Planujesz zakupy zabawek pod choinkę? Carrefour odda Ci nawet 120 złotych
Z okazji zbliżających się Mikołajek oraz Świąt Bożego Narodzenia, Carrefour Polska przygotował dla swoich klientów specjalną akcję promocję na cały asortyment zabawek. Klienci, którzy w dniach 4 i 5 grudnia br. zrobią zakupy zabawek za minimum 100 złotych będą mogli zaoszczędzić do 30% ich wartości. Maksymalnie w ramach tej akcji promocyjnej można zaoszczędzić na zakupach świątecznych nawet 120 złotych.
Przed tegorocznymi Świętami Bożego Narodzenia Carrefour znacznie powiększył swoją ofertę zabawek. Obecnie w sieci można kupić aż 5000 różnego rodzaju produktów z tej kategorii, co czyni ją jedną z najszerszych ofert stacjonarnych na polskim rynku handlowym. Klienci znajdą w Carrefour zabawki dla dzieci w każdym wieku, a także wiele zabawek i zestawów dostępnych w sieci na wyłączność. Cały dostępny asortyment, w dniach 4-5 grudnia, będzie można kupić w ramach specjalnej akcji promocyjnej.
Akcja realizowana jest we wszystkich sklepach własnych Carrefour w Polsce. Aby wziąć w niej udział, posiadacze aplikacji “Mój Carrefour” muszą aktywować dedykowany kupon w aplikacji, natomiast posiadacze Karty Seniora lub zarejestrowanej karty PAYBACK wystarczy, że zeskanują swoją kartę przy kasie. Następnie po dokonaniu zakupu zabawek za minimum 100 zł otrzymamy nawet do 120 zł zwrotu zapłaconej kwoty w e-bonie do wykorzystania na kolejne zakupy.
Wartości e-bonów za zakup zabawek jest uzależniona od całkowitej kwoty wydanej na ten asortyment:
- Od 100,00 zł do 149,99 zł - klient otrzymuje jeden e-bon o wartości 30 zł
- Od 150,00 zł do 199,99 zł - klient otrzymuje jeden e-bon o wartości 45 zł
- Od 200,00 zł do 249,99 zł - klient otrzymuje jeden e-bon o wartości 60 zł
- Od 250,00 zł do 299,99 zł - klient otrzymuje jeden e-bon o wartości 75 zł
- Od 300,00 zł do 349,99 zł - klient otrzymuje jeden e-bon o wartości 90 zł
- Od 350,00 zł do 399,99 zł - klient otrzymuje jeden e-bon o wartości 105 zł
- 400 zł i więcej - klient otrzymuje jeden e-bon o wartości 120 zł
W przypadku skorzystania z akcji za pośrednictwem aplikacji “Mój Carrefour”, e-bon generowany jest bezpośrednio w aplikacji, natomiast przy zakupach z kartą Seniora lub kartą PAYBACK, klienci otrzymają e-bon wraz z paragonem zakupowych. Realizacja e-bonu w obu przypadkach możliwa jest od 6.12 do 14.12.2025 r., a kupon z akcji, nie łączy się z 10% weekendowym kuponem w aplikacji Mój Carrefour.
Szczegóły akcji lista sklepów biorących udział w akcji regulamin są dostępne na carrefour.pl/lp-zabawki-rabat
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.
Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.
Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.