Carrefour stawia na ryby i owoce morza - sieć organizuje ogólnopolskie targi w swoich sklepach
Do 18 października 2025 roku we wszystkich sklepach Carrefour w Polsce odbywają się ogólnopolskie targi ryb i owoców morza, pod hasłem „Z wody prosto na Twój talerz” – to wydarzenie, podczas którego miłośnicy morskich przysmaków kupią swoje ulubione produkty w wyjątkowo atrakcyjnych cenach.
Korzyści ze spożywania ryb są solidnie udokumentowane. Meta-analiza 27 badań wykazała, że zwiększenie spożycia ryb o 20 g dziennie wiąże się ze spadkiem częstości i śmiertelności choroby niedokrwiennej serca o około 4 %. To potwierdza, że nawet niewielkie codzienne porcje ryb mogą realnie wspierać zdrowie układu sercowo-naczyniowego, dostarczając cennych kwasów tłuszczowych omega-3, białka i witamin z grupy B. Właśnie dlatego Carrefour, jako sieć promująca zdrowe i odpowiedzialne odżywianie, konsekwentnie rozwija ofertę świeżych ryb i owoców morza. Nadchodzące targi odbywające się pod hasłem „Z wody prosto na Twój talerz” to doskonała okazja, by w prosty sposób włączyć te wartościowe produkty do codziennej diety i zadbać o zdrowie całej rodziny oszczędzając przy tym sporo pieniędzy.
W październikowej edycji targów, Carrefour zadba o maksymalną różnorodność i jakość oferowanych produktów — w ofercie znajdzie się blisko 20 starannie wyselekcjonowanych propozycji: od świeżych filetów z mintaja i miruny z certyfikatem MSC, przez dorsza czarnego MSC, ośmiornicę gotowaną i krewetki NORSO, aż po świeżego fileta z łososia Jakość z Natury. Klienci mogą też liczyć na klasyki: różnorodne śledzie, wędzonego łososia i pstrąga, a także paluszki surimi jako szybki dodatek do dań.
– Z każdą kolejną edycją Targów Ryb i Owoców Morza udowadniamy, że możliwe jest połączenie jakości, atrakcyjnej ceny i odpowiedzialności. Chcemy, by korzyści zdrowotne płynące ze spożywania ryb były jeszcze bliżej naszych klientów – niezależnie od tego, gdzie i jak robią zakupy. To nasza misja i źródło przewagi rynkowej. Carrefour od lat inwestuje w rozwój oferty świeżych produktów, współpracując z zaufanymi dostawcami i stawiając na transparentne pochodzenie mówi Adam Szałwiński, Dyrektor Działu Produktów Świeżych w Carrefour Polska. Targi to dla nas jednak nie tylko okazja do zaprezentowania szerokiego asortymentu i naszych dostawców, ale również do edukowania konsumentów i inspirowania ich do częstszego sięgania po zdrowe produkty. Wierzymy, że właśnie takie działania budują trwałe zaufanie i realnie wpływają na poprawę jakości codziennego odżywiania – dodaje Adam Szałwiński.
Carrefour konsekwentnie wspiera strategię „Act For Food” – globalną inicjatywę, której celem jest ułatwienie klientom dokonywania zdrowych, świadomych i odpowiedzialnych wyborów żywieniowych każdego dnia. Sieć stawia na produkty świeże, wysokiej jakości i odpowiedzialnie pozyskane, dostępne w przystępnych cenach i wygodnych formatach. W trosce o przyszłość naszej planety duża część asortymentu ryb i owoców morza pochodzi ze zrównoważonych połowów i hodowli, potwierdzonych międzynarodowymi certyfikatami MSC oraz ASC. To gwarancja, że wybierając produkty Carrefour, klienci mogą cieszyć się doskonałym smakiem, a jednocześnie mieć pewność, że ich zakupy wspierają ochronę zasobów morskich i odpowiedzialne rybołówstwo. Carrefour konsekwentnie łączy przyjemność jedzenia z troską o środowisko, bo dobre wybory zaczynają się właśnie przy sklepowej ladzie.
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.
Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.
Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.