internet media/marketing/reklama ekonomia/biznes/finanse
WP stawia na produkty performance’owe dla rynku e-commerce. Agnieszka Gilewska nową dyrektorką
1 grudnia do zespołu Wirtualnej Polski dołączy Agnieszka Gilewska, dotychczasowa prezes RTB House w Polsce. Obejmie stanowisko dyrektorki ds. transformacji i strategii sprzedaży WP. W nowej roli będzie odpowiadać za długofalową strategię biura reklamy, automatyzację procesów biznesowych oraz sprzedaż oferty produktowej WP Booster, przeznaczonej do potrzeb rynku e-commerce.
Decyzja o zatrudnieniu menadżera wysokiego szczebla z sektora AdTech wpisuje się w strategię Biura Reklamy WP oraz rozwoju sprzedaży performance’owego produktu reklamowego dla e-commerce, jakim jest WP Booster.
– Dołączenie do zespołu Wirtualnej Polski to dla mnie ogromne wyróżnienie i ekscytujące wyzwanie. W obliczu dynamicznych zmian na rynku mediów i reklamy, moim priorytetem będzie nie tylko optymalizacja procesów sprzedażowych, ale przede wszystkim wdrażanie performance’owych produktów reklamowych dla klientów e-commerce, które realnie wesprą biznes naszych Partnerów. Wierzę, że moje doświadczenie zdobyte w środowisku technologicznym pozwoli nam zbudować jeszcze silniejszą i nowocześniejszą ofertę rynkową – mówi Agnieszka Gilewska, nowa dyrektorka ds. transformacji i strategii sprzedaży w WP.
Agnieszka Gilewska ma blisko 20-letnie doświadczenie w sprzedaży, rozwoju biznesu i zarządzaniu relacjami z kluczowymi klientami. Przed dołączeniem do WP była związana z RTB House, gdzie pełniła funkcję prezesa RTB House Poland. W tym czasie odpowiadała za rozwój strategii sprzedażowych, skalowanie zespołów oraz współpracę z kluczowymi partnerami biznesowymi. Jej doświadczenie obejmuje również pracę w sektorze przemysłowym – w firmie Koenig & Bauer zajmowała się obszarami zakupów, logistyki i analizy rynku.
Na stanowisku dyrektorki ds. transformacji i strategii sprzedaży Agnieszka Gilewska zastępuje Ewelinę Milczarek, która pozostanie w strukturach Wirtualnej Polski do końca stycznia, zapewniając płynne przekazanie obowiązków.
kontakt dla mediów
Michał Siegieda
michal.siegieda@grupawp.pl
Agata Chaber
agata.chaber@grupawp.pl
informacje o firmie
Grupa Wirtualna Polska to holding technologiczny, prowadzi działalność mediową, reklamową oraz e-commerce. Jest właścicielem Strony Głównej WP, posiada również specjalistyczne serwisy tematyczne, takie jak money.pl, WP SportoweFakty, benchmark.pl oraz rozwija usługi subskrypcyjne m.in. poprzez spółki Audioteka i Patronite. W branży e-commerce WP działa głównie w obszarach turystyki (m.in. wakacje.pl, Szallas Group, nocowanie.pl) i finansów konsumenckich (superauto.pl i totalmoney.pl). Wirtualna Polska nadaje również Telewizję WP dostępną naziemnie, na platformie cyfrowej, w najlepszych sieciach kablowych oraz usłudze Pilot WP.
kontakt dla mediów
Michał Siegieda
michal.siegieda@grupawp.pl
Agata Chaber
agata.chaber@grupawp.pl
informacje o firmie
Grupa Wirtualna Polska to holding technologiczny, prowadzi działalność mediową, reklamową oraz e-commerce. Jest właścicielem Strony Głównej WP, posiada również specjalistyczne serwisy tematyczne, takie jak money.pl, WP SportoweFakty, benchmark.pl oraz rozwija usługi subskrypcyjne m.in. poprzez spółki Audioteka i Patronite. W branży e-commerce WP działa głównie w obszarach turystyki (m.in. wakacje.pl, Szallas Group, nocowanie.pl) i finansów konsumenckich (superauto.pl i totalmoney.pl). Wirtualna Polska nadaje również Telewizję WP dostępną naziemnie, na platformie cyfrowej, w najlepszych sieciach kablowych oraz usłudze Pilot WP.