handel towary konsumpcyjne

Carrefour sprzedaje viralowe słodycze za ułamek ceny - koszyki niespodzianki w nowej odsłonie wracają przed świętami

26.11.2025 | Carrefour Polska

Już dziś (26 listopada) w sklepach Carrefour w całej Polsce startuje wyjątkowa, edycja jednej z najbardziej oczekiwanych akcji promocyjnych – koszyk niespodzianka. To wydarzenie, które za każdym razem przyciąga tłumy miłośników nowych trendów zakupowych, tym razem wprowadzi klientów w świat słodkich, słonych, pikantnych i egzotycznych produktów C4ndyland. Carrefour przygotował tym razem aż 7000 koszyków wypełnionych produktami, które na co dzień trudno spotkać na półkach – od viralowych przysmaków po unikatowe nowości z całego świata.

Rok 2025 upływa pod znakiem mystery boxów – internet oszalał na punkcie niespodzianek, egzotycznych słodyczy, limitowanych edycji przekąsek i napojów, których zawartość poznajemy dopiero po zakupie. To globalne zjawisko, które szczególnie mocno pokochało młodsze pokolenie. Carrefour doskonale wpisuje się w ten trend, oferując klientom własną, dużą odsłonę doświadczenia mystery, wzbogaconą o nieoczywiste smaki i światowe nowości. Rosnące znaczenie młodszych pokoleń, zwłaszcza tych kształtowanych przez TikToka i kulturę natychmiastowego odkrywania, wyraźnie wpływa na kierunek podejmowanych innowacji. To właśnie ich oczekiwania wobec zakupów pełnych emocji i zaskoczeń stały się impulsem do stworzenia akcji, która odpowiada na współczesne nawyki konsumenckie. Jednocześnie unikalna półka Candyland, dostępna wyłącznie w Carrefour, umacnia pozycję marki jako pioniera w segmencie wyjątkowych słodyczy i przekąsek.

Koszyki zostały starannie zapakowane tak, aby ich zawartość pozostała tajemnicą aż do momentu zakupu. Każdy klient może wybrać spośród dostępnych w danym sklepie paczek, a ich liczba jest ograniczona. Akcja potrwa do 6 grudnia 2025 r., chyba że zapasy wyczerpią się wcześniej, co w przypadku poprzednich edycji zdarzało się już w pierwszych godzinach od rozpoczęcia sprzedaży.

Wśród produktów, które trafiły do koszyków C4NDYLAND, znalazły się jedne z najmodniejszych i najchętniej poszukiwanych słodyczy sezonu. Klienci mogą natrafić na japońskie mochi w wielu wariantach. W koszykach pojawią się również popularne amerykańskie żelki i cukierki, viralowe smaki doskonale znane młodszym pokoleniom z Tik Toka, a także smakołyki z Korei, Japonii, Tajlandii czy Dubaju, które w ostatnich miesiącach stały się absolutnym hitem wśród łowców zagranicznych nowości.

Udział w akcji to nie tylko okazja, by zdobyć zestaw pełen kultowych przekąsek i nowości z różnych stron świata, ale też emocjonująca zabawa, która zmienia codzienne zakupy w wyjątkowe doświadczenie. Zawartość koszyka można poznać dopiero po dokonaniu płatności, a zakup rozliczany jest osobnym paragonem. Warto pamiętać, że akcja nie łączy się z innymi promocjami, a produkty zawarte w koszykach nie podlegają zwrotowi w ramach procedury „Satysfakcja lub zwrot”.

Pełna lista sklepów biorących udział w akcji dostępna jest na stronie: https://www.carrefour.pl/lp-koszyk-niespodzianka

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.