handel praca sprawy społeczne

Carrefour Polska wspiera pracowników w okresie świątecznym – karty przedpłacone i Gwiazdkowe Pakiety Podarunkowe

24.11.2025 | Carrefour Polska

Carrefour Polska kontynuuje wieloletnią tradycję wsparcia swoich pracowników przed Świętami Bożego Narodzenia. Firma w tym wyjątkowym okresie roku przekaże zatrudnionym środki w formie przedpłaconych kart podarunkowych w wysokości uzależnionej od dochodu, a także specjalne Gwiazdkowe Pakiety Podarunkowe oferujące zestaw zniżek na zakupy we wszystkich sklepach sieci na terenie całego kraju.

Wprowadzenie przedpłaconych kart podarunkowych jako formy świątecznego dodatku jest odpowiedzią Carrefour Polska na potrzeby pracowników, którzy cenią elastyczność i możliwość samodzielnego decydowania o zakupach świątecznych. Dzięki temu świadczeniu każdy pracownik może w dogodnym dla siebie czasie wybrać produkty, które najlepiej odpowiadają jego potrzebom i planom związanym z przygotowaniami do Świąt Bożego Narodzenia. 

Co istotne, zakupy dokonywane przy użyciu świątecznej karty podarunkowej łączą się ze stałą zniżką pracowniczą wynoszącą do 10%. To rozwiązanie realnie zwiększa wartość świątecznego benefitu i pozwala pracownikom na dodatkowe oszczędności w okresie wzmożonych wydatków przedświątecznych.

Oprócz kart podarunkowych, Carrefour przygotował dla osób zatrudnionych również tzw. Gwiazdkowe Pakiety Podarunkowe, czyli zestawy kuponów rabatowych pozwalające na obniżenie rachunków za grudniowe i styczniowe zakupy nawet do –10%. Pakiety te stanowią uzupełnienie świątecznej oferty benefitów i wspierają pracowników w zarządzaniu budżetem podczas zakupów 

– W Carrefour Polska konsekwentnie dbamy o to, aby nasi pracownicy czuli realne wsparcie ze strony firmy - szczególnie w okresie świątecznym, który dla wielu rodzin wiąże się z większymi wydatkami. Przedpłacone karty podarunkowe oraz dodatkowe pakiety rabatowe to praktyczne i doceniane przez naszych pracowników formy pomocy, będące jednocześnie wyrazem uznania za ich codzienną pracę. Chcemy, aby benefity oferowane przez Carrefour realnie wzmacniały domowe budżety i odpowiadały na rzeczywiste potrzeby naszej załogi – mówi Agata Wójcik-Ryszawa, Dyrektor HR w Carrefour Polska.

Carrefour od lat buduje różnorodny system benefitów pracowniczych, obejmujący m.in. świadczenia socjalne, programy rozwojowe, inicjatywy wspierające zdrowie i dobrostan oraz benefity zakupowe. Świąteczne świadczenia są stałym elementem tej strategii i podkreślają konsekwentne zaangażowanie firmy w tworzenie przyjaznego i odpowiedzialnego środowiska pracy.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.