Rusza ogólnopolska loteria urodzinowa Carrefour - sieć rozda klientom blisko 330 tysięcy nagród o wartości 2,2 miliona złotych
Carrefour rozpoczyna świętowanie swoich 28 urodzin w Polsce. Wraz z końcem września sieć uruchomiła ogólnopolską loterię urodzinową “Szczęścio MAT2” z pulą nagród o wartości ponad 2,2 mln zł. Wszyscy klienci, którzy do 11 października 2025 roku zrobią zakupy w sklepach Carrefour za minimum 50 zł (z wyłączeniem produktów, które nie biorą udziału w akcji), będą mogli wygrać jedną z ponad 329.000 nagród natychmiastowych przygotowanych z partnerami akcji: Pepsi, Teekane czy Cheetos oraz nagrody finałowe, a wśród nich m.in. samochód, sprzęt AGD czy karty podarunkowe na zakupy.
Zasady udziału w loterii są proste. Klienci sklepów Carrefour i Carrefour Market, w których znajdują się terminale, po zakupach otrzymują kupon loterii, który należy zeskanować w urządzeniu SzczęścioMAT ustawionym przy kasach. Dzięki temu od razu można sprawdzić, czy wygrało się nagrodę natychmiastową, a szczęśliwcy odbierają swoje upominki w Punkcie Obsługi Klienta. Posiadacze aplikacji Mój Carrefour, zarejestrowanej Karty PAYBACK lub Karty Seniora Carrefour otrzymują podwójną szansę na wygraną – zamiast jednego kuponu dostają aż dwa. W sklepach Express i online na carrefour.pl mechanizm wygląda podobnie – klient otrzymuje kupon loterii, który rejestruje na stronie loteria.carrefour.pl. W ten sposób można od razu sprawdzić, czy wygrało się e-bon o wartości 20 zł lub inną nagrodę niespodziankę, a każdy zarejestrowany kupon daje dodatkowo możliwość udziału w losowaniu nagród finałowych oraz nagrody głównej.
Od drobnych upominków po samochód SUV!
Na uczestników “Szczęścio MAT2” czekają nagrody natychmiastowe w postaci popularnych produktów i upominków. Wśród nich znaleźć można m.in. Olej Kujawski, herbaty Teekanne, Chrupki Cheetos, napoje Fanta i Sprite Zero Cukru, suszone jabłka Stix, Wafle Grześki, kubki z logo Carrefour czy Pepsi, a także e-bony płatnicze Carrefour o wartości 20 zł, które wysyłane są mailowo lub SMS-em. Łącznie przewidziano ponad 329 tysięcy nagród natychmiastowych, które klienci mogą odbierać od razu, dzieląc z siecią radość wspólnego świętowania.
Na szczęśliwych zwycięzców czeka także imponująca pula nagród finałowych. Carrefour przygotował frytkownice beztłuszczowe Mandine Air Fryer oven, ekspresy do kawy De’Longhi Eletta Explore, urządzenia Thermomix TM7, nowoczesne odkurzacze Dyson Gen5detect™ Absolute oraz zestawy kart podarunkowych Carrefour o wartości aż 10 tysięcy złotych każdy. To jednak nie wszystko – prawdziwą wisienką na torcie jest nagroda główna. Jeden ze zwycięzców odbierze nowy samochód KONA SUV 1.6 T-GDI EXECUTIVE.
– Przygotowując loterię “Szczęścio MAT2”, chcieliśmy zaprosić klientów do wspólnego świętowania w sposób wyjątkowy – poprzez loterię, która łączy zabawę z realnymi korzyściami. Dlatego w tej edycji nagrody są bardziej różnorodne niż kiedykolwiek - od słodkich upominków, przez e-bony i sprzęt AGD, aż po samochód jako nagrodę główną. Loteria została zaprojektowana z myślą o wszystkich klientach, niezależnie od tego, czy robią zakupy w naszych sklepach stacjonarnych, e-commerce czy franczyzowych. To dla nas nie tylko kampania promocyjna, ale też wyraz uznania i wdzięczności za codzienne zaufanie, jakim obdarzają nas klienci każdego dnia - mówi Robert Stupak Dyrektor Marketingu, Digital, IT i E-Commerce w Carrefour Polska.
Carrefour zaprasza do wspólnego świętowania urodzin i udziału w loterii „Szczęścio MAT2”. Szczegóły akcji oraz pełny regulamin dostępne są na stronie loteria.carrefour.pl.
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.
Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.
Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.