handel towary konsumpcyjne media/marketing/reklama

Prawie 2000 koszyków pełnych niespodzianek w ponad 120 sklepach Carrefour

03.10.2025 | Carrefour Polska

Już dziś (piątek, 3 października) o godz. 12.00, w ponad 120 sklepach Carrefour w całej Polsce wystartuje kolejna edycja jednej z najbardziej wyczekiwanych akcji promocyjnych – koszyk niespodzianka. To wydarzenie, które za każdym razem przyciąga tłumy klientów, pozwalając im kupić koszyki sklepowe wypełnione produktami z różnych kategorii za ułamek ich rzeczywistej wartości. Tym razem sieć przygotowała prawie 2000 koszyków pełnych wyjątkowych niespodzianek.

Rok 2025 zdominowany został przez modę na niespodzianki – od Labubu, przez mystery boxy z gadżetami, aż po limitowane edycje produktów, których zawartość odkrywamy dopiero po zakupie. To globalny trend, który szturmem zdobył serca konsumentów, zwłaszcza młodszych pokoleń. Carrefour doskonale wpisuje się w tę falę, oferując klientom własną wersję tego doświadczenia w dużej skali – w formie koszyków niespodzianek, która łączy emocje z realnymi oszczędnościami podczas codziennych zakupów.

Każdy koszyk został szczelnie zafoliowany i zawiera produkty z różnych kategorii non-food, takich jak: majsterkowanie, wyposażenie domu, artykuły szkolne, zabawki, artykuły sportowe, produkty dla zwierząt, akcesoria samochodowe, RTV/AGD oraz tekstylia. Cena koszyka pozostaje niezmienna – 150 zł – ale jego zawartość może być warta nawet ponad 1800 zł! Najdroższy koszyk tej edycji osiągnął wartość aż 1879 zł. Minimalna wartość każdego koszyka to 600 zł, co sprawia, że udział w akcji jest wyjątkowo korzystny.

Udział w akcji to nie tylko szansa na zdobycie produktów o wartości wielokrotnie przewyższającej cenę zakupu, ale też forma zabawy, która sprawia, że każde zakupy stają się wyjątkowym doświadczeniem. Każdy koszyk jest inny, dlatego odkrywanie jego zawartości zaskoczy nawet największych fanów mystery boxów. Sprzedaż rozpocznie się 3 października o godz. 12:00 jednocześnie w ponad 120 sklepach Carrefour w całej Polsce, a biorąc pod uwagę tempo z poprzednich edycji, warto być punktualnie – koszyki znikają często nawet w kilkanaście minut.

Warto pamiętać, że produkty zakupione w ramach akcji nie podlegają procedurze zwrotu towarów pełnowartościowych „Satysfakcja lub zwrot”, obowiązującej w sklepach Carrefour.

Pełna lista sklepów biorących udział w akcji dostępna jest na stronie: https://www.carrefour.pl/lp-koszyk-niespodzianka

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.