handel polityka towary konsumpcyjne

It’s five o’clock – Carrefour Polska wspólnie z Ambasadą Wielkiej Brytanii promuje oryginalne produkty kuchni brytyjskiej

04.11.2025 | Carrefour Polska

Carrefour Polska kontynuuje rozbudowę swojej oferty Kuchni Świata. Sieć, we współpracy z Ambasadą Wielkiej Brytanii w Polsce, wprowadziła na stałe do sprzedaży w sklepach szeroki wybór oryginalnych brytyjskich produktów – od aromatycznej herbaty i maślanych ciasteczek, po wyraziste sosy i tradycyjne puddingi. Do 15 listopada klienci Carrefour będą mogli kupić ten asortyment w promocyjnych cenach.

Brytyjska kuchnia, często kojarzona z klasycznym fish and chips czy herbatą z mlekiem, kryje w sobie znacznie więcej niż tylko tradycyjne dania. To kuchnia, która łączy prostotę z charakterem, a dzięki wysokiej jakości składnikom i odwadze w łączeniu smaków potrafi zaskoczyć nawet najbardziej wymagających smakoszy. Współczesna kuchnia Wielkiej Brytanii to harmonijne połączenie tradycji i nowoczesności – obok kultowych dań takich jak roast beef, shepherd’s pie czy pudding, coraz częściej pojawiają się nowatorskie interpretacje inspirowane kuchniami świata. To właśnie różnorodność i otwartość sprawiają, że brytyjskie smaki zyskują nowe życie i trafiają w gusta tych, którzy cenią autentyczność oraz prostą przyjemność płynącą z jedzenia.

W ramach oferty Kuchni Świata, dostępnej we wszystkich hipermarketach i supermarketach Carrefour w Polsce, klienci znajdą aż dziewięć kategorii oryginalnych brytyjskich produktów – od ciastek, krakersów i słonych przekąsek, po przetwory, sosy i napoje - łącznie aż 100 produktów. Na półkach nie zabraknie kultowych produktów, które od lat towarzyszą Brytyjczykom w codziennym życiu takich jak maślane ciasteczka, krakersy Jacobs czy słynna fasolka w sosie pomidorowym, będąca nieodłącznym elementem angielskiego śniadania. W stałym asortymencie Carrefour znajdą się także aromatyczne herbaty Twinings i PG Tips, sosy miętowe i chutneye, wyraziste sery cheddar, tradycyjne puddingi i słodycze, oraz szeroka gama napojów i kosmetyków brytyjskich marek. Carrefour zadbał o to, by każdy mógł stworzyć w domu własne „five o’clock” z filiżanką herbaty, maślanym ciasteczkiem i szczyptą brytyjskiego stylu. Asortyment produktów dostępnych w Carrefour pozwala także na odkrycie jej nowoczesnego, zaskakująco innowacyjnego oblicza.

Carrefour to sieć, która od lat znana jest w Polsce z bardzo szerokiego wyboru produktów. W asortymencie Kuchni Świata oferujemy dziś już ponad 3500 różnych produktów, czyli więcej niż wszystkich produktów oferuje w Polsce klasyczny dyskont.  Co więcej, nasza oferta produktów międzynarodowych dostępna jest dla naszych klientów na stałe, przez cały rok wyróżniając się na rynku nie tylko wyborem, ale też jakością i atrakcyjnymi cenami – mówi Eric Yung, Dyrektor Handlowy i Członek Zarządu Carrefour Polska. Dziś mamy przyjemność ogłosić rozszerzenie jej o oryginalne produkty kuchni brytyjskiej. Dzięki współpracy z Ambasadą Brytyjską w Polsce, wprowadziliśmy do naszego stałego asortymentu najbardziej rozpoznawalne produkty tej kuchni i jako jedyna duża sieć handlowa w naszym kraju, zaoferujemy ich szeroki wybór w sklepach stacjonarnych. To doskonała okazja, by Polacy mogli odkryć unikalne smaki Wielkiej Brytanii dodaje Eric Yung.

Kampania „Klasyki i nowości z Wielkiej Brytanii” oraz współpraca z siecią Carrefour to nie tylko święto smaków, ale również wyraz bliskich relacji handlowych między Polską a Wielką Brytanią, których wartość w czterech kwartałach do końca pierwszego kwartału 2025 roku osiągnęła imponujący poziom niemal 150 miliardów złotych.

Tygodnie brytyjskie w Carrefour to nie tylko okazja, by Polacy mogli odkryć smaki z Wysp – od klasycznych shortbreadów po wyraziste sosy – ale także moment, w którym Brytyjczycy mieszkający w Polsce mogą poczuć się jak w domu. To trochę jak znaleźć herbatę idealnie zaparzoną – niby drobiazg, a jednak robi różnicę. Cieszymy się, że dzięki tej kampanii możemy zbliżyć nasze kultury nie tylko przy stole, ale i w codziennych wyborach zakupowych – mówi Crispian Wilson, Rzecznik Ambasady Brytyjskiej w Warszawie.

Promocja brytyjskich produktów potrwa w sklepach Carrefour do 15 listopada br.

Brytyjska jesień w Polsce 

Tygodnie brytyjskie w Carrefour to część większej uczty – kampanii „Klasyki i nowości z Wielkiej Brytanii”, którą tej jesieni organizuje dział handlowy Ambasady Brytyjskiej.

Zapraszamy do odkrywania unikalnych brytyjskich smaków – które już teraz są na wyciągnięcie ręki dla polskich konsumentów. Wspólna inicjatywa Carrefour Polska i Ambasady Wielkiej Brytanii to kulinarna podróż przez brytyjską tradycję, nowoczesność i jakość – okazja, by przekonać się, że smak Wielkiej Brytanii potrafi zaskoczyć… i zachwycić.

#GreatBritishFood

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

Więcej informacji:

Kontakt do agencji PR reprezentującej dział handlowy Ambasady Brytyjskiej:

  • Anetta Gołda, Hope, mail: anetta.golda@agencjahope.pl 
  • Katarzyna Walczak, Hope, mail: katarzyna.walczak@agencjahope.pl

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

Więcej informacji:

Kontakt do agencji PR reprezentującej dział handlowy Ambasady Brytyjskiej:

  • Anetta Gołda, Hope, mail: anetta.golda@agencjahope.pl 
  • Katarzyna Walczak, Hope, mail: katarzyna.walczak@agencjahope.pl

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.