Black Month w Carrefour - sieć wystartowała z ofertą prezentów na Święta
Carrefour Polska uruchomił Black Month – nową, miesięczną odsłonę dobrze znanego Black Friday. Zamiast jednodniowej wyprzedaży odbywającej się w ostatni piątek listopada, klienci tej sieci mogą kupić nawet 500 najpopularniejszych propozycji prezentów świątecznych: od sprzętu RTV i AGD przez zabawki, aż po akcesoria do domu w cenach obniżonych nawet do –50%. Akcja potrwa do 30 listopada.
Przeprowadzone przez Neinver w 2024 roku badanie dotyczące zwyczajów zakupowych Polaków, pokazuje wyraźną zmianę w sposobie przygotowań do Świąt. Coraz więcej konsumentów odchodzi od grudniowych zakupów „na ostatnią chwilę” – aż 24% badanych deklaruje, że zaczyna kompletować prezenty już w listopadzie. Według respondentów wcześniejsze zakupy oznaczają nie tylko większy wybór i spokojniejszy proces decyzyjny, ale przede wszystkim realne oszczędności wynikające z listopadowych promocji. Badanie wskazuje również, że klienci coraz świadomiej planują budżet świąteczny, a przedłużone akcje rabatowe marek i sieci handlowych są dla nich dodatkową motywacją, by rozłożyć wydatki w czasie i uniknąć przedświątecznych kolejek. Carrefour wychodzi naprzeciw tym potrzebom - dlatego zamiast jednego dnia obniżek wprowadza Black Month, dając klientom więcej czasu na zakupy prezentowe dokonywane z myślą o zbliżających się Świętach.
Promocje bez presji czasu
Black Month Carrefour zamienia intensywny, jednodniowy Black Friday w czterotygodniowy okres obniżek na najpopularniejsze asortymenty produktów kupowane jako prezenty pod choinkę. Dzięki temu klienci nie muszą polować na okazje, tylko korzystać z nich spokojnie przez cały listopad. W zależności od sklepu na klientów czeka nawet do 500 produktów w obniżonych cenach, a rabaty sięgają nawet do –50%. W ofercie znajdują się m.in. zabawki, RTV, AGD, książki, tekstylia i akcesoria do domu, czyli kategorie najczęściej wybierane jako prezenty świąteczne. Ekspozycje z ofertą promocyjną zostały wyeksponowane centralnie, tak aby zakupy były intuicyjne i szybkie - nawet przy większej liście upominków.
Tegoroczny Black Month w Carrefourze otwiera szeroka oferta produktów znanych i rozpoznawalnych marek, które od lat cieszą się dużą popularnością wśród klientów. W promocji dostępne są m.in. odkurzacz Dyson, laptopy ASUS, telefony Samsung, czy Oppo, głośniki Sony i JBL, a także akcesoria kuchenne Gerlach oraz kultowe zestawy klocków LEGO, zabawki Barbie i Hot Wheels. Tegoroczna oferta w Carrefour została przygotowana tak, aby klienci mogli znaleźć w atrakcyjnych cenach produkty marek dobrze im znanych i chętnie wybieranych również poza okresem promocyjnym.
Black Month potrwa w Carrefour do 30 listopada.
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.
Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.
Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.