handel towary konsumpcyjne

Najlepsze francuskie produkty taniej - w sklepach Carrefour ruszyła ogólnopolska akcja handlowa French Touch

13.10.2025 | Carrefour Polska

Dzisiaj w całej Polsce wystartowała handlowa odsłona French Touch - wyjątkowej akcji promującej smaki, kulturę i tradycję kulinarną Francji. Z tej okazji we wszystkich hiper- i supermarketach Carrefour dostępna jest specjalna gazetka handlowa, w której fani francuskich wyrobów znajdą ponad 100 różnego rodzaju produktów znad Sekwany w promocyjnych cenach. To okazja, by taniej kupić, m.in. francuskie sery i wędliny, croissanty, makaroniki, a nawet jagnięcinę oraz foie gras.

French Touch to ogólnopolska akcja, która od ponad 11 lat promuje Francję w Polsce. W inicjatywę co roku włączają się największe francuskie marki obecne na polskim rynku, a wydarzeniu towarzyszy magazyn „La Belle Vie”, będący przewodnikiem po francuskich produktach, markach i inspiracjach kulinarnych.

W ramach akcji French Touch Polacy mogą kupić setki oryginalnych produktów francuskich w promocyjnych cenach. Jej główną odsłoną jest gazetka handlowa “Bon Appetit” przygotowany przez Carrefour Polska, w którym klienci znajdą ponad 100 produktów francuskich w cenach obniżonych nawet o kilkadziesiąt procent. W ofercie nie zabrakło znanych francuskich specjałów takich jak: croissanty czy bagietki francuskie, pasztety i inne wyroby mięsne, a także regionalnych specjałów z ryb i drobiu. Ofertę uzupełniają znane francuskie sery, wędliny i wina produkowane według tradycyjnych francuskich receptur oraz wyroby cukiernicze. Osoby zainteresowane francuskim stylem życia będą mogły z kolei wybierać spośród kosmetyków, ubrań oraz tekstyliów domowych francuskich marek dla całej rodziny.

W jedenastą edycję French Touch zaangażowało się blisko 50 największych francuskich firm działających na polskim rynku, w tym takie marki jak President, Bonduelle, BNP Paribas, Veolia czy Wyborowa Pernod Ricard. Głównym elementem akcji jest także gala finałowa French Touch, która odbędzie się 16 października w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej w Warszawie. Spektakl retransmitowany będzie 26 października w telewizji Polsat.

Wszystkie produkty dostępne w ofercie sklepów Carrefour można znaleźć w specjalnym na stronie: https://www.carrefour.pl/lp-french-touch i w specjalnej gazetce.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.