handel

Te zabawki wylądują w tym roku pod choinką - Carrefour ujawnia hity sprzedaży 2025 roku w kategorii zabawek

01.12.2025 | Carrefour Polska

Świąteczny sezon zakupowy rozkręca się na dobre. Carrefour Polska, który w tym roku zaoferował w swoich sklepach stacjonarnych ponad 5000 różnych propozycji prezentów dla dzieci, zaprezentował właśnie najpopularniejsze zabawki, które Polacy kupili już pod choinkę. W tym roku największym zainteresowaniem rodziców i opiekunów cieszą się maskotki Furby, zabawki inspirowane postacią Stitcha oraz niezmiennie klocki LEGO. Co ciekawe Polacy coraz chętniej kupują sobie w prezencie klasyczne gry rodzinne. 

Badanie dotyczące świątecznych zwyczajów zakupowych Polaków, przeprowadzone w 2024 roku na zlecenie NEINVER, pokazuje, że aż 91% ankietowanych planuje swoje zakupy prezentowe. Co istotne, 24% Polaków deklaruje, że rozpoczyna kompletowanie upominków już w listopadzie, a 57% robi to na początku grudnia. Dane te potwierdzają, że wielu konsumentów przygotowuje się do świąt z dużym wyprzedzeniem, co znajduje odzwierciedlenie także w rosnącym zainteresowaniu wcześniejszymi zakupami zabawek.

Carrefour Polska przygotował właśnie zestawienie najchętniej wybieranych w listopadzie 2025 roku produktów z kategorii zabawek, które trafiły już do koszyków klientów sieci. Na podium, czyli w TOP3 najczęściej kupowanych prezentów dla dzieci znalazły się:  zestaw LEGO Disney Stitch, Egzotyczny Paw z serii LEGO Creator oraz zestaw samochodzików Hot Wheels od firmy Mattel. Pozostałe miejsca pierwszej dziesiątki zostały zdominowane przez zestawy klocków LEGO. Ostatnie 10. miejsce zestawienia zajmuje lalka Barbie Besties na wrotkach.

  1. LEGO Disney Stitch
  2. Egzotyczny Paw LEGO
  3. Hot Wheels małe samochodziki
  4. LEGO ekspress polarny arktyczny
  5. LEGO dom rodzinny blue
  6. LEGO sanie świętego Mikołaja
  7. LEGO SUV Ford Bronco
  8. LEGO psotny kot
  9. LEGO piękny koń
  10. Barbie Besties lalka na wrotkach

Carrefour Polska ujawnił również jak wyglądają najczęściej kupowane produkty w poszczególnych kategoriach asortymentu zabawkowego.

Maskotki i zabawki dla najmłodszych

Wśród prezentów dla najmłodszych dzieci rodzice i opiekunowie wybierają przede wszystkim pluszaki i zabawki wspierające ich rozwój. W TOP3 tej kategorii znalazły się Furby Zorza Furbalna oraz Koza Daisy z serii Fur Real, a także duży pluszowy Stitch. Chętnie wybierane są również propozycje zabawek interaktywnych Fisher-Price, takie jak Szczeniaczek Uczniaczek, Siostrzyczka Szczeniaczka oraz Kocia Wieża, które angażują dzieci i wspierają ich rozwój sensoryczny.

Gry edukacyjne i kreatywne

W tym roku w kategorii gier edukacyjnych i kreatywnych popularność zyskują zabawki pozwalające na wspólne spędzanie wolnego czasu. Najczęściej wybieranym produktem są obecnie 1000-elementowe puzzle ze świątecznym motywem oraz kreatywny Salon Fryzjerski Play-Doh, które rozwijają zdolności manualne i wprowadzają do domu atmosferę rodzinnych przygotowań do Świąt. 

Gry rodzinne

W kategorii gier rodzinnych największą popularnością cieszą się: gra karciana UNO oraz tegoroczny hit tej kategorii - gra La Cucaracha, która idealnie sprawdzi się podczas spotkań przy choince. Wśród propozycji zabawek technologicznych,  Cyberdog – zdalnie sterowany robot reagujący na ruch i komendy, stanowiący wybór dla dzieci zainteresowanych nowoczesnymi gadżetami.

Autka, roboty, lalki

Nieustannie zainteresowaniem rodziców i opiekunów cieszą się zabawki związane z popularnymi markami i filmowymi hitami. W kategorii lalek hitem jest Barbie Besties na wrotkach, a także zestawy: klasyczna Kareta z koniem oraz Koci Domek Gabi, który drugi rok z rzędu pozostaje jednym z ulubionych zestawów wybieranych na prezent dla dziecka. W kategorii autek, niezmiennie hitami pozostają zestawy samochodzików i torów z serii Hot Wheels.

  • Wśród tegorocznych wyborów prezentowych naszych klientów na pierwszy plan wysuwają się dwa wyraźne trendy - z jednej strony klienci poszukują w sklepach Carrefour klasycznych rodzajów zabawek znanych marek, jak gry czy maskotki, ale równie często, po zapoznaniu się z naszą szeroką ofertą - decydują się sięgnąć po kategorie nowoczesnych zabawek interaktywnych. Na znaczeniu zyskują takie elementy jak funkcjonalność oraz potencjał edukacyjny produktów - mówi Anna Waszkiewicz, Dyrektorka Działu Non-Food oraz Paliw w Carrefour Polska. Z roku na rok wydłuża się również czas, w którym klienci chcą mieć możliwość dostępu do oferty, co jest związane z wcześniejszym planowania i rozpoczynaniu zakupów świątecznych. Intensyfikację ruchu w tych kategoriach widzimy już na początku listopada, dlatego w tym roku znacznie wcześniej rozpoczęliśmy promowanie asortymentu zabawkowego, włączając w nasze działania kluczowych producentów i wprowadzając nowe kolekcje. Zostało to bardzo dobrze przyjęte przez naszych klientów, którzy mają czas na spokojne zapoznanie się z pełną ofertą oraz rozplanowanie zakupów w dłuższym okresie czasu. Cieszymy się, że dzięki naszej szerokiej i różnorodnej ofercie możemy skutecznie odpowiadać na ich potrzeby dodaje Anna Waszkiewicz.

Maskotki pluszowe

  1. Furby Zorza Furbalna
  2. Fur Real Koza Daisy interaktywna
  3. Disney Stitch, 40 Cm

Zabawki dla niemowląt

  1. Fisher-Price Siostrzyczka Szczeniaczka
  2. Fisher-Price Szczeniaczek Uczniaczek
  3. Fisher-Price Kocia Wieża

Gry edukacyjne

  1. Puzzle 1000 elementów z motywem świątecznym 
  2. Play-Doh salon fryzjerski

Klocki LEGO

  1. LEGO Disney Stitch
  2. Egzotyczny paw LEGO
  3. Ekspres polarny arktyczny

Samochody 

  1. Hot-Wheels - małe samochodziki

Zabawki dla dziewczynek 

  1. Barbie Besties lalka na wrotkach 
  2. Kareta z koniem  
  3. Koci Domek Gabi Film: domek filmowy

Gry towarzyskie

  1. Karty Uno

Roboty 

  1. Cyberdog zdalnie sterowany robot 

Gry planszowe 

  1. La Cucaracha 

W sklepach oraz online jest już dostępna świąteczna gazetka z zabawkami, licząca 130 stron. Stanowi ona pełne kompendium prezentowych inspiracji na nadchodzące Święta: https://www.carrefour.pl/gazetka-handlowa/6368 

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.