawada

Dębowa 1

12-14.12

SKLEP

Jaworzno

ul. Grunwaldzka 59

12-14.12

SKLEP

Poznań

Pleszewska 1

12-14.12

SKLEP

Wołomin

Geodetów 2

12-14.12

SKLEP

Warszawa

Światowida 17

5-6.12

SKLEP

Warszawa

Ostrobramska 75c

5-6.12

SKLEP

Wrocław

Legnicka 58

19-21.12

SKLEP

Suwałki

Tadeusza Kościuszki 103

12-14.12

SKLEP

Tarnów

Nowodąbrowska 127

12-14.12

SKLEP

Wrocław

Czekoladowa 7/9

12-14.12

SKLEP

Gorzów Wielkopolski

Górczyńska 19

12-14.12

SKLEP

Bydgoszcz

Wyzwolenia 66

12-14.12

SKLEP

Kraków

Podgórska 34

19-23.12

SKLEP

Bydgoszcz

Jagiellońska 39

12-14.12

SKLEP

Szczecin

Niepodległości 36

12-14.12

SKLEP

Poznań

Zamenhofa 133

12-14.12

SKLEP

Poznań

Półwiejska 42

12-14.12

SKLEP

Inowrocław

ul. 800-lecia Inowrocławia 27

12-14.12

SKLEP

Kalisz

ul. Górnośląska 82

20-22.12

SKLEP

Gorzów Wielkopolski

ul. Przemysłowa 2

12-14.12

SKLEP

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.